
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷
@aybers • 66,811 subscribers
Gazeteci / Journalist 🇹🇷 | Mahkeme kadıya mülk değil…
Shorts
Videos

TRT web sitesimilli maç için canlı kanal olarak TRT Tabii'ye yönlendirdi. Golün tekrarını izleyeyim dediğimde de ücretini talep etti. Vatandaşlar olarak 24 Milyar TL üzerinde bandrol parası ödediğim TRT'nin dijitaline, basit bir tekrar izleme hizmeti için bile neden ücret ödemek zorundayım?
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷93,681 просмотров • 8 дней назад

Terbiyesizlik, vicdansızlık, utanmazlık… Pr uğruna acıların üzerinde tepinmeyin.
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷17,399,383 просмотров • 3 лет назад

Şov için gelip, 1 gün duramadığın yerde onbinlerce kahraman insanın günlerdir donarak verdiği gayret var. Bizler senin aşağılamak için kullandığın tabirinle Antep'in Urfa'nın, Anadolu'nun AMELELERİYİZ. Cenazelerimizi kaldırıp yaralarımızı sarana kadar hiç bir yere GİTMEYECEĞİZ!
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷4,982,703 просмотров • 3 лет назад

TAKSİCİ: "BELEDİYE BAŞKANI BUNGALOVA GELENDEN EKSTRA PARA ALIN DEDİ" Geçtiğimiz haftalarda gazeteci bir arkadaşımla birlikte bir araç tamiri için Sakarya, Serdivan'a gittik. Tamiratın 2 gün süreceğini öğrenince Sapanca'da bir bungalov tesisi bulduk ve orada kalmaya karar verdik. Tesis yukarıda bir yerdeydi. Gündüz aşağı inmekiçin taksi çağırdık. Taksici telefonda pazarlık yaptı. Kaça gelir, kaça gider. Taksimetre açmıyor musunuz diye sorduğumuzda, yok taksimetre fiyatları düşük olduğu için anlaşmalı geliyoruz dedi. Peki dedik. Tepeden merkeze inmek için 5 buçuk kilometre için 800 TL ödeme yaptık. Akşam geri dönmek için bir taksi durağına geldik. Kimse yoktu, camdaki numarayı aradık. Taksiciye gideceğimiz tesisi söyledik. "Bir geleyim de, ona göre konuşalım" cevabı aldık. Mecburen bekledik. Taksici geldi ve taksimetre açamayacağını, 1000 TL'ye götürebileceğini söyledi. Gideceğimiz yer sadece 5 buçuk kilometre. Sabahleyin de 800 vermiştik. Bu talebini kayda alma girişimi gösterdiğimde saldırmaya kalktı. Neyse dedik, olayı büyütmeyelim. Lanet ederek devam ettik. Yaklaşık 1 saat aradıktan sonra başka bir taksi bulduk ve bindik. Tabi ki istediği ücreti kabul etmek şartı ile. İleyeceğiniz bu video ses kaydını bindiğimiz takside aldım. Taksici kısaca şunu diyor. Kardeşim taksi fiyatları ucuz. Zam da yapılmıyor, biz de kafamıza göre ortalama fiyatlar söylüyoruz. Taksimetre filan da açmıyoruz. Daha da vahim olan ise taksicinin aktardığı, büyükşehir belediye başkanının adeta "halkı soyun" tavsiyesi. (Videoda 3:55) "Büyükşehir belediye başkanı bizim durağa geldi. Bungalova gelenlerden ekstra para alın dedi." Bir belediye başkanı bu vergisiz düzeni nasıl tavsiye edebilir? Şimdi sormak istiyorum: Bu taksicilerden, bu düzensizlikten bu insanların, bu milletin çektiği nedir? Neden kör ve sağır bir sistem işliyor? Koskoca Sakarya'da, Sapanca'da adamlar alenen kafalarına göre sistem kurmuşlar, hiç mi denetleme olmaz? Bu başıboşluğun muhatabı kamu kurumları ve yetkili merciler neden işlevsiz? Videoyu buraya bırakıyorum. Bir ilgilenen ve Sakarya gibi bir turizm bölgesinde şu durumu dikkate alan bir yetkili umarım çıkar.
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷67,988 просмотров • 21 дней назад

