
Efsome
@efsome • 14,904 subscribers
Ucim gönüllüsü 🎈
Shorts
Videos

Narin’in sadece köyünden değil katilleri. Narin’in bir çok yerde türlü türlü oyunlar içerisinde olan katilleri var. Sanmayın ki görünmüyorsunuz.! Kameralarda gizlenmeye çalışanları nasıl gördüysem sizleri de görüyorum. Sakın kendinizi akıllı sanmayın. Aslında çok başarısız oyuncularsınız. Kiminiz 5 kuruşa, kiminiz de üç kuruşa satılıksınız. Bu yavru sizden de bunun intikamını alır. Gizlemeye çalıştıklarınız gün olur kendi ayağınıza elbet dolanır! Hey dışarıdaki katiller size diyorum. Kiminizin kendi çocuğu var kiminizin ileride çocuğu olacak. Narin’in elleri iki yakanızda olsun. Oynat bakalım! Ahır etrafındaki piksel kaymalarını Efsomeciğim. Şu en baştaki yüzler kimin canlar? Vayyy be ev kadını kadar olup önümüze şak diye şöyle sima koyamadılar. Daha ne yüzler ne yüzler. Olmamış temizlenmemiş. #narini̇çinadalet
Efsome1,048,984 views • 11 months ago

Hazır mıyız Arif Güran - Baran Güran ve diğer Güranlar, Kayalar, Bahtiyarlar, Atasoylar. Nevzat ve Salim ilk an ellerini bile sürmemişler gömmek için. Nevzat ve Salim taşıyıp o evde ki 7-8 kişiye vermişler belli ki #Narin ‘i Burası nere bildiniz değil mi? Mısır tarlasına gömmüşler Arif hani röportaj sırasında ağzından kaçtı ya! Ancak gömen tek Nevzat değil ya bütün sülalen gömdü ya da amca çocuklarınız ve işçileriniz hep birlikte. Ne dedim ben siz susacaksınız Dara-2 konuşacak. Buradan daha müebbet yiyecek çok adam çıkacak. #Narin
Efsome1,087,308 views • 1 year ago

İfade alınırken sorulan soru “Bacağı kslmişti.” Nevzat ise muhtemelen bu kesme işinden habersiz. Bu ifade alınırken otopsi raporu henüz çıkmamıştı ve soru karşısında gözlerini pörtleterek afallıyor ve hayır, yok, bilmiyorum gibi bir telaşa düşüyor. Yani hayvan ısırığı gibi hikayeleri bir kenara bırakalım. Neymiş, bacak kesikmiş. Çuvaldan çıkan kanca ve pile hala bir cevap bulabilmiş değiliz mesela. Bu adamın kendi ifadesi olan “Aldım, dereye götürdüm.” dışında elimizde hiçbir kanıt yok. “Dere kenarı görüntüleri” diyenler olacaktır. Ancak o görüntülerin oynanmış olduğunu daha önce anlatıp göstermiştim zaten. Kesilip biçilen, hoplatılıp zıplatılan görüntülerin, ağaç altına serpiştirilmiş insan görüntülerine kusura bakmayın, itibar edemem. Diyelim ki benim iddia ettiğim gibi değil. O zaman şu soruyu soralım: Arabanın içinde başka kimler vardı? Narin orada mıydı? Bunlar hala meçhul. Nevzat Efendi, senin de boğazına düğümlediklerin bir gün mutlaka ortaya çıkacak!
Efsome750,804 views • 1 year ago

