
Amalia Ozer
@Amalia_Ozer • 8,821 subscribers
אמא ל 5 מופלאות, רעיה, מכביסטית, ימנית מדינית - בהכרח בסדר הזה 💛 חסידה של כֵּנוּת רָדִיקָלִית 💛 לשון פנייה: תעודת הלידה שלכם לא משקרת -האמינו בה 💛
Shorts
Videos

בחודשים האחרונים אני ורעי ויקטור שריקי, עובדים מאחורי הקלעים על פרוייקט גדול שיחשף בגדול. הפרוייקט נולד מתוך מציאות שבה בשלוש השנים ביתר שאת, מחנה הימין נתון למתקפה משולחת רסן ואחת הזירות המרכזיות במתקפה הזו היא מערך השתקה מאורגן, שמטרתו להטיל אימה, להרתיע, ולשלול מאנשים את זכותם הבסיסית להביע עמדה ולממש את זכות חופש הביטוי, שעליה נאמר כנשמת אפה של הדמוקרטיה. לא פעם שואלים אותי: "עמליה, את אמא לחמש ילדות, למה לך כל כאב הראש הזה? למה להיכנס לעימות מול אנשים רעים, שיכולים לנסות לפגוע? הרי ראינו מה הם עשו פה בשנת 2023" והתשובה לכך, נורא פשוטה - דווקא משום שאני אמא לחמש ילדות. דווקא משום שאני מגדלת כאן במדינת ישראל, את הנשים והאמהות של המחר - זה לא עולם שאני מוכנה להוריש להן, במציאות שבה זכויות היסוד שלהן נגזלות, שבה פחד מחליף חירות וחופש הביטוי שמור רק למחנה אחד. המאבק הזה, למי שטרם הפנים, אינו עבורנו, אלא על העתיד של הילדים שלכם במדינה הזו ועל הבחירה בין חירות לבין משטר של הפחדה, השתקה ומאסר מחשבתי. מה אני צריכה מכם בשלב הזה? דבר פעוט. כל מי שביקש להישאר תחת מעטה אנונימי, אך זהותו נחשפה, ולאחר מכן קיבל מכתב התראה או תביעה מצד "אחים לנשק", הדס קליין, או מי שפועל במסגרת המערך המכנה את עצמו "חמ"ל דיבה" - מתבקש לפנות אלי בפרטי. כמו כן, מי שקיבל איומים מאותם אנשים, בסגנון בריוני כמו "לא ישאר לכם מה לאכול" - גם כן. וכל השאר - הפיצו את הטקסט 💛 ויקטור שריקי 🇮🇱 فيكتور شريقي
Amalia Ozer71,901 Aufrufe • vor 2 Monaten

קיבלתי הרגע מכתב השתקה מגוחך להפליא, רצוף פאתוס מתאמץ, מטעם רונן ברגמן, בניסיון לבלום את חקר האמת סביב ההדלפות שחשפתי - מסמכים מסווגים שפורסמו על ידו אף שאינו מוסמך לקבלם. הופתעתי (או שלא) לגלות כי המכתב נשלח באמצעות נשיץ ברנדס אמיר, אותו משרד המייצג גם את אחים לנשק ותובעים נוספים בגל תביעות ההשתקה האחרון. כך או כך, מי שצפוי לקבל תביעה - כזו שניסיתי להימנע ממנה - הוא ברגמן ממני, ולא להפך. שכן בניגוד אליי, הוא זה שפרסם בענייני טענות שקריות ודיבתיות הפוגעות בשמי, תוך ניסיון לבלום בירור אמת ולפעול כנקמה לתלונות שהוגשו במשטרת ישראל נגדו ונגד הגורמים שהדליפו לו.
Amalia Ozer52,799 Aufrufe • vor 3 Monaten

אביב יא נסיך, תמיד ידעתי שתהיה אבא מהמם. מתחברת לכל מילה שלו. אנחנו בחרנו להביא אותם לעולם, לא הם בחרנו בנו - משכך עלינו להפנים שצרכיהם קודמים לשלנו, לכל הפחות בשנים הראשונות לחייהם ולמעלה מכך. רותם מדגמנת את כל מה שרע בדור ההורים הנרקיססטים של היום, שסבורים שילדים הם רק וי לגחמות הביולוגיות שלהם ומנסה למרק את מצפונה עם ערימה של קלישאות. 17/6 נפגשים 😍 Aviv Geffen
Amalia Ozer17,266 Aufrufe • vor 1 Monat

