یک یوتیوبر اومده ایرانمال، بچهها دارند خودشون رو براش میکشند، پشمام ریخته. اسمش گویا ابولفضل اکسپلوسیو یا همچین چیزیه. باور کردنی نیست.
232,137 次观看
این بخش از ماراتن کیش رو تازه دیدم، واقعاً چقدر قشنگ بود
76,934 次观看
این کنسرت کامکارها چقدر خوبه، آدم میبینه دلش میخواد بره یکم دلش باز بشه، کاش یک مسلمون یا نا مسلمونی پیدا میشد یک بلیط از این کنسرت فرداشون بهمون میداد.