ارباب کوهستان's banner
ارباب کوهستان's profile picture

ارباب کوهستان

@arbabkohestan8,926 subscribers

اسیر غم🖤 ملی گرا❤️ /ورود افغانی/مجاهد/تجزیه طلب/عرزشی/ ممنوع🚫🚫 پیج دوم= @arbabkohestanha

Shorts

هموطنامون تو استرالیا ترکوندن حسابی👏 😍 🖤 #ملبورن

هموطنامون تو استرالیا ترکوندن حسابی👏 😍 🖤 #ملبورن

133,466 просмотров

دمت گرم که حرف گوش دادی و برگشتی به کشورت این نشان میده مزاحم نیستی و حرمت سرت میشه. افغان‌هایی که تو کشور خودشون ماندن برای ما خیلی عزیز و قابل احترامن❤️ #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

دمت گرم که حرف گوش دادی و برگشتی به کشورت این نشان میده مزاحم نیستی و حرمت سرت میشه. افغان‌هایی که تو کشور خودشون ماندن برای ما خیلی عزیز و قابل احترامن❤️ #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

67,392 просмотров

بله کشور ما درگیر خشکسالیه و ما توکشورمون کمبود آب داریم. بله افغانستان منابع آبی فراوانی داره. توهین و تمسخر مردم ایران توسط شما بی سر و پاها مقصرش مسئولین ایرانی هستن واگرنه نباید بیش از ۱۵ میلیون از شما قوم نمک به حرام نان و آب میدادن. ما دلسوز نداریم #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

بله کشور ما درگیر خشکسالیه و ما توکشورمون کمبود آب داریم. بله افغانستان منابع آبی فراوانی داره. توهین و تمسخر مردم ایران توسط شما بی سر و پاها مقصرش مسئولین ایرانی هستن واگرنه نباید بیش از ۱۵ میلیون از شما قوم نمک به حرام نان و آب میدادن. ما دلسوز نداریم #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

40,263 просмотров

ما دلمون خون از سیاست ها و رفتار های اشتباه. چرا ما داریم برا افغان‌ها هزینه میکنیم؟؟؟ این دلقک حروم لقمه تو ایران بزرگ شده و از ایران رفته آلمان ولی حالا داره ایران مسخره میکنه یادش رفته اگه الان زندس بخاطر ایران و مردم ایران. برا بیگانه هزینه نکنید #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

ما دلمون خون از سیاست ها و رفتار های اشتباه. چرا ما داریم برا افغان‌ها هزینه میکنیم؟؟؟ این دلقک حروم لقمه تو ایران بزرگ شده و از ایران رفته آلمان ولی حالا داره ایران مسخره میکنه یادش رفته اگه الان زندس بخاطر ایران و مردم ایران. برا بیگانه هزینه نکنید #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی

33,264 просмотров

اینکه که میگیم ایران بدون یک حکومت مرکزی مقتدر به سمت هرج و مرج میره دقیقن همین؛ الان اصفهانی ها آب یزد قطع کردن. بله کم آبیه و کشاورزان اصفهانی هم در مضیقه هستن ولی باید مدیریت کرد. بهترین راهکار برای هر دو استان صرفه جویی و اخراج #افغان‌ها از شهراشون که جمعیت قابل توجهی هم هستن

اینکه که میگیم ایران بدون یک حکومت مرکزی مقتدر به سمت هرج و مرج میره دقیقن همین؛ الان اصفهانی ها آب یزد قطع کردن. بله کم آبیه و کشاورزان اصفهانی هم در مضیقه هستن ولی باید مدیریت کرد. بهترین راهکار برای هر دو استان صرفه جویی و اخراج #افغان‌ها از شهراشون که جمعیت قابل توجهی هم هستن

24,674 просмотров

Videos

آقا یکی به این بگه داری با جونت بازی میکنی. بخدا از ترس دست و پام یخ کرد😥
0:47

Sensitive content

This media may contain sensitive content.