
Adlin 𓃭 ♛ ✺
@Adlin_SheHulk • 8,749 subscribers
ای شعر!رویای مرمت انسان، تو را می نویسم و در آستین تمام دنیا دنبال دستی میگردم که گلوله را به پرچمی سفید تبدیل کند.شعبده ای چنین را دوست دارم
Videos
3:55
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

با من و تو هاب صحبت کردم «محترمانه» و التماس کردم که به تیم شاه و فعال سیاسی بگید ماها رو از بلاک در بیاره چون اینها پل ارتباطی ما با شاه هستند امید اول تلفن منو قطع کرد و سپس گفت: شما فعالیت هات رو از فضای مجازی خارج کن و به فضای حقیقی ببری بهتر نتیجه میگیری و این درخواست رو در این برنامه نباید کرد و اون یکی هم میگه خیای وظیفه هامون بیشتر از این هستش… 🤣 اخه انسانهای کودن! ساختمان هم بخوان بسازند اول میشینند با هم بحث میکنند که چه زمینی بخرند و چه هدفی دارند و بر طبق هدف بسازند ، بعد ما برای انقلاب احتیاج به گفتگو در مجازی نداریم؟! پس تا بحال کی وکجا پروپاگاندای ج ا رپ خنثی کرده؟ بشکهی ملی من و تو؟ 🤡 حالا سوال اینها چی بود؟؟؟ چه انتظاری از احزاب دارید🙄🤣🤣🤣 و درخواست اینکه ملت را از بلاک گوتره ای دربیارید که بتونن باهاتون ارتباط وگفتگو و پرسشگری داشته باشند، کلا، جواب این سوال نیست از نظر ( طغرل) 😑 تلویزیون منوتو اینها خایه مالند
Adlin 𓃭 ♛ ✺51,288 Aufrufe • vor 11 Monaten

شاهین مدرسی گوه میل میفرمایند👇🏻👇🏻 گوریل مشمئزکننده… #مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
Adlin 𓃭 ♛ ✺35,887 Aufrufe • vor 8 Monaten

عباس میلانی میگه که رضاشاه کبیر در نامهایش به فرزندش، در دهها جای متفاوت نوشته بوده که مردم به ما دینی ندارند. ما به مردم دین داریم و ما خدمتگزار این مردمیم. ما میراثدار عظمت ایرانیم و وظیفمون اینه که این عظمت رو به ایران برگردونیم جدا قلب آدم از شنیدن این فکت های تاریخی که سالیان سال زیر غبار دروغ، فریب، جهل و خودخواهی ارتجاع سرخ و سیاه مخدوش و تحریف شده، بهم فشرده میشه!!! خوشحالم که حقیقت آشکار میشه Abbas Milani #رضاشاه_روحت_شاد #خاندان_ایرانساز_پهلوی #KingRezaPahlavi
Adlin 𓃭 ♛ ✺66,981 Aufrufe • vor 1 Jahr
0:54
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

میگه ورژن زن، رضاشاه دوم، من هستم😳 میگه اعتراضات بهم بخاطر نفرت کلاسیک به زنه😳 مبیه اونجا بودم که بصورت ماکیاولی کاری کنم اونا خودشونو بریزن بیرون😳 میگه مقاله داریوش کریمی و ترتیب مصاحبه برا خراب کردن «من» بوده😳 میگه فقط یکی دوبار در ماه میره اینترآشغال ولی میدونید چرا پررنگ دیده میشه « چون زنو اصلا آدم نمی خواد ببینه… زنو چه به تلویزیون»😳 بنظرتون تایید جمله ی ضدزن بودن همهی سلطنت طلبها که سوده گفت، نیست؟ میگه به من گفتند با پرستیژ و اخلاق برخورد کن، 😳 پس بشینیم ج ا هر کاری خواست بکنه ولی ما پرستیژ داشته باشیم می بخشید خانم شما کوص خلید!!! یک کوص خل خودشیفته… برید استراحت کنید تا بیشتر خودتونو خراب نکردید Foruq Kanaani فروغ کنعانی #خانم_دوربینی
Adlin 𓃭 ♛ ✺46,712 Aufrufe • vor 1 Jahr
0:30
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

