
KEREM..
@BozkirdakiAgac • 1,996 subscribers
Dünyâ, ne kadar kalabalık, Ve insân, ne kadar tenhâ..
Videos

📍Hatay - Tekebasi Ortaokulu ~ 18 Nisan '23 Cesitli yas gruplarindan 70 ( Yetmis ) çocugumuz bir arada, bir resim ogretmeni gozetmenliginde, iç dünyalarini kâgida aktariyor.. Hatay'da çok âcil, uzman pedagog, psikiyatr ve cocuk psikologu dostlara ihtiyâcimiz var..
KEREM..67,392 просмотров • 3 лет назад

"Küçələrə su səpmişəm, Yar gələndə toz olmasın.." insân yaşadığı yere, suyuna, toprağına, balığına, çiçeğine, düzlüğüne benzer. Bence en çok eğimine ve sokağına benzer; Zirâ; oralarda meskût bir müzikalite mıh gibi us'dan akar.. "Elə gəlsin, elə getsin, Aramızda soz olmasın.."
KEREM..12,126 просмотров • 5 месяцев назад

Kıblemiz insândır; Öğretilerimizin temelinde insânı insân olduğu için sevmek vardır. Korku ve nefret yoktur; insâna sâygı vardır, hak-hukuk gözetmek vardır.. Korku yüzünden ahlâklı olan, nefreti benliğinin önüne geçmiş anlayamaz, melâmî hâlimizi ve insâna duyduğumuz muhâbbeti..
KEREM..11,994 просмотров • 6 месяцев назад

Hüseyin beyhude âh etme nâçar, Bir kapı örterse birini açar.. Buna dünya derler hepisi geçer, Hangi günü gördün akşam olmamış.. [ Âşık Hüseyin | 1902 - 1942 ] Şükrü Erbaş, Çekilme Suları kitabında bu türküye nâhif bir gönderme yapar ve tamamlar; "Akşam oldu, sen olmasan da.."
KEREM..13,372 просмотров • 7 месяцев назад
Больше нет контента для загрузки