Lütfen tane tane okuyun ve paylaşın. Bugün İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile birlikte Suriyeli geçici sığınmacıların geri dönüşlerine zemin oluşturmak adına Katar Kalkınma Fonu’nun finansmanı ile El Bab – El Hadis, Cerablus – Ras-ul Cavz ve Tel Abyad - İskan olmak üzere 3 bölgede projelendirilen 240 bin konutun ilk etap temel atma töreni için Cerablus’taydık. Yayınladık… Aman Allah’ım gelen yorumlar korkunç! 💢 Biz burada açken onlara orada ev mi yapıyorsunuz? 💢 Bizim depremzedelerimize krediyle onlara bedava mı? Bu nasıl insanlık? 1. Projeyi Türkiye yönetiyor. Finansman Katar Kalkınma Fonu’ndan. 2. Bu yerinden yurdundan edilmiş insanlara yaşam alanları inşa etmeden 3 milyon göçmeni nereye göndereceksiniz? Çoluk, çocuk, kadın, yaşlı demeden, hepsini koca bir ovaya yığıp ne haliniz varsa görün mü diyeceksiniz? Bu insani mi? O zaman dünyaya kan kusturan katillerden ne farkımız kalacak? 3. Neden Katar? Yine mi Katar? Türkiye, Suriyelilerin geri dönüşleri için bütün dünyaya yardım çağrısı yaptı. Defalarca insani şartların oluşturulması için istişareler yürütmek istedi. Bu çağrıya kim cevap verdi? Katar. Yaşadığımız depremden dolayı bütün dünya kupası gelirlerini Türkiye’ye bağışlayan Katar. 4. Proje bir seçim yatırımı değil. 240.000 konuttan bahsediyoruz. Hadi temel atalım demeyle temel atılmıyor. Tam 1 yıldır üzerinde çalışılan detaylı bir proje. Sadece konut değil aynı zamanda bu insanların yaşamlarını idame ettirecekleri ticari merkezler de oluşturulacak. Olayın özeti budur. Türkiye, Suriyelilere 240 bin konut yapıyor yalanı üzerinde tepinenlere bakmayın. Alayının hayatı yalan. Gittik gördük. Katar, Türkiye’nin yanında büyük bir iş başarıyor.
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷1,226,421 просмотров • 3 лет назад

İstanbul'da taksici zorbalığı var adeta. İstedikleri olmadığında hemen efeleniyorlar. İstedikleri olmadığında meydan okuyorlar. Yolcu seçiyorlar. Vatandaşı darp ediyorlar. Uluslararası medyaya dahi haber olduk defalarca. Bu odanın başındaki Eyüp Aksu ise asla ve asla bu sorunlarla ilgilenmiyor. Beyefendinin tek derdi, taksi ücretlerine zam. Neden? Plaka sahipleri mutlu olsun. Taksilerini daha fahiş fiyatlara kiraya versinler. %75 zam yapılmış, halen taksici esnafı zor durumda diye açıklama yapıyor beyefendi. Taksici zor durumda değil, plaka sahiplerinin kâr marjları düştü. Olay bu. Taksi plakaları, plaka sahiplerinin rantından kurtulmadıkça, taksiciler odası asla doymaz. Taksici esnafı yolcu seçmeye, taksici sorunu artmaya ve haber olmaya devam eder. Taksiciler odası da bu adamın elinden kurtulmalı.
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷1,057,529 просмотров • 2 лет назад

Soldaki Bilal Erdoğan'ın milli maç sevinci. Sağdaki Mansur Yavaş, Ekrem İmamoğlu ve Özgür Özel'in milli maç sevinci. Bilal Erdoğan'ın sevincini günlerce gündem yapıp "böyle sevinç mi olur, çocuk gibi sevinmiş?" diyenler sağdaki sevinci 2 gündür alkışlıyorlar. Bu fazlasıyla iki yüzlülük değil mi?
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷619,016 просмотров • 1 год назад

6 Şubat depremlerinde Türkiye’de 53.000 kişi öldü. Çok sayıda insan halen kayıp. 11 şehir yıkıma uğradı. 1 tane üst düzey yetkiliyi bırakın, 1 belediyenin daire başkanı bile istifa etmedi. En büyük yıkımın yaşandığı Hatay’da belediye başkanı yeniden aday gösterildi. Adeta ödüllendirildi. 53.000 kişi öldüğünde 1 kişinin istifa etmediği ülkede 79 kişi yangında öldü diye kimse istifa eder mi?
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷329,213 просмотров • 1 год назад

Videoya bakar mısınız! Burası Adıyaman İndere… Depremle yıkılışımızın üzerinden 2 sene geçti. O yıkılmış şehirlerden eser yok şimdi… Vatandaşları için dünyanın en büyük şantiyesini kuran, gece gündüz emek harcayan herkese minnettarım. Devletimle gurur duyuyorum.
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷236,091 просмотров • 1 год назад

Dünden beri Mekke’deki kalabalıklar paylaşılıyor. Önce o fotoğraflara, sonra açtım ajanslara düşen Gazze fotoğraflarına ve videolarına baktım uzun uzun. İçime içime sordum… Bu kadar kalabalıksak, neden Gazze bu kadar yalnız? Gazze bu kadar yalnızsa bu kalabalık ne işe yarar?
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷134,304 просмотров • 2 лет назад

Merve Kavakçı, kızlarını okuldan almaya gidiyor. El kadar öğrencileri provoke edip, kullanıp, Türkiye laiktir laik kalacak sloganları attırıyorlar. Neden? Çünkü başörtülü... Türkiye bunları yaşamadı diyenler, dönemin gamsız, pervasız, tuzu kurularıydı...
A. Cüneyt POLAT 🇹🇷118,501 просмотров • 1 год назад