فحش جدید ساختم انگشت رنگیتو بکن تو کونت بکن تو کونت #سيرک_انتخابات گوتنبرگ
Adlin 𓃭 ♛ ✺55,697 Aufrufe • vor 2 Jahren

واقعا مزدوریت اگه اسمش نیست پس چیست؟؟ اینجا مجری شبکه من و تو میگه فلان خانم دکتری فوق تخصص بهمراه فرزندش در حمله کشته شده! این خبر شکسته و گم را از اینستاگرام وزارت جمهوری اسلامی برداشتند و خودش میگه مشخص نیست که طرف آیا در حمله اسرائیل حتی کشته شده باشه🧐… میگه بهرحال خبر از اینستاگرام ج ا هست ولی وظیفهی ما نقل این خبرهاست😳😳😳 عموجان شما کص خل چیزی هستید؟! وظیفتون اینه بگردید توی عن و گوه جمهوری اسلامی و میس اینفورمیشن ها را تکرار کنید و بعد اسمتان را گذاشتید شبکههای ملی؟؟؟؟ پناه بر خایهی کینگ گنگ از دست Kayvan Abbassi و تیم کصخل و مزدورش!!!
Adlin 𓃭 ♛ ✺31,889 Aufrufe • vor 1 Jahr

یکی زنگ زده به آرمین نواب جمهوری بی خدایان و میگه چرا مردم نمی ریزن بیرون!؟ آرمین به خرد جمعی اشاره میکنه و در نهایت اینکه بهتره هر کدوم ما کارایی رو انجام بده که می تونه انجام بده! و هر کس باید بخودش نگاه کنه! تمام حقیقت اینه👆🏻 #جاويدشاه #همکاری_ملی اینم اشاره کنم که بشدت داره برای رهبریت رضاشاه تبلیغ مثبت و درست میکنه. Armin Navabi
Adlin 𓃭 ♛ ✺28,073 Aufrufe • vor 11 Monaten
2:17
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

میگه بگذارید از آخر شروع کنیم آقای رونقی و سؤالی درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران و اتکار خامنهای میکنه. جواب رونقی بسیار جالبه. تبریک نوروز میده و میگه فردا هم سیزده بدر هست و امیدوارم مردم به شادی و رقص و میگساری بپردازن و این آئینها رو مثل همیشه نگهدارند🙄 البته مدیونید که فکر کنید ایشون چطور می تونه با رسانهی معاند مصاحبه کنه و فتوای سیزده بدر بده ولی یکی دیگه مرخصی درمانی بعد عمل قلبباز رو بخاطر قبول نکردن شرط مصاحبه با رسانه رو اصلا نمیگیره… حالا کوووووو تا عفو رهبری!!! این چیزا همش مال از ما بهترونه که مزدورای خوبی ازشون در می یاد #شارلاتانیسم
Adlin 𓃭 ♛ ✺32,558 Aufrufe • vor 1 Jahr

صبح خود را با کسشعرترینها هرگز آغاز نکنید هاهاهاهاهاهاها میگه شما به میزان زن مقابلهکننده مبارز در مقابل سلطه و آپارتاید و بلا بلا بلا می بینید، کودوم نیرو و جریان سیاسی رومی بینید!؟ جواب من: جریان پادشاهی خواهی پر هست از زنان مبارزه و مقابل سه فاسد عین خودت ایستاده… تو که نمی تونی زنان رو از جریان سیاسی که هوادارش هستن جدا کنی 🤣🤣 تو که نمی تونی یه مشت جک و ج.نده عین خود خون ارغوانت رو به ملت حقنه کنی !!! بیخیال نرگس!!! مو تپل 🤪 #نرگس_محمدی_شیاد #ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد #جاويدشاه
Adlin 𓃭 ♛ ✺25,806 Aufrufe • vor 1 Jahr

