
تد
@Ted_homan1361 • 23,611 subscribers
بجای چرت و پرت گفتن، همو بلاک کنیم، هم به نفع اعصابمونه هم به نفع پوستمون😂😂😂
Shorts
Videos

آقا ما برای اولین بار تو عمرمون رفتیم کنسرت داریوش، با همین آهنگ اول گوله گوله اشکامون اومد پایین/۱
تد115,994 просмотров • 1 год назад

واکنش مردم تهران به لباس کردی باز هم نشان میدهد این دوگانه های جعلی و برساختی چون مرکز-پیرامون، فارس-کرد، چیزی بیش از دستپخت ایدئولوژیک گروههای مسلح به سودای قدرت و ثروت نیست، در این دستپخت ایدئولوژیک «کرد بودن» حتی در نوشتار فارسی هم به «کورد بودن» تغییر میکند تا نشان دهد موضوع نه قومی یا ملی بلکه ایدئولوژیک است. در این ایدئولوژی متولد کردستان بودن و از نظر خونی و خاکی کافی نیست بلکه متضمن «اعتقاد ایدئولوژیک به ملت کورد» است، هر کردی که این اعتقاد ایدئولوژیک را نداشته باشد خائن و «جاش» است نه «کورد» و هر غیر کردی که این اعتقاد ایدئولوژیک را نپذیرد «کورد ستیز» است، چنانکه تنها متولد آلمان بودن برای نازی ها کافی نبود، کارل مارکس متولد آلمان بود اما آلمانی نبود چرا که یک یهودی با اعتقادات کمونیستی/سوسیالیستی بود، اما استیوارت چمبرلن متولد انگلیس به جهت اعتقادش به برتری نژادی آلمانها یک آلمانی تمام عیار بود
تد11,287 просмотров • 1 год назад
Больше нет контента для загрузки