העיתונאי רונן ברגמן בפודקאסט של נדב פרי ב-19 ביוני 23: כחלק מנהלי העבודה שלנו בטיימס, אסור לנו To engage [להיות מעורב בשיח] ברשת החברתית. זאת אומרת, אני יכול לפרסם כתבה שלי בטוויטר ולהגיד, הנה, והלינק, אבל למרות שיגידו עלי את הדברים הכי נוראים בעולם, אסור לי To engage. עכשיו, הדבר הזה... נדב פרי: אם אני עובר עכשיו על הפיד שלך בטוויטר, אתה... רונן ברגמן: שום דבר. נדב פרי: שום דבר? רונן ברגמן: לא תמצא. תמצא השמצות עליי בלי סוף. סוכן CIA, סוכן מוסד... נדב פרי: אבל אתה לא עונה? אתה לא זה, אין לך Op-eds [מאמרי דעה] כאלה בזה? רונן ברגמן: שום דבר. שום דבר. אסור לי גם לכתוב Op-eds [מאמרי דעה], כי אני כותב בחדשות. יש משהו משחרר בזה, שאתה יודע שלא משנה, אתה לא נכנס לתגרות רחוב האלה. אני האחרון בדרך כלל שיודע מה קורה בסצנה או בכלל בתקשורת, אני האחרון ששומע, והאמת היא שזה בסדר לי ככה.
Amalia Ozer51,777 Aufrufe • vor 4 Monaten

אתמול, מרגע ששוגרו טילים מאיראן לעבר ישראל, לקח לחיל האוויר כשש שעות להגיב בתקיפה על אדמת איראן. שש שעות! מרשים! ואני שואלת שאלה פשוטה, כואבת ומצמררת, איפה היה חיל האוויר המופלא הזה בשבעה באוקטובר? איפה הייתם באותן שעות ארוכות שבהן אזרחי ואזרחיות ישראל נטבחו, נשרפו, נאנסו ונחטפו מבתיהם? איפה הייתם כשילדים התחבאו בארונות, כשמשפחות התחננו לעזרה, כשיישובים שלמים הופקרו לגורלם? אם אפשר להגיע לאיראן תוך שעות - איך לא הצלחנו להגיע, לנובה (שרק אחה"צ מפקד חיל האוויר גילה מקיומה של המסיבה) לבארי, לכפר עזה, לנחל עוז, לניר עוז ולשדרות בזמן אמת? איפה הייתם וכמה הסרבנות הבזויה שלכם ערב הטבח השפיעה על זמן התגובה?
Amalia Ozer10,870 Aufrufe • vor 19 Tagen

אני רואה שהטנטרום על תמיר מורג (הנסיך) הולך וגבר בקרב הגמלים שאינם רואים את דבשתם. אני רק כאן להזכיר, שהערוץ המועדף על סינוואר - היה ערוץ 12. העיתונאי רונן ברגמן בראיון לפודקאסט עם דן סנור: "סינוואר צפה בטלוויזיה הישראלית. לסינוואר היה הרגל לעצור הכל, את שגרת יומו, כל יום בשעה חמישה לשמונה בערב, כי הוא היה מכור לצפייה בחדשות ערוץ 12, כל יום… הוא [סינוואר] סבר שערוץ 12 מייצג את העמדה של הקונצנזוס הרחב ביותר של השיח בחברה הישראלית שהוא צריך להבין". תמיר מורג Tamir Morag
Amalia Ozer60,693 Aufrufe • vor 5 Monaten

