Wilma's banner
Wilma's profile picture

Wilma

@DeRavissante16,992 subscribers

❤ dogs - sushi - music - organiser - outgoing - authentic. Oprichter en voorzitter Stichting Sterk voor Dieren

Shorts

Vanochtend vroeg werd ik wakker van een hond die nogal zenuwachtig door het huis liep. Het bleek Iza te zijn. Ik uit bed om te kijken wat er aan de hand was. Iza had de drain eruit gekregen en het grootste deel daarvan "achtervolgde" haar want dat hing los aan haar lijf. Ze bleef dus lopen en omkijken of die slang al verdwenen was. Ik moest erg lachen want het was een gek gezicht. Ik heb de drain afgeknipt zodat ze er niet meer door "achtervolgd" zou worden. Vandaag eind middag stond al een afspraak bij de dap voor controle van de wond en verwijderen drain dus ik maakte me verder geen zorgen. Iza is nu weer helemaal drain-free en de wond ziet er netjes uit. 💪❤️

Vanochtend vroeg werd ik wakker van een hond die nogal zenuwachtig door het huis liep. Het bleek Iza te zijn. Ik uit bed om te kijken wat er aan de hand was. Iza had de drain eruit gekregen en het grootste deel daarvan "achtervolgde" haar want dat hing los aan haar lijf. Ze bleef dus lopen en omkijken of die slang al verdwenen was. Ik moest erg lachen want het was een gek gezicht. Ik heb de drain afgeknipt zodat ze er niet meer door "achtervolgd" zou worden. Vandaag eind middag stond al een afspraak bij de dap voor controle van de wond en verwijderen drain dus ik maakte me verder geen zorgen. Iza is nu weer helemaal drain-free en de wond ziet er netjes uit. 💪❤️

54,950 просмотров

Geen reis naar 't Noorden vandaag maar om half 11 naar de dierenarts met Joey. Het gaat niet goed met de oude man 😔

Geen reis naar 't Noorden vandaag maar om half 11 naar de dierenarts met Joey. Het gaat niet goed met de oude man 😔

115,913 просмотров

Morgenavond weer naar huis. Tot die tijd op Bonaire. Gisteren o.a. wezen snorkelen. Ik vond het eerst doodeng, en ik heb een liter zeewater binnengekregen met mijn gestuntel (dat is echt heel goor) maar wat was het snorkelen gaaf!!! Prachtige vissen, de onderwaterwereld is machtig om op deze manier te zien, te ervaren. Vandaag gaan we weer snorkelen. Dan wel met een T-shirt aan want mijn schouders zijn ietwat heul erg verbrand 😳.

Morgenavond weer naar huis. Tot die tijd op Bonaire. Gisteren o.a. wezen snorkelen. Ik vond het eerst doodeng, en ik heb een liter zeewater binnengekregen met mijn gestuntel (dat is echt heel goor) maar wat was het snorkelen gaaf!!! Prachtige vissen, de onderwaterwereld is machtig om op deze manier te zien, te ervaren. Vandaag gaan we weer snorkelen. Dan wel met een T-shirt aan want mijn schouders zijn ietwat heul erg verbrand 😳.

19,388 просмотров

Videos

DeRavissante's profile picture

Het gaat goed met Binkie bij zijn nieuwe eigenaren ❤️❤️

Wilma

37,235 просмотров • 7 месяцев назад

DeRavissante's profile picture

Als ik deze laat zitten dan?

Wilma

14,904 просмотров • 1 год назад