Olcay Şahan: "Beşiktaş'ta en çok üzüldüğüm an, Beşiktaş'tan ayrıldığım an. Saha içinde ise Tottenham maçı. Kariyerimden 10 golü silsinler ama o maçta kaçırdığım pozisyonlardan biri gol olsun isterdim. O röveşatanın direğe çarpıp gol olmasını çok isterdim"