Kızım’a; (Hesabım kapansa bile sana bu yazıyı daha sonra nasıl bulacağını öğreteceğim. Yoksa kimse burada büyük adam değil yani 😁) Evladım, 11 yaşındasın ama burada olan ve kendini “zeki” sananlardan daha müthiş bir zekaya sahipsin. Sana büyüdüğünde “Annem ne düşünürdü acaba?” dedirtmemek için bu düşüncelerimi bırakıyorum. İleride bu davalar için ne düşündüğümü kendin gör diye. 3 gün önce, #Güllü adında ülkenin arabesk kraliçesi bir sanatçı camdan düşerek öldü. Evde kamera ve parmak izi okumalı kapı olmasına rağmen ölümü esrarengiz olarak kaldı. Yani #Narin gibi, #RabiaNaz gibi, #MünevverKarabulut gibi, #GülistanDoku ve nicesi gibi… Ve hemen arkasından tartışmalar başladı: Cinayet mi, cinayet değil mi? Bir nevi olayın içeriğini herkesin bildiği ama iyi polis/kötü polisi oynayanlar gibi filmlerdeki. Bir nevi şehir efsanesi kalsın maksat. Güllü’nün ölümüne ışık tutması beklenilen görüntüler ve sesler istenince şıp diye geri geliyormuş… İlginç ötesi… Ancak güzel kızım, yine olmadı. Karanlık yine üstüne çöktü ölenlerin. Zaten karanlıkta kalmışlardı. Işık olanları pek yoktu…Olmak isteyenleri de karanlığa itecek bir sürü sistem bozukluğu var zaten ama sen büyüyene kadar umarım çözerin(!) Yazıyı biraz genele yaymak lazım şimdi. Peki o 2 dakikayı geri getirmelerini bekleyip de neden yayımlamadınız? Maksat acaba başka birileri için (bir nevi yardım eli gibi de düşünebilirsiniz) bir efsunlu el mi yaratmaktı? 2 dakika yüzünden “Güllü”nün ölümünü ne hale getirdiler izlenimini mi verdi o efsunlu eller? O 2 dakika gelene kadar ne çok yaygara koptu değil mi? Görüntünün arkasından duyulması ya da duyulmaması istenilen o “sakin ol” sesi nasıl bulamaç etti etrafı, değil mi? Herkese “paradolia” damgasını yapıştırdılar değil mi? Bir kısım çıktı “o ses yok” dedi. Bir kısım çıktı “var, duyuyorum” dedi. Aslında yaratılmak istenen de buydu. Ses var/ses yok… Görüntü var/görüntü yok… Tıpkı #Narin davasında olanların benzerlerini yok saydırabilmek için. Bir kısım için var, bir kısım için yok. “Hayır, siz bizi salak mı sanıyorsunuz?” dedikten sonra size ağız dolusu küfürü basmak var. Ancak şurada 109 kişiye sesleniyor olsam açık açık basardım küfrü ama çok olana bir saygı duyuyorum haliyle. Yoksa bu gördüğünüz ben, canı sıkılınca ben değil yani… Gerçi birçoğu “bot” olsa da (!) Satılık botlar 🛶 için fiyat değişiyor tabii. Büyüğü/küçüğü var bunun. İnternet kafe trolü ve vasıfsız eleman trolü statüsünde olan ile yurtdışında yaşayan ya da konken masasında rölans çekip karşıdan “SÜR” gelince tırsan kişinin oyu ile benim oyum bir mi yani(!) Burada atıfta bulunduğum bilim insanına da sevgilerimi ileteyim ki intihal olmasın sonra. Büyüğü/küçüğü, Okumuşu/cahili, Zengini/fakiri… Artık adına hangisi derseniz. Herkes Narin ölümünün üzerinde tepindi. Tıpkı şimdi #Güllü ölümünün üzerinde tepinildikleri gibi… Uzun uzun yazdım ama sonuna daha anlaşılır bir dille özet geçeyim evladım: Narin davasında karar muhtemelen kısa bir süre içerisinde açıklanacak. Bundan önce Güllü’nün vefatında birilerinin tepinmesi gerekti. Çünkü karar bozulduğunda (usulden bozulursa söylediklerimi geri alırım) hemen arkasından gelecek durum, bu iki ölüm üzerinden örneklerle yine birilerini yanıltmak olacak. Bu davada olan her kısımdan utandım. Başından sonuna kadar. Sosyal hayatta karşıdan gelebilecek her şeye 1 yılda burada antrenman yaptım. Ee tabii antrenmanlı biri ile antrenmansız birinin durum değerlendirmeleri farklı olacak. Olsun… Gönlüm davanın bozulmasından yana, hem de esastan. Ancak bu içeride yatanlar elini kolunu sallayıp çıkabilsin diye değil; faili meçhule dönsün diye değil. Gerçek suçlu olan tüm kişiler yeniden yargılanıp, elini kolunu dışarıda sallamaması gerekenlerin de adilce yargılanıp cezalandırılmaları için. Bilmem anlatabildim mi kızım… Bu arada, bu da benim Güllü’m… Toprağın bol olsun ❤️
Efsome255,493 views • 9 months ago

