Efsome's banner
Efsome's profile picture

Efsome

@efsome14,904 subscribers

Ucim gönüllüsü 🎈

Shorts

Günaydın 👋 Ülkemize sığınacaksın, ülkenin nimetlerinden faydalanacaksın, pis işlerinle zevk-i sefa süreceksin. Utanmadan kendi kültürünü buradaki kadınlara dayatacaksın. Nişanlım, sevgilim dediğin kadına toton sıkışınca “askort” “yılan” diyeceksin. Kadını azmettirip bir de kadınlarımıza hakaretler yağdıracaksın öyle mi? Valla öyle değil… Yolun açık olsun ASKORT Kervan 😁 Senden âlâ askort mu var… Sıradaki askortları bekliyoruz yanına. #güllü

Günaydın 👋 Ülkemize sığınacaksın, ülkenin nimetlerinden faydalanacaksın, pis işlerinle zevk-i sefa süreceksin. Utanmadan kendi kültürünü buradaki kadınlara dayatacaksın. Nişanlım, sevgilim dediğin kadına toton sıkışınca “askort” “yılan” diyeceksin. Kadını azmettirip bir de kadınlarımıza hakaretler yağdıracaksın öyle mi? Valla öyle değil… Yolun açık olsun ASKORT Kervan 😁 Senden âlâ askort mu var… Sıradaki askortları bekliyoruz yanına. #güllü

35,683 views

Bu dosyada sorulması gerekenlerin çok atlandığını düşünüyorum. O zaman bugün de şunu soralım. Düğün Uğurcan’ın mıydı yoksa Berat’ın mı? via Ferit Demir #narin #narinicinadalet #NarinDavasıHepimizin

Bu dosyada sorulması gerekenlerin çok atlandığını düşünüyorum. O zaman bugün de şunu soralım. Düğün Uğurcan’ın mıydı yoksa Berat’ın mı? via Ferit Demir #narin #narinicinadalet #NarinDavasıHepimizin

66,576 views

Kadın haklarını savunuyorum ayaklarınızı geçin olur mu? Kadın hakkı diyip yayınında sinirden ne dediğini bilememişsin teşekkür edildi diye. Utanmasan açıkça diyecekmişsin de yumuşatmaya çalışıp “maşallah hocam,inşallah hocama” getirmişsin. Eh haliyle teşekkür eden 2 kadın olunca yaptığın benzetmenin ne olduğunu anlayacak zekadayız. Ha sen ev kadını diye aşağılar gibi konuşacaksın, maşallah hocacı imasını yapacaksın. Biz de peki Mustafa mı diyeceğiz? Kavgalı olduğun ya da haz etmediğin durumlar için de belki haklı olacak sitemine kadınlara yaptığın terbiyesiz benzetmeyi eklediğinde sitemin de bir halta benzemiyor haliyle. Gün aşırı yayın yaptığın Pınar hanımına da ayıp bir kere. Gazeteci değil bir şey değil, değil mi? Otorite gibi 2 güne bir yayın yapıyorsun ya kendisiyle. Primal enfeksiyon için demek ki. Sen yaptığın benzetmelerde hatalısın diğer sinir krizi sebeplerin ise beni bağlamaz. Ben beni ilgilendirene cevabımı veririm geçer. Gerisini onlarla halledersin. Yine sinirden kudurup dalga geçmişsin ama transformer uzmanını da yayına almış birisin. Demek ki konuşmaya değerdi. İyi günler Mustafa. Kadınlara yaptığın etik olmayan benzetmelerinle başarılar. Yarım ağızlı kadın hakları savunucuları.

