
KEREM..
@BozkirdakiAgac • 1,996 subscribers
Dünyâ, ne kadar kalabalık, Ve insân, ne kadar tenhâ..
Videos

"Küçələrə su səpmişəm, Yar gələndə toz olmasın.." insân yaşadığı yere, suyuna, toprağına, balığına, çiçeğine, düzlüğüne benzer. Bence en çok eğimine ve sokağına benzer; Zirâ; oralarda meskût bir müzikalite mıh gibi us'dan akar.. "Elə gəlsin, elə getsin, Aramızda soz olmasın.."
KEREM..12,126 Aufrufe • vor 5 Monaten

Kıblemiz insândır; Öğretilerimizin temelinde insânı insân olduğu için sevmek vardır. Korku ve nefret yoktur; insâna sâygı vardır, hak-hukuk gözetmek vardır.. Korku yüzünden ahlâklı olan, nefreti benliğinin önüne geçmiş anlayamaz, melâmî hâlimizi ve insâna duyduğumuz muhâbbeti..
KEREM..11,994 Aufrufe • vor 6 Monaten

Hüseyin beyhude âh etme nâçar, Bir kapı örterse birini açar.. Buna dünya derler hepisi geçer, Hangi günü gördün akşam olmamış.. [ Âşık Hüseyin | 1902 - 1942 ] Şükrü Erbaş, Çekilme Suları kitabında bu türküye nâhif bir gönderme yapar ve tamamlar; "Akşam oldu, sen olmasan da.."
KEREM..13,372 Aufrufe • vor 7 Monaten
Keine weiteren Inhalte verfügbar