این فیلم چند روز بعد از سوختن انبار نفت و بارون ترسناکیه که روی سرمون ریخته بود؛ میخواستیم سالاد درست کنیم. کدوم لحظه از زیست ما تو این کشور روزمرهای عادیه که گفتن ازش شما رو میترسونه و متهم میکنید به عادی سازی؟ پ.ن: ببخشید «اینترنت خدا میلیون تومنی» رو خرج کاهو کردم :))