Kadın haklarını savunuyorum ayaklarınızı geçin olur mu? Kadın hakkı diyip yayınında sinirden ne dediğini bilememişsin teşekkür edildi diye. Utanmasan açıkça diyecekmişsin de yumuşatmaya çalışıp “maşallah hocam,inşallah hocama” getirmişsin. Eh haliyle teşekkür eden 2 kadın olunca yaptığın benzetmenin ne olduğunu anlayacak zekadayız. Ha sen ev kadını diye aşağılar gibi konuşacaksın, maşallah hocacı imasını yapacaksın. Biz de peki Mustafa mı diyeceğiz? Kavgalı olduğun ya da haz etmediğin durumlar için de belki haklı olacak sitemine kadınlara yaptığın terbiyesiz benzetmeyi eklediğinde sitemin de bir halta benzemiyor haliyle. Gün aşırı yayın yaptığın Pınar hanımına da ayıp bir kere. Gazeteci değil bir şey değil, değil mi? Otorite gibi 2 güne bir yayın yapıyorsun ya kendisiyle. Primal enfeksiyon için demek ki. Sen yaptığın benzetmelerde hatalısın diğer sinir krizi sebeplerin ise beni bağlamaz. Ben beni ilgilendirene cevabımı veririm geçer. Gerisini onlarla halledersin. Yine sinirden kudurup dalga geçmişsin ama transformer uzmanını da yayına almış birisin. Demek ki konuşmaya değerdi. İyi günler Mustafa. Kadınlara yaptığın etik olmayan benzetmelerinle başarılar. Yarım ağızlı kadın hakları savunucuları.

25,011 views

Videos

efsome's profile picture

Kızım’a; (Hesabım kapansa bile sana bu yazıyı daha sonra nasıl bulacağını öğreteceğim. Yoksa kimse burada büyük adam değil yani 😁) Evladım, 11 yaşındasın ama burada olan ve kendini “zeki” sananlardan daha müthiş bir zekaya sahipsin. Sana büyüdüğünde “Annem ne düşünürdü acaba?” dedirtmemek için bu düşüncelerimi bırakıyorum. İleride bu davalar için ne düşündüğümü kendin gör diye. 3 gün önce, #Güllü adında ülkenin arabesk kraliçesi bir sanatçı camdan düşerek öldü. Evde kamera ve parmak izi okumalı kapı olmasına rağmen ölümü esrarengiz olarak kaldı. Yani #Narin gibi, #RabiaNaz gibi, #MünevverKarabulut gibi, #GülistanDoku ve nicesi gibi… Ve hemen arkasından tartışmalar başladı: Cinayet mi, cinayet değil mi? Bir nevi olayın içeriğini herkesin bildiği ama iyi polis/kötü polisi oynayanlar gibi filmlerdeki. Bir nevi şehir efsanesi kalsın maksat. Güllü’nün ölümüne ışık tutması beklenilen görüntüler ve sesler istenince şıp diye geri geliyormuş… İlginç ötesi… Ancak güzel kızım, yine olmadı. Karanlık yine üstüne çöktü ölenlerin. Zaten karanlıkta kalmışlardı. Işık olanları pek yoktu…Olmak isteyenleri de karanlığa itecek bir sürü sistem bozukluğu var zaten ama sen büyüyene kadar umarım çözerin(!) Yazıyı biraz genele yaymak lazım şimdi. Peki o 2 dakikayı geri getirmelerini bekleyip de neden yayımlamadınız? Maksat acaba başka birileri için (bir nevi yardım eli gibi de düşünebilirsiniz) bir efsunlu el mi yaratmaktı? 2 dakika yüzünden “Güllü”nün ölümünü ne hale getirdiler izlenimini mi verdi o efsunlu eller? O 2 dakika gelene kadar ne çok yaygara koptu değil mi? Görüntünün arkasından duyulması ya da duyulmaması istenilen o “sakin ol” sesi nasıl bulamaç etti etrafı, değil mi? Herkese “paradolia” damgasını yapıştırdılar değil mi? Bir kısım çıktı “o ses yok” dedi. Bir kısım çıktı “var, duyuyorum” dedi. Aslında yaratılmak istenen de buydu. Ses var/ses yok… Görüntü var/görüntü yok… Tıpkı #Narin davasında olanların benzerlerini yok saydırabilmek için. Bir kısım için var, bir kısım için yok. “Hayır, siz bizi salak mı sanıyorsunuz?” dedikten sonra size ağız dolusu küfürü basmak var. Ancak şurada 109 kişiye sesleniyor olsam açık açık basardım küfrü ama çok olana bir saygı duyuyorum haliyle. Yoksa bu gördüğünüz ben, canı sıkılınca ben değil yani… Gerçi birçoğu “bot” olsa da (!) Satılık botlar 🛶 için fiyat değişiyor tabii. Büyüğü/küçüğü var bunun. İnternet kafe trolü ve vasıfsız eleman trolü statüsünde olan ile yurtdışında yaşayan ya da konken masasında rölans çekip karşıdan “SÜR” gelince tırsan kişinin oyu ile benim oyum bir mi yani(!) Burada atıfta bulunduğum bilim insanına da sevgilerimi ileteyim ki intihal olmasın sonra. Büyüğü/küçüğü, Okumuşu/cahili, Zengini/fakiri… Artık adına hangisi derseniz. Herkes Narin ölümünün üzerinde tepindi. Tıpkı şimdi #Güllü ölümünün üzerinde tepinildikleri gibi… Uzun uzun yazdım ama sonuna daha anlaşılır bir dille özet geçeyim evladım: Narin davasında karar muhtemelen kısa bir süre içerisinde açıklanacak. Bundan önce Güllü’nün vefatında birilerinin tepinmesi gerekti. Çünkü karar bozulduğunda (usulden bozulursa söylediklerimi geri alırım) hemen arkasından gelecek durum, bu iki ölüm üzerinden örneklerle yine birilerini yanıltmak olacak. Bu davada olan her kısımdan utandım. Başından sonuna kadar. Sosyal hayatta karşıdan gelebilecek her şeye 1 yılda burada antrenman yaptım. Ee tabii antrenmanlı biri ile antrenmansız birinin durum değerlendirmeleri farklı olacak. Olsun… Gönlüm davanın bozulmasından yana, hem de esastan. Ancak bu içeride yatanlar elini kolunu sallayıp çıkabilsin diye değil; faili meçhule dönsün diye değil. Gerçek suçlu olan tüm kişiler yeniden yargılanıp, elini kolunu dışarıda sallamaması gerekenlerin de adilce yargılanıp cezalandırılmaları için. Bilmem anlatabildim mi kızım… Bu arada, bu da benim Güllü’m… Toprağın bol olsun ❤️

