Abel's banner
Abel's profile picture

Abel

@abelbalb4,822 subscribers

«خدای رنگین کمان ، ۶ تا رنگ دیگه هم داری ولی فقط قرمزش به ما رسیده»

Shorts

چه جوری تونستین مادر گیسو رو ازش بگیرید؟ #فاطمه_سلطانی

چه جوری تونستین مادر گیسو رو ازش بگیرید؟ #فاطمه_سلطانی

49,514 görüntüleme

سه روز گذشت. شایان ۲۸ ساله‌ که کلیپ‌های آرایشگری‌اش رو تو اینستا منتشر می‌کرد و طرفدارهای زیادی داشت، تو ازنا در لرستان، با شلیک مستقیم گلوله جنگی توسط نیروهای سرکوب‌گر ج.ا. به قتل رسید. #شایان_اسداللهی

سه روز گذشت. شایان ۲۸ ساله‌ که کلیپ‌های آرایشگری‌اش رو تو اینستا منتشر می‌کرد و طرفدارهای زیادی داشت، تو ازنا در لرستان، با شلیک مستقیم گلوله جنگی توسط نیروهای سرکوب‌گر ج.ا. به قتل رسید. #شایان_اسداللهی

210,454 görüntüleme

به یاد #ندا_بیات، نوجوانی که در اعتراضات ۴ آبان ۱۴۰۱ با شجاعت روی سقف ماشین پلیس رفت. مأموران با خشونت تمام او را بازداشت کردند. خانواده ندا برای یافتن وضعیت و محل بازداشت‌ ندا به هر دری زدند، اما هیچ خبری از او نبود..۱/

به یاد #ندا_بیات، نوجوانی که در اعتراضات ۴ آبان ۱۴۰۱ با شجاعت روی سقف ماشین پلیس رفت. مأموران با خشونت تمام او را بازداشت کردند. خانواده ندا برای یافتن وضعیت و محل بازداشت‌ ندا به هر دری زدند، اما هیچ خبری از او نبود..۱/

168,442 görüntüleme

ما هرگز یادمون نمیره که نوشتی «شاید این آخرین پست من باشد» و با ۱۸ ثانیه ویدئو لرزه یه تن استبداد انداختی… #هنگامه_قاضیانی #زن_زندگى_آزادى‌

ما هرگز یادمون نمیره که نوشتی «شاید این آخرین پست من باشد» و با ۱۸ ثانیه ویدئو لرزه یه تن استبداد انداختی… #هنگامه_قاضیانی #زن_زندگى_آزادى‌

183,458 görüntüleme

برای #آیدا_رستمی، پزشکی متعهد ساکن شهرک اکباتان که تنها جرمش مداوای جون آزادی‌خواهان بود. پس از شناسایی آیدا توسط جمهوری اسلامی ناپدید و سپس جسد شکنجه‌شده او با چشم تخلیه‌شده به خانواده تحویل شد.

برای #آیدا_رستمی، پزشکی متعهد ساکن شهرک اکباتان که تنها جرمش مداوای جون آزادی‌خواهان بود. پس از شناسایی آیدا توسط جمهوری اسلامی ناپدید و سپس جسد شکنجه‌شده او با چشم تخلیه‌شده به خانواده تحویل شد.

97,794 görüntüleme

زادروزت مبارک داداش زحمت‌کشم… #محمد_حسینی

زادروزت مبارک داداش زحمت‌کشم… #محمد_حسینی

37,108 görüntüleme

«چند سال قراره بدون حسین رطب بخورم؟» مادر #حسین_شنبه‌زاده

«چند سال قراره بدون حسین رطب بخورم؟» مادر #حسین_شنبه‌زاده

25,838 görüntüleme

نگار ۱۷ ساله در بیمارستان روانی رازی تبریز بستری شده. همونطور که #نگار_دباغی قبلا اعلام کرده بود: «از این تریبون کوچیکم اعلام میکنم که من هیچ مشکل روانی ندارم…»

نگار ۱۷ ساله در بیمارستان روانی رازی تبریز بستری شده. همونطور که #نگار_دباغی قبلا اعلام کرده بود: «از این تریبون کوچیکم اعلام میکنم که من هیچ مشکل روانی ندارم…»

38,000 görüntüleme

یک ساله این خنده‌ها رو از ما گرفتن… #آرمیتا_گراوند

یک ساله این خنده‌ها رو از ما گرفتن… #آرمیتا_گراوند

23,630 görüntüleme

Videos