
Ramon Audet i Sánchez🤠
@AudetRamon • 7,206 subscribers
Flagell de trepes🔪 PhD candidate in Economics & Economic History 📚 Epistòcrata✒️ Dret UPF ⚖️ YouTube: https://t.co/b8y4WGYPx1
Shorts
Videos
1:34
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Salta la sorpresa: - Accent marroquí. - Objecte punxegut en mà. - Barri humil. - Mossos atemorits i una amb sobrepès (inclusivitat amb delinqüència tercermundista). No trobo cap raó per la qual algú podria oposar-se a retornar al seu país a aquest energumen.
Ramon Audet i Sánchez🤠128,828 görüntüleme • 1 yıl önce
2:21
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

A TV3 han esmentat la manca de fills dels catalans. Els mitjans públics són responsables de fomentar idees en contra de la maternitat i la família tradicional. Et volen pobre, ignorant i depenent de l’Estat. El somni humit de franquistes i esquerranosos: que desapareguem.
Ramon Audet i Sánchez🤠85,730 görüntüleme • 1 yıl önce

La cobertura de TV3 sobre els atemptats és un exercici tan barroer de neollengua que fa fredor. Han parlat dels incels, l’extrema dreta, sionisme, Musk, etc. Si hagués sigut un islamòfob no hauria atemptat envers un mercat cristià en ple Nadal. Algun dia els enviarem a l’atur.
Ramon Audet i Sánchez🤠100,603 görüntüleme • 1 yıl önce

Barcelona avança inexorablement cap a la tercermundització. Parleu amb qualsevol mosso i que us expliquin. La majoria d'aquests actes són comesos per estrangers i hi ha un patró comú, però regna una omertà fèrria. Tots els lladregots i gentussa de tornada als seus països.
Ramon Audet i Sánchez🤠60,376 görüntüleme • 11 ay önce

La diferència entre els mitjans de comunicació d’abans i d’ara. Actualment el discurs natalista està demonitzat. “Si tens una nova criatura no podràs anar de viatge aquest estiu, si és amb aquest plantejament més val tenir la criatura i no anar de viatge”
Ramon Audet i Sánchez🤠58,415 görüntüleme • 1 yıl önce

L'impost de successions és l'impost de l'enveja. És la necrofàgia de l'Estat sense pudor, ataca a l'estalvi i a la família. Ni la 'Ndrangheta s'atreveix a profanar als morts d'aquesta manera i a exigir un pagament als causahavents sota pena de no poder tocar el caudal relicte.
Ramon Audet i Sánchez🤠46,013 görüntüleme • 1 yıl önce

D’ara mateix a Sants. Segons el que expliquen els veïns, un home de nacionalitat d’aquelles que no poden mencionar-se, ha agredit a una dona donant-li una puntada de peu, ella ha intentat fotografiar-lo per poder denunciar-lo i la seva reacció ha sigut voler picar-la. Sort dels veïns.
Ramon Audet i Sánchez🤠48,727 görüntüleme • 1 yıl önce

A la presó estaven més preocupats de repartir-se els càrrecs autonòmics que de qualsevol acció per culminar la independència. Avui, els que van ser presos, estan còmodament col·locats a les infraestructures públiques de l'autonomia. No us espereu res d'aquests entabanadors.
Ramon Audet i Sánchez🤠42,613 görüntüleme • 1 yıl önce