Efsome

255,493 views • 9 months ago

efsome's profile picture

Prof. Dirk Labudde’yi ChatGPT’ye sordunuz mu? Yoksa özgeçmişini biz mi yollayalım? Ya da yormayın kendinizi Tuncay Bey muhakkak tanıyordur o anlatır. Zaten okuduklarını anlamadıklarını ifadeleri çarpıtmalarından biliyoruz. “Ne anladınız?” diye soruyorlar ya valla Dirk Bey çocuğa anlatır gibi anlatmış: Ev–ahır civarı kalabalığı: NET - UKB aynı fikirde Narin, evin önüne kadar çıkmış: NET - UKB aynı fikirde Okul kamerasındaki yürümesinde anomali: NET - UKB’de bu bilgi yok ama biz zaten öyle olduğunu defalarca söyledik. (Hepimiz o anomalinin ne olduğunu gayet iyi anladık.) Şimdi PSA’nın araştırılmasını isterken, bu ev–ahır kalabalığını da ekleyip “14:02’den önce ne oldu?” diye sormaya başlayabilirsiniz. 6 aydır soruyorum hadi hatırınız için bir daha sorayım kendi cümlelerimle, kimsenin güdümünde olmadan. Narin ensest kurbanı mı? PSA kime ait? 14:02’den önce ne oldu? Bu çocuğun yürümesinde olan sıkıntının sebebi nedir? Neden tedirginlik içinde? Arabada bulunan elbisede kimin DNA’sı var? Okul kamerası için elde olan tüm saatler için ELA testi yapılmasını talep edecek misiniz? Sanık SG için DNA analizi ne zaman yapılacak? Çok geç kalınmadı mı? Saatlere takılmadan, birçok kişi için DNA analizi istiyoruz. PSA’nın cevabını verebilmek için, bunları sormaya başlayın önce. Peki; kim bu canım Prof. Labudde? Almanya’nın önde gelen adli bilişim uzmanıdır. Dijital delillerin analizi, yapay zeka destekli suç çözümleme ve kamera kayıtlarındaki manipülasyonları ortaya çıkarma konusunda otorite kabul edilir. En bilinen davalarından biri: Youtuber “Exsl95” davası. Bu davada, dijital taciz ve tehdit içeriklerini dijital analizle çözüp sanığın suçunu teknik olarak ortaya koydu. Almanya’da dijital iz üzerinden yürüyen adli tıp anlayışına yön vermiştir. Siber suç şebekesi – “Avalanche” Operasyonu Uluslararası bir siber suç ağının çökertilmesinde teknik danışmanlık sağlamıştır. Siber suçluların izini sürmek, uluslararası veri trafiğini analiz etmek ve sunucu bazlı iletişim kayıtlarını çözümlemekle görevlendirilmiştir. Acaba sizin log kayıtlarına da baksa mı 🤔 hani çıkaramadınız ya bazı yerleri. Ve bugün… Narin Güran davasında da dijital karanlığı aydınlatıyor. Bu video profesörün ufak bir çalışmasıdır. #narini̇çinadalet #naringüran #narin

