
P1889L
@P1889L • 1,244 subscribers
Snygg, tröjlös 'åh Hammarby'-Bajare.
Shorts
Videos

"När jag sjunger för mitt Hammarby" är en skön ramsa men vissa saker stör mig extremt mycket. Lyssna på den här och tänk på skillnaderna på hur vi sjunger "känns som skit" jämfört med "head up high". Blir så mycket sämre och mumligare att gå ner i ton som vi gör på "skit"???
P1889L17,506 görüntüleme • 10 ay önce
Daha fazla içerik yok.