מכתב פתוח לליאור רז, שמעתי אותך מדבר בהשתאות רבה על החפ"ק של "אחים לנשק" בבית קמה אחרי השבעה באוקטובר ועל "הנרטיב" שאתה מייחס לאנשים שממאנים לשכוח מה היה כאן רגע אחד קטנטן לפני. איני יודעת היכן אתה ממוקם במפה הפוליטית. אני יכולה רק לנחש, אבל אני תוהה אם אתה מדבר מתוך פוזיציה, או שפשוט ניחנת בזכרון קצר במיוחד. משום שלנו, הציבור העצום שמבקר אותם, יש זכרון מצוין. אנחנו לא שכחנו - ואנחנו לא נשכח. לא שכחנו מה חבורת לובשי חולצות הסמליל של "אחים לנשק" עוללה כאן ערב הטבח. לא שכחנו את ההבטחות שנאמרו בשאגה גדולה מעל בימת פודיום ענק, הישר לאוזניו של האויב הקשוב: שינטשו את המטוסים, את הספינות, את חדרי הפיקוד, ושלא יהיה צבא עם. קולט, ליאור? שלא יהיה צבא עם! חומת המגן של הילדים שלנו - במדינה שבה אנחנו מגדלים אותם. לא שכחנו ולא נשכח את ההקראה התקשורתית של היחידות שלא יתייצבו למילואים ערב הטבח, שנשמעה בהתלהבות מבעיתה. "גולני, גולני" זה עדיין מהדהד באוזנינו בצרימה שורפת. אנחנו, בניגוד אליך, לא שכחנו את האיומים, לא שכחנו את הניסיון להפוך את צה"ל מצבא העם לצבא מותנה פוליטית. לא שכחנו את הקריאות לעצור, לשבש, לחסום, למרר את חיי הציבור ולייצר תחושה שמדינה שלמה מוחזקת כבת ערובה, בשל גחמות טנטרום עלבון קלפי שיצא מכל פרופורציה. לא שכחנו את הבריונות. לא שכחנו את הכאוס. לא שכחנו את המדון, הפילוג והקיטוב ששטפו את הרחובות - ועודם. לא שכחנו את מי שהתנהגו משל המדינה, הצבא, הרחוב, הדגל והדמוקרטיה רשומים בטאבו על שמם. ובעיקר, לא שכחנו את הדבר החמור מכל; שהם השתמשו בחומת המגן של הילדים שלנו, בקדושת השירות הצבאי ובאמון הציבור בצה"ל - כדי להפעיל לחץ פוליטי על ממשלה נבחרת. הם לקחו את המקום הכי קדוש, הכי עדין, הכי שברירי, את הלב הפועם של הקונצנזוס הישראלי - הנכונות להגן על הבית ללא תנאי וללא סייג - והפכו אותו לכלי מיקוח לטובת סחטנות פוליטית. ותקצר היריעה מלמנות את מה שהחבורה הזו עשתה כאן ערב הטבח ואחריו. ואם לא די בכך, כיום הם מנסים להלך אימים באמצעות פיזור תביעות השתקה נגד אזרחים מן השורה, שכל חטאם הוא שהם מסרבים להפסיק להזכיר להם את מה שהם כל כך רוצים שנשכח. אז ליאור היקר, לא. אנחנו לא נסכים לשכתוב ההיסטוריה. אפשר להודות לאדם שחילץ משפחה משדרות - ועדיין לומר את האמת על מלוא הרקורד שבאמתחתו. אפשר לכבד מעשה אנושי בשעת חירום - ועדיין לסרב להפוך אותו למכונת כביסה שמלבינה, ע"ח כאב לאומי. מי שהצית שריפה ביד אחת וביד השנייה אחז במטף, לא הופך בשל כך לגיבור לאומי. ודאי לא כאשר בידיו די אמצעים, קשרים, כסף, תקשורת ואופרציה ממותגת היטב, כדי להפוך כל חמגשית, כל אבטיח וכל צילום שטח לסיפור גבורה מהונדס היטב. יש דברים שאין מספיק מלבינים בעולם כדי להלבין. יש כתמים ששום סרטון מרגש לא ימרק - ויש זכרון ציבורי שלא יימחק, גם אם ינסו לעטוף אותו בעטיפת חפ"ק שפורטת על מיתרי ליבם של בעלי הזכרון הקצרצר. מי שמנסה להנדס את הנרטיב הוא לא מי שמסרב לשכוח, אלא זה שמבקש שאנחנו נשכח. תזכורת קטנה, שהיא אפילו לא קורטוב ממה שהיה כאן.
Amalia Ozer13,991 Aufrufe • vor 28 Tagen

שרשורון של: תרשו לי לא להתרגש שאזרחית פגעה בציפור הנפש של - 13.
Amalia Ozer115,797 Aufrufe • vor 1 Jahr

יושב לו יבחוש בן שלולית באולפן, מטיף על סמכויות שלטענתו אין לרה"מ, רומז לעבירות בטחון מידע ומנסה לצייר דרמה משפטית שלא קיימת. ואז, באותה נשימה ממש, הוא מתרברב כי "הוא מכיר את המסמכים" ואני מצטטת: "כמי שמכיר את החומרים" אם כך, משתמע מדבריו שחומר רגיש מישיבות בטחוניות סגורות מצא את דרכו אליו. אז ראשית, לרה"מ נתונה הסמכות העליונה להחליט על חשיפת מסמכים מסוג זה בהתאם לשיקול דעתו. אך מי שבוודאי אינו נמנה עם בעלי הסמכות להחשף אליהם, הוא אותו יבחוש בן שלולית שממהר לחלק ציונים בבטחון מעל המסך. נדמה כי דווקא האמירות הללו, לצד הפתקית שנשלפה על פניו מהזבל ופורסמה היום ב-Ynet בכתב ידו של רה"מ, הן אלו שמעוררות שאלות כבדות משקל באשר לאופן הגעת חומרים רגישים לידיים לא מוסמכות. סוגיה כזו, מטבע הדברים, ראויה לבחינה מעמיקה של ראש השב"כ. Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו גיא לוי Guy levy
Amalia Ozer46,090 Aufrufe • vor 4 Monaten