من نمی دونم این اقا دقیقا دنبال چیه ولی چیزی که فهمیدم اینه که بشدت مشغول زدن یه شعبه از توی مجاهدین خلق هست که بتونه خودش رو سفید کنه… و این اعلام خطره! اینجا میگه یادتون نره که نسل ما بود که خمینی رو از تو ماه کشید پایین و مبارزه کردااا و همه چیزش را در طبق اخلاص گذاشتاااا و تو ۶۷ پرپر شداااا!!!! ولی اینقسمت ماجرا رو نمیگه که همین شما جاکشا بودید که پشت خمینی ایستادید که تهش هم بهتون ک یر زد و وقتی به قدرت رسید، زد لت و پارتون کرد. بشخصه ممنون ۵۷ ی هایی هستم که پشیمان شدند و در مسیر صدای ملیگرایی فریاد میزنند ولی نه اینکه دیگه ماجرا رو از جایی که دوست دارید تعریف کنیدااا ! اونجا دیگه کلاهمون میره تو هم عموجان هااااا!!! #مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد #جاويدشاه #ننگ_بر_فتنه۵۷ Iraj Mesdaghi | ایرج مصداقی
Adlin 𓃭 ♛ ✺22,640 Aufrufe • vor 1 Jahr

به بابای کمونیست میگه آلترناتیو رهبریت شما کیه؟! میگه هیچکس! اصلا شما به الترناتیو من چیکار داری!؟ 🙄 ما می خواهیم انقلاب کنیم و اول باید بدونین چیرو نمی خواهیم. انقلاب که کردیم بعد رهبر انتخاب میکنیم 🤣 یعنی هنوز نمی دونن چی رو نمی خوان! یعنی هنوز نمی دونن چی میخوان! غارنشینان عالم وحوش که می خوان قدرت رو در دست بگیرند و تازه معتقد هستند که مردم هم نمی دونن چی میخوان! بدید به ما که بهتون بگیم چطور زندگی کنید… بیلاخ!!! حتما… بمون تا بهت بده دیوث #چپ_هرگز_نفهمید #چپ_جاکش #ننگ_بر_فتنه۵۷
Adlin 𓃭 ♛ ✺26,234 Aufrufe • vor 1 Jahr

واقعا نمی فهمم که چرا با خودبزرگ بینی و لجاجت تلاش میکنیم حرکت یک ملت رو کنترل کنیم! از آقای میبدی بخاطر نشر حماسه #ژنو متشکرم ولی ایشونو در تکرار شعار زن زندگی آزادی متوجه نمیشم وقتی حتی یکبار این شعار چه در مونیخ و چه در ژنو داده نشد! ملت را درک کنید. ما از ززا و عواقب و تجربیاتی که کسب کردیم گذشته ایم و امروز فریاد میزنیم #جاويدشاه میزنیم!! ملت رو کوچک نبینید جناب!!! اجازه نمی دیم تاریخی که درش زندگی میکنیم را تحریف کنید #KingRezaPahlavi دم هموطنان گرم
Adlin 𓃭 ♛ ✺25,050 Aufrufe • vor 1 Jahr

توئیت طلائی 🥇ماه: یک کسی در جواب هما سرشاش که گفت کسی نمی تونه از خارج برای مردم داخل نظر بده و رهبر بشه و رهبران در خود ایرانند و در زندان، نوشت شما خودت گوه میخوری که از خارج ایران برا داخلی ها نظر میدی 😂😂😂😂 بسیار زیبا نواخت گوه خوردن برای میلیونها انسان و با این اطمینان نظر دادن و تصمیم گرفتن ، فقط نیاز به یه تو دهنی محکم داره!! #ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد #ننگ_بر_فتنه۵۷ #KingRezaPahlavi
Adlin 𓃭 ♛ ✺27,404 Aufrufe • vor 1 Jahr