
Majid🎒
@Majid5963 • 1,955 subscribers
Shorts
Videos

زید آبادی: این ایرانی ها که هر هفته می رید تو میدون ها جمع می شید، سالها خارج از کشور زندگی می کنید، حاضر نیستید پا تون رو تو ایران بذارید، چی می شینید اونجا قصه می بافید و ذهن ایرانی ها داخل کشور رو خراب می کنید، خودتون رو هم سریع پشت قربانیان پنهان می کنید و نمی ذارید کسی سوال کنه. ....شما می خواید ما رو به بدبختی فلاکت بندازید.
Majid🎒161,326 Aufrufe • vor 4 Monaten
0:35
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

لعنت بهت شهبازی با این چرندی که گفتی! تمام رسانه های دنیا رو علیه ایران متحد کردی!
Majid135,057 Aufrufe • vor 3 Monaten

بنظرم یکی از بهترین بازی ها ایران تو جام جهانی جلو یوگسلاوی هست تو سال ۹۸.
Majid🎒14,559 Aufrufe • vor 10 Tagen

پلیس گفته بالای ۱۰۰ هزار نفر تو راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز سیدنی شرکت کردن و برخی از منابع ۳۰۰ هزار نفر می دونن. جمعیت اونقدر زیاد بود که پلیس غافلگیر شد و نگذاشت راهپیمایی به سمت کنسولگری آمریکا ادامه پیدا کنه و به مردم پیامک دادن که زودتر محل رو ترک و تظاهرات رو تموم کنن.
Majid279,569 Aufrufe • vor 10 Monaten

وای 😂😂 این رو من تازه دیدم😂😂 رضا پهلوی چرا انقدر تو دلقکی حیوون😂😂
Majid91,052 Aufrufe • vor 3 Monaten

وحید قلیچ: "روی سخنم با مزدک میرزایی و محمد تقوی هست. دوتا بدرد نخور، دو زاری. حشرات موزی شما با وریا غفوری مشکلی دارید؟! وریا اون موقع که زبون شما تو اونجا تون بود از مشکلات مردم می گفت، شما کجا بودیدن اون موقع ،.....خواهشا گه زیادی نخورید و برید گم شید دیگه نبینمتون"😂 دوستداران همه وحید قلیچ
Majid🎒102,097 Aufrufe • vor 3 Monaten

فریبرز رییس دانا ده سال پیش: "سلطنت طلب دست به دعا برداشته که امریکا بیا وطن من رو نابود کن، جنازه بریز، من رو جنازه ها برم اون طرف، بعدش با ناو لینکن بیام دنبالم، من رو ببرن ایران یه پستی بهم بدن!" سطلی ها میگن چپ نفهمید! ده سال پیش چپها فهمیدن شما دنبال چی هستین!
Majid🎒121,677 Aufrufe • vor 4 Monaten

وحوش پهلوی طلب رفتن به آدمهایی که واسه کار کنسولی به کنسولگری مراجعه کردن دارن فحش رکیک میدن!
Majid123,509 Aufrufe • vor 5 Monaten

فاینالی یک عاقل تو پارلمان اروپا پیدا شد: "اگر می خواید از مردم ایران حمایت کنید، اونها رو تنبیه نکنید. تحریمها طبقه متوسط ایران رو نابود کرده و مردم عادی رو فقیر کرده. غرب به ایرانیان عادی ضربه سختی زده و جامعه مدنی را تضعیف کرده و در عین حال دستگاه نظامی را تقویت کرده است."
Majid🎒106,783 Aufrufe • vor 5 Monaten

تو این مدت که اینترنت قطع بود، رضا پهلوی به همه چیز آویزون شد تا به قدرت برسه.
Majid🎒24,103 Aufrufe • vor 27 Tagen

این حرکت مسخره رو رضا شاه دوم سیروس پنجم، تو بیانیه دومش بعد از تعطیلات یاد این نادون ها داد.
Majid102,073 Aufrufe • vor 5 Monaten
0:35
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
0:40
Sensitive content
This media may contain sensitive content.