
אדי ווסר
@Eddiewasser • 6,468 subscribers
שמח בחלקי ובעיקר במשפחתי, תושב כפר עזה עד לפני כמה שנים, יפואי לזמן קצר, עורך דין שאכפת לו, ספרות, ספורט ופוליטיקה. סבא די טרי למאיה שגדלה, ולגפן שתגדל.
Shorts
Videos

עוצר רגע, פורש לדקה מהחתונה של הבן שלי כי זה חשוב. חשוב לא פחות. היין בחופה הוא בקבוק שהוצא לזכרו של יובל סלמון ז״ל החבר הטוב שנרצח בכפר עזה. מי שמובילה את הטקס היא ליקי אביאני שאביה שחר הרבש״צ נרצח בכפר עזה. וזה גם מה שריחף מעל שבירת הכוס. אנחנו מתרחבים ואופטימיים אבל לא שוכחים על כל המשתמע מזה!
אדי ווסר31,545 views • 14 days ago

זה סרטון חובה שמציג מי זה 14, מי זה ינון מגל ינון מגל, מה באמת מעניין אותם, ובעיקר איזה אלופה Naama Lazimi - נעמה לזימי דקה של צפייה קודם תראו. גילוי נאות: אני מייצג דיירי דיור ציבורי ולא מעט, ומכיר את הסוגיה טוב. ואז תקשיבו לשתי התגובות של ינון מגל כאשר הבחור הזה אבי שושן, אמר אמת: א. כששושן מחמיא לנעמה לזימי פני מגל מלבינות כמי שכפאו שד והוא עוצר אותו אותו ואומר: ״רגע אתה צוחק עלי?״ ב. כשהבחור מתעקש, מגל אומר (באופן נדיר) את האמת: ״לא מעניין אותי חוק הדיור הציבורי״. ועכשיו למדהימות שבזה ולאבסורד שבמצבנו הפוליטי שצועק לנו כאן בפנים: למי מיועד החוק הזה שלזימי מעבירה? לדיירי הדיור הציבורי, חוק רן כהן שהממשלה הזאת ביטלה (ביזמת קהלת), ואשר בא לאפשר לשכבות המוחלשות לצאת ממעגל העוני ולרכוש דירה. את ינון מגל זה לא מעניין החוק הזה כמו שהוא מצהיר, גם לא את נתניהו. אבל ינון מגל ונתניהו ימשיכו לפנות לאותם אלה שלא מעניינים אותם ולטעון שנתניהו הוא המלך, ושלזימי והדמוקרטים נגדם. ומה שעצוב זה שהם יבחרו בו. אבסורד ועולם הפוך.
אדי ווסר61,824 views • 5 months ago

רק מזכיר שהסטאר הפרובוקטור שמחקה את הדר מוכתר, הוא עבריין מורשע, פושע עלוב.
אדי ווסר36,334 views • 5 months ago

הסרטון הכי מדויק של הזמן האחרון! מחל, מחל, מחל, אתם לא מבינים? הם לא סופרים אתכם!
אדי ווסר33,912 views • 5 months ago

העבריין המורשע האלים, ה״שור המועד״, מוג הלב, לא יודע עם מי הוא מתעסק. הבוז שהדס קליין מפגינה כלפיו, והעמידה הבטוחה של Hadas Klein האלופה, זה שיעור לכל מי שנתקל בטינופת העלובה מרדכי דוד. מזכיר שוב מרדכי דוד זה יגמר רע, אתה תסיים בכלא, וכל אלה כמו אלי ציפורי שמוחאים לך כפיים, יעברו לפראייר הדביל הבא.
אדי ווסר21,158 views • 5 months ago

יש לי חבר טוב, שמכיר את גל הירש. גם הוא לא מבין איך האיש הזה הפך פח זבל.
אדי ווסר18,196 views • 4 months ago

קצת פתטי, קצת היסטרי, קצת צועק את שחסר לו, קצת מביך, הרבה מתבכיין, זה ראש ממשלה זה?
אדי ווסר35,492 views • 1 year ago

מה? שום דבר צלו לא תמים, גם לא ההתרחקות מהארץ בעת הזאת. יש לי הרגשה שמשהו כאן מתבשל.
אדי ווסר17,564 views • 7 months ago