Biraz geçikti ama bitti. Emin olmak için defalarca izledim ve defalarca başka kombinasyonla denedim acaba ben mi yanılıyorum diye. Yok ben yanılmıyorum. Daran/dere kenarı/okul kamerası hepsini çöpe atın OK! Bize her kim ne yutturmaya çalıştıysa da bunları cebinize koyup ardınıza bakmadan yok olun. Çünkü yemedik! Bana sorup duruyorsunuz ben bir şey göremiyorum burada siz ne görüyorsunuz diye. Bugün de ben sorayım. Siz ne görüyorsunuz burada. Zoomlaya zoomlaya izleyin. Sindire sindire. Benim gördüklerimin izahı yok kardeşim bu işte. Bizle dalga geçmekten başka bir şey değil şu görüntüler. Asfalta ne yaptınız? Karıncalar mı basmış? Vampirler mi inmiş? Tavuklar yem mi arıyor? Keçiler çimen mi yiyor? Lunaparkta çarpışan arabalar farlarını yakmış saklambaç mı oynuyor? Yoksa olay yeri yine buraya mı yapıştırılmış yanlışlıkla? Yoksa gelen geçen itinayla silinmiş mi? Hangi yeteneksiz yazılımcılarla çalışıyorsunuz siz… Diyarbakır Barosu sesimiz geliyor mu?
Efsome306,649 views • 1 year ago

Finansal işlemler için kullandığım TradingView uygulamasında bir işleme özellikle 15 dk’lık grafiklerde açığa satış işlemine girmeden grafiği ters çevir der ve ters analiz yaparak işleme girerim. Bugün kafam yine başka türlü çalıştı bu sefer grafiğe değil Daran’a ters bakmaya karar verdim. Keşke baştan beri hep tersten baksaymışım! Video kaydının hızına ne yaptınız anacım siz ya…Tekme tokat maşallah! 🙄 Her alanı size ayrı ayrı tersten izleteceğim. Bu fragmanı. Çok şaşıracaksınız. Hatta sabit tviti indirip ya da YouTube’dan Daran görüntülerini indirip, yavaşlatarak tersten izleyin derim. Siz var ya siz… “Masumiyet” Narin’in sessizliğinde saklı kalan bir ağıt.
Efsome287,816 views • 1 year ago

1 / 13:30 civarı Narin geldi - Çocuklarımın anneannesinde olduğunu öğrenince bizden ayrıldı. Narin anneannede olduklarını öğrendiği kuzenlerinin yanına anneannenin evine gitmesi gerekli değil mi? Niye kursa gitti ki…Hem bir önceki gün sözleşmediler mi kurs için. Peki siz niye anneannedeler diye gönderdiniz Narin’i. 2 / 15:00 sıralarında kahvaltı hazırladık ekmeğimiz yoktu yeğenim Yusuf Kaya ekmeğimiz olmadığı için ekmek getirdi verdi. Yusuf ekmeği kimden almış soruldu mu? Sonra oğlu ile Yusuf evden ayrılmış ( bu görüntü yok başka yerden gitmiş olabilirler. ) 3 / Yusuf ve Bersan ayrıldıktan sonra kızları camiden gelmiş. 15:15 görüntüsünü biliyoruz zaten onu eklemedim. Ezberledik. Zaten hazırlanam kahvaltıyı bir daha hazırlamışlar. Sonra kızlar tekrar anneannelerine gitmek istemiş ve evden çıkmışlar. Bu görüntüyle de uyumlu beyan. Sadece 2 kız değil 3 kişi var orada, yolda biriyle karşılaştılar demek ki. 4 / Kızların çıkışından 10 dk sonra oğlu Kerem de evden ayrılıyor. Bu da ifade ile uyumlu… Peki geriye ne kaldı? 17:40! Her şeyi cuk diye kameraya göre oturtmuşsun Maşallah aferin. 👏 Peki 17:40’a ne oldu da yürüttünüz saati. Her şeyi zehir gibi hatırlıyorsun da bi Narin’i mi hatırlayamadınız saatleri karıştırdınız. Yoksa siz zaten kamerayı izlemiş miydiniz?
Efsome257,505 views • 1 year ago

