Aduh kak, memalukan. Sampai nak rembat helmet orang. Terang-terang muka dah terpampar.
759,670 次观看
Sepatutnya report polis je. Biar dia masuk dalam, orang macam ni kalau dibiarkan makin menjadi. Terpaling fanatik.
835,845 次观看
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Disgusting.
2,445,547 次观看
Beli kereta Saga MC2 baru. Baru pakai 2 tahun dah berlumpur dalam radiator. Ingat beli kereta baru, tenang. Malah makin kusut. Dari awal beli, tahun pertama 6 kali aku refer service centre pasal masalah overheat ni. Tak setel-setel. Kali ke-7 aku refer luar, setel. Ni datang balik.
402,170 次观看
Mesti malu kan nak bangun. Kawan-kawan semeja pun confirm segan😅
543,617 次观看
Setepek kena🤣
603,049 次观看
Look how Malaysian people boycotted Pizza Hut.
4,710,138 次观看
Netizen memang sampai ke lubang cacing dia gali pasal mamat ni😂 Tak selamat dah dia sekarang.
300,780 次观看
Suka mencuri je kerja hang ni.
471,908 次观看
Mesti owner kelisa menyumpah berbakul-bakul😅
232,573 次观看
Dah kenapa awak tolak tu dik..
125,209 次观看
First day je ni. Kang da start kelas. Beli luar😂
363,263 次观看
Dialah itu dialah ini dialah segalanya, semoga tabah sis🙏
Kedai makan satu hal, lepas tu bertudung tapi smoking. Kat situ pula ramai foreigner. Tertanya-tanya juga macam mana pandangan diorang yang non-Muslim terhadap orang Islam.😅
187,758 次观看
To Pizza Hut Kepala Batas, Penang, saya tak pasti ini arahan dari manager Pizza Hut atau staff tu sendiri yang rela. Bila tanya staff tu kenapa jual pizza tepi jalan tanpa payung dalam panas terik, dia cuma senyum dan diam. Merah padam muka adik tu. Kalau ya pun, pasanglah canopy kecil. Terdesak sangat ke sampai berniaga tengah panas macam tu? Pizza Hut syarikat besar, mesti ada banyak cara lain untuk buat jualan. Walaupun adik tu rela hati sekalipun, tetap tak okay. Bukan nak kecam Pizza Hut, cuma kesian. Saya beli juga sebab kesian dekat adik tu.
573,957 次观看
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Nak minta tolong viralkan untuk cari pemandu perempuan ni boleh? Dia langgar lori sepupu saya pagi semalam lebih kurang pukul 5.00 pagi macam tu. Dia tinggalkan kereta tengah jalan lepas tu terus lari sama kawan dia rasanya.
519,210 次观看
Weh, she got caught in action. Ya Allah, sanggup dia ambil rantai leher client.