ינון קלע בול בניתוח 🎯 מדובר באדם עם אגו שברירי, שפשוט לא מסוגל להכיל שתמיר ואני מביסים אותו פעם אחר פעם בפולמוסים ברשת. הוא התרגל למגרש ריק, למציאות שבה התקשורת הישנה אחזה במונופול על עיצוב התודעה - ואז מגיעים אנשים כמוני, כמו תמיר ואחדים אחרים, שמאתגרים את התפיסה הזו, שמפקפקים ולא בולעים וגומעים, משל הוא האמת ואין בלתה. שחוקרים, מצליבים מידעים וקוראים את כתביו בקריאה ביקורתית. אם אפילו את יהונתן דחוח-הלוי הוא הצליח להשמיץ פה, כאשר מדובר באדם טהור, א-פוליטי שמתעד באופן הכי טכני מידע, שכנראה מערער אותו - ובלי שום פרשנות. מה עוד נותר לומר? הוא אכן נשמע פגוע, משום שלתפיסתי - המונפול נשמט לו מבין הידיים.
Amalia Ozer17,594 Aufrufe • vor 1 Monat

לפי מה שדניאל רוט מתארת, בשמאל יש בעיה קשה של מיזוגניה ואלימות פטריארכלית כלפי נשים. "בעלי אמר לי" "בעלה לא מסכים לה" "יורדת למטה להפגש איתי בסתר, כדי שהוא לא ידע" לא יודעת, אני יודעת שאם האיש הימני שלי, יאמר לי, האשה האולטרה ימנית, שהוא לא "מסכים" לי להפגש עם חברה כזו או אחרת, הוא ימצא את עצמו בסטטוס גרוש. אבל הוא גם מראש לעולם לא יעז.
Amalia Ozer28,952 Aufrufe • vor 5 Monaten

הם ביקשו להקריס את הכלכלה, הם ביקשו לפרק פה צבא, הם ביקשו לשרוף את המועדון על יושביו - הכל בשל גחמות טנטרום עלבון קלפי. הבגידה המרה והגדולה ביותר מבפנים והרצון במודעות מלאה למוטט את מדינת ישראל בכוונת זדון. ולא יעזור לכם למסך עשן ולהפנות את האש ממפעל המתפרה וההרס שלכם למקומות אחרים. אתה בוגדים ואות הקלון הזה יוותר לנצח על מצחכם. לנצח תוותרו כתם שחור ואפל בהיסטוריה של העם היהודי והמפעל הציוני - לדראון עולם.
Amalia Ozer25,203 Aufrufe • vor 4 Monaten

"עוד שנייה אתה חוטף כדור בראש" "אתה מבזבז אוויר בעולם" "היה צריך להרוג אותך כשהיית קטן" זו לא פעם ראשונה שאני מדווחת כאן על איומים קונקרטים על חייו של מרדכי דוד, פעיל ימין שמציג ללא כחל וסרק את המתרחש בלב מחאות קפלן במוצ"ש, מנקודת מבט שהתקשורת המגוייסת ממאנת להציג מחד גיסא, ומרככת מגמתית מאידך גיסא. מי שמזהה את הברנשים בסרטון שמאיימים באופן מפורש על חייו של מרדכי, נא לפנות אלי בפרטי.
Amalia Ozer72,189 Aufrufe • vor 1 Jahr

האיש הנבזי שרדף אחר חה"כ עמיחי שיקלי, כאשר בנו בן השבע רכוב על אופניו לצידו, הוא עופר עמיאל, פעיל ידוע ומוכר מלובשי חולצת הסמליל של "אחים לנשק" ויוזם מכתב סיירת גולני בקריאה לסרב לשירות מילואים בחודש מרץ-2023, קריאות חתרניות אשר ערערו את חוסנו של צה"ל ערב טבח השבעה באוקטובר. מתוך ציטוטיו: "אנחנו לא יכולים להרגיש אחים שלהם - לא ניתן כתף" העובדה שהאנשים האלו ממשיכים להתעמר פה בנבחרי הציבור שלנו בברוטליות גסת רוח, לעיניי ילדיהם הקטיני קטינים, העובדה שהם עדיין הרודפים ולא נרדפים, שהם עדיין בחזקת הצדים ולא ניצודים, זה כשלון קולוסאלי שלנו כחברה וכשלון חרוץ של מערכת אכיפת החוק שהפקירה את אזרחיה ונבחריה לחבורה רדיקלית שמזמן התנתקה מהחללית. עד שיקרה פה אסון. עמיחי שיקלי - Amichai Chikli משטרת ישראל
Amalia Ozer38,740 Aufrufe • vor 9 Monaten
