
Jordi
@Jorditgn40 • 8,017 subscribers
Tarragoní,pare i Català🏴, fill de la meva mare malalta d'Alzheimer, president de casa meva i lluitant per una Catalunya catalana.
Shorts
Videos

Amb un parell d'ovaris, gran Sofía. Aquest és el nostre jovent.
Jordi119,049 просмотров • 22 дней назад

Així no, ni a la la cantonada. Pensava que després de Puigdemont no podia haver-hi res pitjor. Ja veig que sí.
Jordi10,941 просмотров • 8 дней назад
0:32
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
0:23
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Salt, Girona, un poble que als anys 60 tenia poc més de 7000 habitants. Avui salt te 35.000 habitants, amb un 40% de la població immigrant. El 80% dels naixements, són de pares immigrants. Resultat: Un autèntic infern pels pocs catalans que encara hi viuen. #SalvemCatalunya
Jordi124,042 просмотров • 1 год назад

No teniu vergonya Govern de Catalunya, els catalans no mereixem aquest tracte. I això és culpa del govern actual i també dels passats governs. Com Esquerra Republicana i Junts per Catalunya🎗. Són moltes les famílies que es troben en aquesta situació i ningú hi fa res. Lluitaré fins que es faci justícia. Alejandro Fernández Aliança Catalana ElNacional.cat ElCaso.cat Diari de Tarragona Diari Girona Notícies #lleideladependència #alzheimer
Jordi99,854 просмотров • 1 год назад

El gest de Josep Rull i Andreu aixecant el dit no és només dictatorial, sinó també masclista. Aquest tipus d'actituds no tenen lloc en una democràcia real. Exigim respecte i neutralitat al Parlament! #LlibertatDExpressió #Catalunya Aliança Catalana Sílvia Orriols
Jordi48,277 просмотров • 8 месяцев назад

Quin bany li va donar la Sílvia Orriols al pobre cupaire, el riu Ter baixa plè de llàgrimes d'aquest pobre nano. 🤣🤣
Jordi60,596 просмотров • 1 год назад

Quina meravella veure això, els meus avis eren del Matarranya, tinc molta estima a aquella terra, te racons preciosos. L'aigua és vida.
Jordi48,768 просмотров • 11 месяцев назад

La immigració que volem. Parlen i estimen la llengua i la cultura, per desgràcia són una minoria.
Jordi30,981 просмотров • 7 месяцев назад

Això és a Vitoria,país basc. Us n'adoneu de la magnitud de la tragèdia?
Jordi52,673 просмотров • 1 год назад

Vídeo pràctic sobre la balisa V16. Anem d'estafa en estafa. Ahir anant cap a Siurana en plena curva em vaig trobar uns triangles, vaig saber que després trobaria un cotxe avariat. Amb la valisa únicament, hauríem estat en perill tots els usuaris de la via. ESTAFA I PERILL!
Jordi27,448 просмотров • 6 месяцев назад
