
Ali Hamid
@AliHamid27 • 29,390 subscribers
Documentary Filmmaker/@manototv
Shorts
Videos

nejat.bahrami نجات بهرامی بد نیست نظر گلسرخی را هم درباره اصلاحات ارضی بشنویم؛
Ali Hamid213,130 görüntüleme • 1 yıl önce

این بابا یک راننده اتوبوس عرب در سوئد است که خاطرات سفر مجانی و ۲ روزه با ۸۰۰ پناهنده سوری و عرب (۱۶ اتوبوس) به پاریس را در تیکتاک تعریف میکند؛ هزینه را سازمان مجاهدین خلق در ازای حضور در تظاهرات تقبل کرده. جالبتر اینکه میگوید سالهای قبل با همین مدل، سری به برلین زدهاند!
Ali Hamid119,208 görüntüleme • 1 yıl önce

به اولین کاربری که موفق شود این مکالمه میان شاه و هویدا را لبخوانی کند، جایزه «نفیسی» تقدیم خواهد شد. :) #هویدا
Ali Hamid236,390 görüntüleme • 3 yıl önce

زمانیکه این بابا ارواح خیکش، اعتصاب غذا کرده بود [فقط ران مرغ میل میکرد] خیلیها از روی حسننیت حمایتش کردند؛ یادم هست شاهین نجفی مدتی در لندن بود و علیرغم همه تماس ها و درخواستها برای رفتن و حمایت از بهشتی، میگفت که «او را نمیشناسم، نمیدانم به کجا وصل است و چند وقت دیگر چه از آب در میآید.» امروز که نقابها افتاده و این دلقک علنا مجاهدین خلق را سفیدشویی میکند و خواهان همبستگی با فرقه رجوی شده، باید یک دستمریزاد به شاهین نجفی کفت که زودتر و بهتر از دیگران به پلیدی این فرد پیبرد و حمایتش نکرد. Shahin Najafi 𓃬☼
Ali Hamid148,567 görüntüleme • 2 yıl önce

۴۶ سال پیش، وقتی دادگاه انقلاب، حبیب القانیان، تاجر سرشناس ایرانی-یهودی را اعدام کرد، سازمان تروریستی مجاهدین خلق در تهران تجمع بزرگی در تأیید این اعدام برگزار کرد؛ همان سازمان یهودستیز، امروز در کنگره آمریکا از حمایت لابی نمایندگان و سرمایهداران یهودی برخوردار شده! حقیقتا زکی.
Ali Hamid94,123 görüntüleme • 1 yıl önce

این ابله من را بلاک کرده، نتوانستم در زیر توهینش به تظاهرکنندگان هموطن در مونیخ این را قرار دهم؛
Ali Hamid84,841 görüntüleme • 1 yıl önce

پنجاه و هفتیها عقده پهلوی دارند؛ بدون استثناء؛ مهدی محمودیان فعال اصلاحطلب(سابق) در این گفتگو میگوید، سال ۵۵ اوضاع اقتصادی ایران خیلی بد بود و سندش این است که پرتقال کم شده بود و وزیر کشاورزی وقت در جایی گفته مردم پرتقال نخرند و به کتاب یرواند آبراهامیان (اولترا چپ و تروتسکیست) استناد میکند؛ اما واقعیت اقتصادی ایران در سال ۵۵ بر اساس آمار بانک مرکزی و رسمی چه بود؛ تولید ناخالص داخلی حدود ۹۰ میلیارد دلار، یعنی نزدیک به چهار برابر ترکیه (۲۵ میلیارد دلار) و نزدیک به دو برابر عربستان (۵۵ میلیارد دلار). درآمد سرانه در ایران ۲,۴۰۰ دلار بود، در حالی که ترکیه ۶۰۰ دلار و پاکستان کمتر از ۲۰۰ دلار داشتند. ایران پیشرفتهترین زیرساختهای منطقه را داشت، از راهها و جادهها و فرودگاه و هتل و بیمارستان و مدرسه و …. گرفته تا صنایع سنگین، در حالی که همسایگان ایران بیشتر متکی به کشاورزی و صنایع سبک بودند. سال ۵۵، ایران نهتنها در حال رشد اقتصادی و توسعه بود، بلکه یکی از قدرتهای اقتصادی آسیا محسوب میشد. حالا شما پیدا کنید پرتقالهای آقای مهدی محمودیان را!
Ali Hamid80,035 görüntüleme • 1 yıl önce

ویدیویی از جناب مصداقی دیدم که به نحوی عملکرد مجاهدین خلق و همکاری آنها با صدام را توجیه میکرد. ایشان مدعی شدند مجاهدین تنها با سپاه میجنگیدند. ادعایی نادرست! در اینجا، سرکرده تروریستهای مجاهدین، صراحتاً به نیروهایش میگوید که هدف، لشکر زرهی قزوین است؛ یک یگان ارتش، نه سپاه!
Ali Hamid65,914 görüntüleme • 1 yıl önce