
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯
@ASRINKARTALI01 • 4,691 subscribers
#Atatürk'ün Askeri, Sol Kemalist.. @Besiktas Kongre Üyesi/ işletme (MBA)/ Hayat işaretleri okuma sanatıdır./ Öngörüsel bakış/ Algı düşmanı.
Videos
5:03
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Barış Terkoğlu: "3. Ana jet üs K.lığı Konya'da, Hv.K.K'lığı kuruluş yıl dönümü için milli savunma bakanlığından gelen çekim ekibi, filo personeline Atatürk'ün imzasını taşıyan koldaki peçin yönetmeliğe aykırı olduğunu, çıkarmaları gerektiğini söyledi." SKANDAL Şule Aydın R.O.K
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯742,918 görüntüleme • 1 yıl önce

Levent Gültekin: #uyuşturucu satanı serbest bırakıyorlar içeni tutukluyorlar. itirafçıya kimden aldın şu baronların ismini ver demiyorlar. Uyuşturucu baronlarına dokunmuyorlar. Sedat Peker'in açıklamalarında adı geçenlere niye dokunmuyorlar? kimler gemilerle uyuşturucu taşıdı?
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯302,822 görüntüleme • 6 ay önce

Deniz çoban Beşiktaş maçında ofsayt çizgisi çizilmeyen pozisyonun nedenini açıkladı.!?
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯351,194 görüntüleme • 10 ay önce

Efsane Başkan Fikret Orman yine tt olmuş! Kralı tekrar dinleyelim. "Beni unutturmak mı istiyorsunuz ! Çok basit bir yöntemi var. Daha iyisini yapın, daha iyi takım kurun, Talisca'lar bulun, istikrarlı bi kadro oluşturun, stadı yıkın daha ucuza yenisini yapın. Çene suyu pilav!"
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯207,024 görüntüleme • 1 yıl önce

Beşiktaş divan kurulu üyesi Fatih Şenel ; Bankalar birliği borcunu kapatmak için 2.4 milyarı bizim ödememiz gerekiyor. Dernekte metelik yok. 2.3 milyarı küçük yatırımcıdan gelecek. Bu şartlarda yeni bir kaynak bulmadan B.B'den çıkılamaz. Bu kadar kolay olsa gs ve fb çıkardı."
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯170,512 görüntüleme • 1 yıl önce

Beşiktaş'ın efsane başkanı Fikret Orman; "Abidik gubidik işleri o abidik gubidik adamlar yapar. Döveceğim adamı kimseye dövdürtmem, kendim döverim, aracı kullanmam. Söyleceğimi kendim söylerim, arkadan iş çevirmem. Aday olacaksam direkt söylerim, çekinmem. Beşiktaş tek büyüktür."
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯114,834 görüntüleme • 10 ay önce

2.yariya santraforsuz çıktı. Altyapıdan yetişmiş 5 oyuncuyla, solda kanatta evrimle ortasaha da genç Demir ege, kartal sağ bekte Taylan ile galibiyete ulaştı. Kimsenin beğenmediği Rashica'yi forvet oynattı ve golü attı. imkansızı seven yokluktan var olan Sergen Yalçın♥️ #BJKvÇRS
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯25,896 görüntüleme • 6 ay önce

Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez! FOPN? kumpasının kasımda havlu atan ortakları; >ahmet nur çebi ve tayfası rezil oldu, istifa etti, ibra edilmedi, yuhalandı, >Hasan ARAT ve şoförü rezil oldu, kaçtılar, küfürü ve yumruğu yedi. >Çarşı kimliğini kaybetti. Fikret Orman Serdal Adalı
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯42,603 görüntüleme • 1 yıl önce

12 milyon euro rekor bonservis verilerek alınan, Braga'da 400 bin euroya oynayan Al Musrati Beşiktaş'ta 2.8 milyon euro alıyor! Bedava gelen 10 yılda 3 şampiyonluk yaşayarak efsane olan Atiba yılda 1 milyon eurodan fazla maaş almadı. Aynen kanzi süleyman abi, fopn? müstehak..
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯41,447 görüntüleme • 1 yıl önce

İbrahim üzülmez: "Birgün ben(Beşiktaş'ın başına) gelicem, o masum taraftarın önünde ben durucam. Varsın birileri güvenmesin! Yeni sezonda Solskjaer inşallah başarılı olur biz Beşiktaşlıyız alkışlarız, ama OLMİCAKK.! Bu ülkenin dinamiklerine. şartlarına ayak uydurmanız gerekiyor."
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯40,858 görüntüleme • 1 yıl önce

Sevgili Beşiktaşlılar! Sergen Yalçın'a güvenin. Sergen ile dans eden altına sıçar. İnanın sizin bildiğiniz futbol kadar onun unutmuşluğu vardır. İlerde pişman olmak istemiyorsanız, başarıda acı çekmek(kıskançlıktan!) istemiyor, zevk almak istiyorsanız yol yakınken destek verin
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯14,303 görüntüleme • 6 ay önce

hain, gudubet anç tarafından her mevkide oynadığı için 4.5 milyon euro bonservis verilerek alınan Bahtiyar Zaynutdinov için Beşiktaş'ın önde gelen muhabir ve yorumcusunun yaptığı muhabbete bakın!? komedi değil, şaka değil, ölmüşüz ağlayanımız YOK.!! Fırat Günayer Sercan Dikme
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯14,977 görüntüleme • 1 yıl önce

Beşiktaş Fikret Orman: "Süleyman SEBA'nin adını kullanmak doğru bir şey değil. Onun fikirlerini, ilkelerini rol model alırsın. mottosundan gidersin. Benim kurduğum, herkesin parasıyla girdiği, kendi koltuğunda oturduğu kimseye taviz verilmeyen(çarşı) Seba düzeninin içine edildi."
𝙎𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯12,933 görüntüleme • 1 yıl önce
Daha fazla içerik yok.