Moran Michel | מורן מישל's banner
Moran Michel | מורן מישל's profile picture

Moran Michel | מורן מישל

@MoranMichel33,686 subscribers

מתמודדת בפריימריז לדמוקרטים | רצה למרחקים ארוכים, ככה שלא מתייאשת בקלות

Videos

MoranMichel3's profile picture

4.5 דקות קשות מהדיון בפיטורי בן גביר. לא בפלפולים משפטיים עסקינן, אלא במהות הבסיסית שכל רצונם של חברי קואליציית הזוועות הוא לרסק את בית המשפט. השופט גרוסקופף מעלה שאלה ובה טיעון ואלידי, ומאחור כבר אפשר לראות את טלי גוטליב מתחילה לבעבע. כבוד השופט סולברג ביקש שלא תפריע לעו״ד לשטוח טיעוניו, מה שכמובן לא הפריע לסיר הפופקורן האנושי להתפוצץ. צפו. הקשיבו. אל תורידו את העיניים גם כשהמבוכה מושכת אותן הרחק מהמסך. הם באו לרסק את בית המשפט, לירוק על האיזונים והבלמים שיוצרת הפרדת הרשויות ולסגור את הפרק הדמוקרטי בהיסטוריה של מדינת ישראל. חשוב שנכיר במציאות כהווייתה. ועוד שלושה דברים להצטער עליהם: 1. בראש ובראשונה, שלא הצלחנו לעצור אותם לפני שההפיכה המשטרית הגיע לשלבים כל כך מתקדמים. 2. שמעט ההנשים שכבר יש בקואליציה הזאת הן בסך הכל אביזרי תפאורה שנשלחים לחולל מהומות, כמו הבוזו המרעיש בקהל בקרקס. 3. שנראה שכבוד השופט סולברג חש אחריות לנסות לעצור את הביזיון במקום כבוד הנשיא עמית, כי הן ״מהצד שלו״. זה הביך אותי כמו שמביך אותי שאנחנו צריכים להתנצל בפני העולם על הזוועות של הטרוריסטים היהודים בגדה, כאילו הם ואנחנו שייכים באיזשהו אופן לקבוצה אחת. לא לשכוח - הם באימונים רטובים לקראת הבחירות. זה האירוע. לשם גם אנחנו צריכים להתכוונן.

Moran Michel | מורן מישל

14,769 views • 2 months ago

אני הולכת להיות מאוד מאוד מפורשת במילים שלי בפוסט הזה. מי שקשה לו להתמודד עם המציאות - תאנפרנדו, תעשו הייד, אל תצביעו לי בפריימריז, או כל דרך אחרת שבה נוח לכם לטמון את הראש בחול. התמונות מהפוגרום בקוסרא עשו לי טריגר מהגיהנום. הפעם היחידה שראיתי כאלה סרטונים של נשים זועקות ומתחננות על חייהן בעברית, כשקולות של מכות ונפץ נשמעים ברקע, היתה בחמ״ל כשעברתי על אינספור תכני וידאו מהשבעה באוקטובר. שנים אני אומרת שצריך להפסיק לקרוא לג׳יהאד היהודי ׳נוער גבעות׳, והנה בחסות סמוטריץ׳, סטרוק, בן גביר, ונתניהו ששחרר לפסיכים האלה את הרסן והכסף, ארגון הטרור המתנחלי השתדרג והתחדש בנוח׳בה יהודית. כן, זו המילה. תתמודדו. הם לא באים בטויוטות, אלא בריינג׳רים ולא בכפכפים, אלא בציציות אבל האידיאולוגיה אותה אידיאולוגיה, והפעולות אותן פעולות. כן, גם כלפי יהודים. בשעה שאנחנו מתנדנדים בחוסר הוודאות לגבי התקיפה באיראן והשלכותיה עלינו (שבוא יבואו), יש וודאות אחת: הג׳יהאד היהודי, על נוח׳בותיו, שחפר מנהרות מתחת לחברה הישראלית וערכיה, הוא הסכנה הגדולה ביותר למדינה ישראל היום. והמפקדה שלו, נזכיר שוב, כבשה את משרדי הממשלה. לא נעים לשמוע, אבל זו המציאות. כל יום שעובר והם עוד בשלטון הוא סכנה ברורה ומיידית לביטחון האישי של אזרחי ישראל ולביטחון המדינה. ידעו אנשי הציונות הדתית (האנשים, לא המפלגה) וכל תומכי הקואליציה, שזה הזמן לנקוט עמדה. מי שלא יוקיעו את הטרור, לא יתייצבו נגד הזוועות האלה ולא יצטרפו למאמץ למגר את החיידק הטורף הזה - הדם יהיה על ידיהם ושום צו פיוס לא יקנה להם מחילה. את הממשלה הזאת אנחנו נחליף בקרוב, אבל בקצב הזה, עוד לפני הבחירות נשתתף בהלוויה הראשונה. זוהי משיכה בדש כל מי שלובש מעיל.
0:42

Sensitive content

This media may contain sensitive content.

