طيب يا جماعه أنا مش هسكت عن حقي المفروض اني شاريه منتج محترم Zanussi Egypt بس الحقيقه غير كده خالص ثلاجه زانوسي مستورده في شهر ٧ بعد شهر من الاستخدام لاحظت صوت مايه زي حنفيه بعد قفل الفريزر وساعات صوت طقطقه وبعدين طبقه بسيطه من التلج في الفريزر ومره صوت زي كهربا من ضهر الثلاجه