Dün size bir görüntünün farklı kamera iyileştirmelerinde nasıl gözüktüğünü anlatacağım demiştim. Alıntıladığım tvitimde olan görüntü Erdal abinin yapmış olduğu iyileştirmeden bir parça. Burada ki parlamaya bir dostum dikkat çekmişti. Şimdi o parlamanın izini süreceğiz. Sonu çok on/melli - çok onemli aman sıkılıp kapatmayın. Filimde bir çobanın ses kayıtlarını deşifre etmişlerdi. Bu çoban “4’ü de öldü” derken ne demek istedi? Bak çok feci aklıma takıldı şimdi. Film serisine devam edeceğiz. Merak etmeyin sonunda iyiler kazanıyor. 🪽🪽 Şanışer dostum bu şarkın Z kuşağına marş yapılmalı. Eserin bir şaheser. #susamam ⚡️ “Sen sustun, ses etmediğinden bindiler tepene, Haklarını elinden aldılar ve güzellikle geri vermeyecekler” #adalet #NarinGüran #narinicinadalet
Efsome102,944 views • 8 months ago

Ne olmuş orada? Tam da Narin patikaya giriş yaparken. Silah mı ateşlenmiş de parlama yapmış, araba selektör mü yapmış, güneş mi parlamış, piksel mi kaymış, taşlar mı güneşi yansıtmış… Koşa koşa da aşağı niye kaçmışlar. Süveyla ve Gazal tüm bunlar olurken kış uykusuna mı yatmışlar? Yoksa çatıdan mı izlemişler.
Efsome184,676 views • 1 year ago

Duydum ki Onur Akdağ montaj yaptığımı iddia etmiş. Dinlemedim etmemişte olabilir, inşallah etmemiştir çünkü ispat etmesini isteyeceğim. Bugün nasıl çalışma yaparak görüntüleri yaptığımı bir avukata ilettim görüntülü olarak size de yollayayım mı 😄 Belki nereye bakmanız gerektiğini öğrenirsiniz. Siz önce iyileştirme için gönderilip dosyanıza eklenen Daran/2 görüntülerini açıp izleyin. Sonra her partta nasıl aynı görüntü olur diye elinizi başınızın arasına koyup düşünün. İzah edemediğiniz şeyler için insanları suçlayamazsınız siz… Avukatlığınız mahkeme salonunda buralarda değil. Montajı ispat edeceksin ki sonra konuşalım. Al aç izle yeni montaj yaptım(!)
Efsome168,245 views • 1 year ago
1:14
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Orjinal Daran’ı ininden çıkardınız mı🤞 Aferin size. Temizliği yaptınız inşallah…Anca bir parça mı temizlediniz. Arif’in evdeki harekete ne diyelim A mı diyelim B mi diyelim C mi diyelim D şıkkı kimse uyumuyor diyelim. 😀 Süpersiniz, teşekkürler bize ahır önü hareketliliğini bir kere daha gösterdiğiniz için. Eve koşturan Yüksel anne mi ne…
Efsome135,004 views • 1 year ago

