
Mercedes-AMG | F1 News 🏁
@MercedesAMGTR • 11,791 subscribers
🏁 Mercedes-AMG & Formula 1 ⚙️ F1 News | Edits | Designs | Memes 📩 Contact: [email protected]
Shorts
Videos

Neden George'a sevgisini göstermiyorlar? Russell'a üzülüyorum 🥺
Mercedes-AMG | F1 News 🏁162,145 Aufrufe • vor 6 Tagen

MERCEDES, YENİ BİR W11 YARATTI! 🤯 Kimi Antonelli'nin yarış içerisindeki en hızlı turuna bakın. Antonelli, araçla adeta bütünleşmiş durumda. Frenleme noktaları, vites geçişleri ve çizgileri tamamen kendine özgü. Üstelik araç, tur boyunca hiçbir düzeltme gerektirmiyor. W17 şu anda rayların üzerinde gidiyor gibi görünüyor.
Mercedes-AMG | F1 News 🏁156,741 Aufrufe • vor 13 Tagen

Şöyle bir ilişkiden Kim Kardashian'a düşmek. Ne diyebilirim ki?
Mercedes-AMG | F1 News 🏁1,407,871 Aufrufe • vor 4 Monaten

🔥 Wolff’tan Şok İtiraf: 2016 İspanya Krizi Sonrası Hamilton & Rosberg Neredeyse Kovuluyordu! 💥 Toto Wolff: "2016 İspanya’daki kazadan sonra Hamilton ve Rosberg’i kovmayı düşündüm." "CEO’muz Dieter Zetsche’yi aradım ve ‘Bir şey imzalaman gerekiyor’ dedim. Bana geri dönüp ‘İki pilotu da mı kovacaksın?’ diye sordu." "Ben de ‘Evet’ dedim. Çünkü aksi halde takımın ve markanın çıkarlarının, onlarınkinden daha önemli olduğunu anlamazlardı." "Sağlıklı rekabet olarak başlayan şey, önce rekabete sonra düşmanlığa dönüştü. Bu, organizasyonda izin vermeyeceğim bir şeydi. Bu yüzden onlara ‘Şu an için takımın parçası değilsiniz’ diye mail attık." "Onlara şunu söyledim: ‘Kimin hatalı olduğunu bilmiyorum. Ama bir daha olursa biri gitmek zorunda. Yanlış kişiyi kovabilirim ama bu risk var.’" "Fabrikalarda çalışan ve geçimini sağlayan insanlar ne düşünsün? Sırf birbirinizi sevmediğiniz için çarpıştığınızı mı? Bu, doğrudan 2500 kişinin hayatını etkiliyor." "Kendinizi kim sanıyorsunuz? Bu, pilotlarla yüzleşmeniz gereken önemli bir soruydu." 📰 Kaynak: The New York Times #F1
Mercedes-AMG | F1 News 🏁146,427 Aufrufe • vor 2 Monaten

Vettel bir teklif sunar devamı ise tarihi bir an olur!
Mercedes-AMG | F1 News 🏁185,406 Aufrufe • vor 6 Monaten

🔥 Russell’dan sert çıkış: “Le Mans mı sanıyorlar burayı?” 🗣️ | George Russell: “Her şey pistin yapısına bağlı. Eğer orada bir ‘bedava çıkış kartı’ varsa… yani orada çakıl olsaydı, kimse o bölgeye girmezdi. Burada neredeyse her yıl aynı şeyi görüyoruz. Sanırım geçen sene Carlos [Sainz], ondan önce Charles [Leclerc], 10 yıl önce Lewis [Hamilton]. Le Mans yarışı gibi! Yani bilmiyorum, orada bir şeylerin değişmesi gerekiyor çünkü... Eğer içten dalabiliyorsan, ya virajı dönüyorsun ya da çimenleri biçip başladığın yere geri dönüyorsun. Böyle olmamalı.” #MexicoGP | #F1
Mercedes ////AMG News84,847 Aufrufe • vor 7 Monaten

😂 Kimi Antonelli Bono’yu ararken Lewis Hamilton’la karşılaşıyor. Kimi, Lewis’le sohbet ederken Bono Antonelli’nin su tabancasını çalıyor! 🎉 Lewis Hamilton ise Bono’nun doğum gününü kutlamak için Mercedes misafirhanesindeydi. #F1 #Antonelli #Hamilton #Mercedes #F1Moments
Mercedes-AMG | F1 News 🏁45,478 Aufrufe • vor 4 Monaten

Lewis'in hayranı: "Tarzınız her zaman mükemmel." Teşekkür ederim. Sadece rahat. Siz de harika görünüyorsunuz!" Lewis'in hayranı: "Olmaz. Ben sadece polo ve Gucci giyerim..." HAM: "Çok şık." Lewis'in hayranı: "Hayır, hayır!Vuitton kıyafetlerinize bayılıyorum." HAM: "Teşekkür ederim. Bu hafta gözünü dört aç. Harika şeyler olacak."
Mercedes ////AMG News92,815 Aufrufe • vor 2 Jahren

💥 ALMAN TANKI, McLaren’e de Ferrari’ye de çarpıyor… ❌ Ama yine de hiçbir şey olmuyor. 😏🏎️🔥
Mercedes-AMG | F1 News 🏁28,256 Aufrufe • vor 5 Monaten

George Russell, reflkes olarak Leclerc'i ezip geçmiş. 🚀
Mercedes ////AMG News44,741 Aufrufe • vor 1 Jahr

Alonso ve Lewis'in birlikte emekli olduğu yıl 🥹
Mercedes-AMG | F1 News 🏁24,369 Aufrufe • vor 6 Monaten

🔥 Russell: “Pole her zaman pole’dür!” 🏁 | George Russell, pole pozisyonu mu yoksa 2. sıradan başlamak mı daha iyi sorusuna yanıt verdi: 🗣️ “Dürüst olmak gerekirse P1’i tercih ederim. Böyle pistlerde ya da Sochi gibi yerlerde hep ‘P3 daha avantajlı, yok P1, yok P2 daha iyi’ denir… Ama gerçek şu ki, her zaman pole pozisyonundan başlamak istersin. Yine de, bu pist muhtemelen pole’den start almanın en zor olduğu yerlerden biri.”
Mercedes-AMG | F1 News 🏁25,885 Aufrufe • vor 7 Monaten

🇦🇹 TOTO WOLFF’TEN ABU DHABI 2021 İTİRAFI: “HÂLÂ ATLATAMADIK” 🥺🔥 🗣️ The Telegraph’e özel röportajda Toto Wolff, Abu Dhabi 2021’i ve Lewis Hamilton ile yaptığı son konuşmayı anlattı: "Henüz bunu atlatamadık. Dün Lewis’le bunun hakkında konuştum ve her gün aklıma geliyor; onun da öyle. Takımın da kafasında kaldı. İkisi de şampiyonluğu hak ediyordu ama hakem hatalı bir karar verdi. Futbol benzetmesi yaparsak: Gol atıldı ve maç bitti, geri dönüş yok." #F1 #AbuDhabiGP
Mercedes-AMG | F1 News 🏁18,905 Aufrufe • vor 6 Monaten

Bizler bowling nedir bilmeyiz, Valtteri Bottas biliriz. 🎳
Mercedes ////AMG News44,063 Aufrufe • vor 1 Jahr