MoranMichel3's profile picture

אני הולכת להיות מאוד מאוד מפורשת במילים שלי בפוסט הזה. מי שקשה לו להתמודד עם המציאות - תאנפרנדו, תעשו הייד, אל תצביעו לי בפריימריז, או כל דרך אחרת שבה נוח לכם לטמון את הראש בחול. התמונות מהפוגרום בקוסרא עשו לי טריגר מהגיהנום. הפעם היחידה שראיתי כאלה סרטונים של נשים זועקות ומתחננות על חייהן בעברית, כשקולות של מכות ונפץ נשמעים ברקע, היתה בחמ״ל כשעברתי על אינספור תכני וידאו מהשבעה באוקטובר. שנים אני אומרת שצריך להפסיק לקרוא לג׳יהאד היהודי ׳נוער גבעות׳, והנה בחסות סמוטריץ׳, סטרוק, בן גביר, ונתניהו ששחרר לפסיכים האלה את הרסן והכסף, ארגון הטרור המתנחלי השתדרג והתחדש בנוח׳בה יהודית. כן, זו המילה. תתמודדו. הם לא באים בטויוטות, אלא בריינג׳רים ולא בכפכפים, אלא בציציות אבל האידיאולוגיה אותה אידיאולוגיה, והפעולות אותן פעולות. כן, גם כלפי יהודים. בשעה שאנחנו מתנדנדים בחוסר הוודאות לגבי התקיפה באיראן והשלכותיה עלינו (שבוא יבואו), יש וודאות אחת: הג׳יהאד היהודי, על נוח׳בותיו, שחפר מנהרות מתחת לחברה הישראלית וערכיה, הוא הסכנה הגדולה ביותר למדינה ישראל היום. והמפקדה שלו, נזכיר שוב, כבשה את משרדי הממשלה. לא נעים לשמוע, אבל זו המציאות. כל יום שעובר והם עוד בשלטון הוא סכנה ברורה ומיידית לביטחון האישי של אזרחי ישראל ולביטחון המדינה. ידעו אנשי הציונות הדתית (האנשים, לא המפלגה) וכל תומכי הקואליציה, שזה הזמן לנקוט עמדה. מי שלא יוקיעו את הטרור, לא יתייצבו נגד הזוועות האלה ולא יצטרפו למאמץ למגר את החיידק הטורף הזה - הדם יהיה על ידיהם ושום צו פיוס לא יקנה להם מחילה. את הממשלה הזאת אנחנו נחליף בקרוב, אבל בקצב הזה, עוד לפני הבחירות נשתתף בהלוויה הראשונה. זוהי משיכה בדש כל מי שלובש מעיל.

Moran Michel | מורן מישל

17,718 views • 4 months ago

MoranMichel3's profile picture

אתמול בלילה, בסוף ההפגנה במזור, אחת מנשות בריאות הנפש פנתה אל השוטרים. היא דיברה על הציות המוחלט של הגרמנים בתקופה חשוכה שאסור להשוות עליה, ועל כך שאנחנו עם חושב ולא עם צייתן.  היא אמרה להם שגם הם צריכים לחשוב במה הם בוחרים, מי הם ומה הם מייצגים. וכשהיא דיברה חשבתי גם כמה שהיא צודקת וגם כמה שקשה להזדהות עם מה שהיא אומרת. ״אני ציות מוחלט? אני גרמניה?״ אף אחד לא רוצה לחשוב על עצמו דבר כזה. רובנו מונעים מהמקום הכי אישי שלנו, שנוגע בנו, שכואב לנו או פוגע בנו אישית. וכשהיא אמרה את הדברים רצה לי מחשבה בראש על כמה שזה הזוי שיישוב שלם נסגר אל תוך הלילה על ידי אינספור שוטרים, בשביל להגן על תאוות המופלטה של מממן החמאס, בלילה שבו שוב הותר לפרסום, וכאשר עשרות מהאחים שלהם נפלו באומץ לב ובגבורה בקרב הגנה בשבעה באוקטובר, בזמן שהוא היה צינור הכסף מקטאר אל מכונת הטבח כל הזמן הזה. אז כשהיא סיימה פשוט אמרתי להם את זה שוב ושוב, במילים ובמקצב שזה הלם לי בראש ובבטן, ואני מקווה שגם לשוטרים מארש ההפקרה הזה לא יצא מהראש, ושיגיע עד למעלה, עד לראש שלהם, כדי שגם במשטרה הפיקוד הבכיר - שכבר מבין ברובו לאיזה אירוע הוא נקלע, יעשה את הדבר הנכון. דברו אמת לכוח, גם כשהיא כואבת ומכאיבה ומאוד מאוד לא נוחה. צילום: מתוך הלייב של דמוקרטיה עכשיו אפרת ספרן האלופה

Moran Michel

21,384 views • 1 year ago

No more content to load