Aygül… Hayat kimseye Aygül’ün çaresizliğini yaşatmasın ama herkesin karşısına Aygül gibi yürekli bir abla, öğretmen, dost çıkartsın. Aygül seninle gurur duyuyorum. Keşke yanında olsam da sana sarılabilsem. Keşke evladımın öğretmeni olsan ve kendin gibi onu güzel hamurunla yoğurabilsen. Ve elbette Savcı Ebru Cansu gibi yürekli ve mert kadınlarla yolumuz hep kesişsin. Adalet yolunda mücadele eden, biri yüreği acılı ama vakur, diğeri yüreği adalet için çarpan iki kadın sizin iğrenç “eril”dünyanızı başınıza yıktı. Bu size dert, diğer mendeburlara da ders olsun. Aşağıya Ferit Demir ‘in yayınından bir kesit bırakıyorum. Yıl 2020, Gülistan’ın kaybının 60-70.günleri. Tutuklu Engin Y’nin vali talimatıyla evinin taşınması sırasında, Aygül kapının önünde isyan ediyor, yalvarıyor. Kriminal inceleme istediği ev gözünün önünde boşaltılıyor. Aygül 6 yıl önce çaresizce kapının önüne oturmuş karşısındaki polise ölene kadar unutamayacağı bir ders veriyor. Aygül’ün o gün sözleriyle verdiği ders bugün tatbik oldu polis beye. #gülistandokunerede Ne diyor Aygül biliyor musunuz? “Sen beni tanımıyorsun” “Bak sen o haberi okuyacaksın bir gün! Sen diyeceksin ki; Aygül ben seni o gün tuttum. Bugün tutmam diyeceksin!” İbretlik… GÜLİSTAN Doku 'nun Ailesi 🥀
Efsome23,670 views • 2 months ago

Sağa bak sola bak derken Maşallah’ın evini atlamışım. Sevgili Turgay bey “Daraltılmış Baz” bunlara ne yapsın…Hangi birini daraltsın. Buyrun izleyin. Narin’in öldürüldüğü dakikalar.. Köyün 5 dk’sı Maşallah’ın tarafı. Sağı solu.. Hepsi görmüş, izlemiş, duymuş. Hangi birini işaretleyeyim şaşırdım artık. Bu hikayede üzüldüğüm bazı kişiler vardı, Birsen gibi Melek gibi… Ancak bütün köy izlemiş, çatılara çıkıp izlemişler de biri kızı çekip oradan alamamış. Kahroluyorum izledikçe. Videonun içine girip çekip almak istiyorum. #Narin 🌺
Efsome121,616 views • 1 year ago

İtiraf sonrası adliyeye sevkler başladı. Umarım diğer iştirak edenlere de gözaltı başlar. Kaza diyenler utanır mı bilmem… Gerçi utanmayacaklarını zaten biliyoruz onlar buranın ölen insanlar üzerinde tepinen arsızları. Toprağın bol olsun Güllü. Doğruların yanlışlarınla, dilerim huzur bulursun. #güllü
Efsome45,947 views • 6 months ago

