calellenca's banner
calellenca's profile picture

calellenca

@calellencahu1,903 subscribers

Shorts

Això acabo de gravar jo a Calella, ara. És l'hotel Palmeres, un hotel de ****S on la Creu Roja està allotjant uns "refugiats". Aquests joves porten molts mesos aquí, deambulant als carrers, tots amb el seu mòbil, passant l'estona fent apostes en el WIN333 de la riera. Ara mateix fumant marihuana al balcó de l'hotel. El tot inclòs i la festa paguem nosaltres, els que matinem per a treballar i paguem molts impostos. Soc immigrant també, però he pagat per a les meves filles des de la guarderia fins a la universitat, pago hipoteca, impostos...per què haig de mantenir tota aquesta gent? Algú veu això mínimament normal? Que consti que he entrat a l'hotel a avisar a la recepcionista (que per descomptat no té la culpa) i m'ha dit que ells no poden fer res, que és la Creu Roja que "s'encarrega" d'ells. És un despropòsit, una vergonya molt indignant haver de pagar impostos per a això.

Això acabo de gravar jo a Calella, ara. És l'hotel Palmeres, un hotel de ****S on la Creu Roja està allotjant uns "refugiats". Aquests joves porten molts mesos aquí, deambulant als carrers, tots amb el seu mòbil, passant l'estona fent apostes en el WIN333 de la riera. Ara mateix fumant marihuana al balcó de l'hotel. El tot inclòs i la festa paguem nosaltres, els que matinem per a treballar i paguem molts impostos. Soc immigrant també, però he pagat per a les meves filles des de la guarderia fins a la universitat, pago hipoteca, impostos...per què haig de mantenir tota aquesta gent? Algú veu això mínimament normal? Que consti que he entrat a l'hotel a avisar a la recepcionista (que per descomptat no té la culpa) i m'ha dit que ells no poden fer res, que és la Creu Roja que "s'encarrega" d'ells. És un despropòsit, una vergonya molt indignant haver de pagar impostos per a això.

74,853 görüntüleme

Calella: ayer un okupa llamó a la policía para que le saquen los okupas de la vivienda que estaba okupando. Acudieron dos coches de los Mossos y uno de la policía local, además los bomberos para devolverle el piso al okupa "original" Leyes aberrantes, situaciones aberrantes.

Calella: ayer un okupa llamó a la policía para que le saquen los okupas de la vivienda que estaba okupando. Acudieron dos coches de los Mossos y uno de la policía local, además los bomberos para devolverle el piso al okupa "original" Leyes aberrantes, situaciones aberrantes.

80,144 görüntüleme

Videos

Daha fazla içerik yok.