אתמול בתכנית הבוקר של ערוץ 13, הזמינו את הישראלים לבוא להצתלם בשדה הנוריות בגליל. במקרה השדה הזה שייך לקיבוץ של המשפחה של אשתי, וממש במקרה אח שלה ואבא שלה המגדלים. השדה הוא פרטי, לא לקטיף ולא לתמונות!!! הבוקר הגיעו אלפי אנשים, עברו את הגדר, ופגעו בגידולים. תודה לערוץ 13.