Prof. Dirk Labudde’yi ChatGPT’ye sordunuz mu? Yoksa özgeçmişini biz mi yollayalım? Ya da yormayın kendinizi Tuncay Bey muhakkak tanıyordur o anlatır. Zaten okuduklarını anlamadıklarını ifadeleri çarpıtmalarından biliyoruz. “Ne anladınız?” diye soruyorlar ya valla Dirk Bey çocuğa anlatır gibi anlatmış: Ev–ahır civarı kalabalığı: NET - UKB aynı fikirde Narin, evin önüne kadar çıkmış: NET - UKB aynı fikirde Okul kamerasındaki yürümesinde anomali: NET - UKB’de bu bilgi yok ama biz zaten öyle olduğunu defalarca söyledik. (Hepimiz o anomalinin ne olduğunu gayet iyi anladık.) Şimdi PSA’nın araştırılmasını isterken, bu ev–ahır kalabalığını da ekleyip “14:02’den önce ne oldu?” diye sormaya başlayabilirsiniz. 6 aydır soruyorum hadi hatırınız için bir daha sorayım kendi cümlelerimle, kimsenin güdümünde olmadan. Narin ensest kurbanı mı? PSA kime ait? 14:02’den önce ne oldu? Bu çocuğun yürümesinde olan sıkıntının sebebi nedir? Neden tedirginlik içinde? Arabada bulunan elbisede kimin DNA’sı var? Okul kamerası için elde olan tüm saatler için ELA testi yapılmasını talep edecek misiniz? Sanık SG için DNA analizi ne zaman yapılacak? Çok geç kalınmadı mı? Saatlere takılmadan, birçok kişi için DNA analizi istiyoruz. PSA’nın cevabını verebilmek için, bunları sormaya başlayın önce. Peki; kim bu canım Prof. Labudde? Almanya’nın önde gelen adli bilişim uzmanıdır. Dijital delillerin analizi, yapay zeka destekli suç çözümleme ve kamera kayıtlarındaki manipülasyonları ortaya çıkarma konusunda otorite kabul edilir. En bilinen davalarından biri: Youtuber “Exsl95” davası. Bu davada, dijital taciz ve tehdit içeriklerini dijital analizle çözüp sanığın suçunu teknik olarak ortaya koydu. Almanya’da dijital iz üzerinden yürüyen adli tıp anlayışına yön vermiştir. Siber suç şebekesi – “Avalanche” Operasyonu Uluslararası bir siber suç ağının çökertilmesinde teknik danışmanlık sağlamıştır. Siber suçluların izini sürmek, uluslararası veri trafiğini analiz etmek ve sunucu bazlı iletişim kayıtlarını çözümlemekle görevlendirilmiştir. Acaba sizin log kayıtlarına da baksa mı 🤔 hani çıkaramadınız ya bazı yerleri. Ve bugün… Narin Güran davasında da dijital karanlığı aydınlatıyor. Bu video profesörün ufak bir çalışmasıdır. #narini̇çinadalet #naringüran #narin
Efsome78,725 views • 1 year ago

Sustuğumu, gittiğimi sanmanız beni üzer. Beni sakin, sessiz biri sanmanız da canımı sıkar. Boş beleş algılarınızı yuttuğumuzu sanmanız ise bizi kırar (!) Soruları nazikçe sormaktan vazgeçmemiz gerekiyor sanırım. Aylarca görüntülerle alay edip, şimdi bu görüntülere bir “çare” gibi sarılışınız ise içler acısı. Ve inanın, size sadece gülüyorum. Sekiz ay önce söylediklerim, suya düşen sizleri yılana sarılacak hale getirdi (!) Yılan benim; kimse üstüne alınmasın. ☺️ Buradan bakınca, Orta Çağ tragedyalarına taş çıkartacak türden bir oyununuz var. Ve oyununuzun sonu, kötü biten dramatik bir yapıttır. Artık daha yüksek sesle sorma vaktidir! •Okulda ne oldu? •Okulda kimler vardı? •Okula ait tüm kameralar nerede? •Kameralar her şeyi gördü, değil mi? •Yamaçta yaşanan arbedede başka ölen ya da yaralanan oldu mu? •BG evinin oradaki kalabalık neydi? •Evin yanındaki ağaçlıkta kaç kişi vardı? •Orada sizin köyünüzden olmayan kimler bulunuyordu? •O gün köye başka bir köyden ya da dışarıdan bir baskın mı oldu? •Bu baskının sebebi neydi? Alacak verecek meselesi mi, yoksa cinsel istismara sebep olan bir durum mu? •Beyaz elbiseli, küt saçlı kız çocuğu kim? Yaşıyor mu? •Çobanın sorgusunda “öldüler” dediği kişiler kimler? •Araziler sebebiyle anlaşmazlık yaşadığınız kimler var? •Enes’in gelmesi özellikle mi beklendi? •Enes üzerinden aileden intikam mı alındı? •Enes’in daha önce yaptığı bir şeyin diyeti mi ödendi, yoksa bu tamamen bir tesadüf müydü? •Köyde intihar eden bir kız var mıydı? Varsa sebebi neydi, kimin kızıydı? •Ahırda kimler vardı? •Bahtiyarların çocukları neredeydi? Sizin hala cevaplamadığınız onlarca soru var. Ve siz, dışarıdakiler kim olursanız olun, eışarıdanileri ortaya koymadığınız sürece “masum” falan değilsiniz. Bu da böyle biline! #nariningerçekleriortada #narini̇çinadalet
Efsome71,206 views • 1 year ago