Efsome

78,725 views • 1 year ago

efsome's profile picture

Sustuğumu, gittiğimi sanmanız beni üzer. Beni sakin, sessiz biri sanmanız da canımı sıkar. Boş beleş algılarınızı yuttuğumuzu sanmanız ise bizi kırar (!) Soruları nazikçe sormaktan vazgeçmemiz gerekiyor sanırım. Aylarca görüntülerle alay edip, şimdi bu görüntülere bir “çare” gibi sarılışınız ise içler acısı. Ve inanın, size sadece gülüyorum. Sekiz ay önce söylediklerim, suya düşen sizleri yılana sarılacak hale getirdi (!) Yılan benim; kimse üstüne alınmasın. ☺️ Buradan bakınca, Orta Çağ tragedyalarına taş çıkartacak türden bir oyununuz var. Ve oyununuzun sonu, kötü biten dramatik bir yapıttır. Artık daha yüksek sesle sorma vaktidir! •Okulda ne oldu? •Okulda kimler vardı? •Okula ait tüm kameralar nerede? •Kameralar her şeyi gördü, değil mi? •Yamaçta yaşanan arbedede başka ölen ya da yaralanan oldu mu? •BG evinin oradaki kalabalık neydi? •Evin yanındaki ağaçlıkta kaç kişi vardı? •Orada sizin köyünüzden olmayan kimler bulunuyordu? •O gün köye başka bir köyden ya da dışarıdan bir baskın mı oldu? •Bu baskının sebebi neydi? Alacak verecek meselesi mi, yoksa cinsel istismara sebep olan bir durum mu? •Beyaz elbiseli, küt saçlı kız çocuğu kim? Yaşıyor mu? •Çobanın sorgusunda “öldüler” dediği kişiler kimler? •Araziler sebebiyle anlaşmazlık yaşadığınız kimler var? •Enes’in gelmesi özellikle mi beklendi? •Enes üzerinden aileden intikam mı alındı? •Enes’in daha önce yaptığı bir şeyin diyeti mi ödendi, yoksa bu tamamen bir tesadüf müydü? •Köyde intihar eden bir kız var mıydı? Varsa sebebi neydi, kimin kızıydı? •Ahırda kimler vardı? •Bahtiyarların çocukları neredeydi? Sizin hala cevaplamadığınız onlarca soru var. Ve siz, dışarıdakiler kim olursanız olun, eışarıdanileri ortaya koymadığınız sürece “masum” falan değilsiniz. Bu da böyle biline! #nariningerçekleriortada #narini̇çinadalet

Efsome

71,206 views • 1 year ago