غزال's banner
غزال's profile picture

غزال

@Gmod_irian23,376 subscribers

رضا رضا پهلوی ! این است شعار ملی! Instagram : https://t.co/qVXUxJWStW Telegram: https://t.co/Qnu637qQlT

Shorts

♨️به زودی! به زمینت می‌زنم اینترنشنال. 👊 ايران اينترنشنال

♨️به زودی! به زمینت می‌زنم اینترنشنال. 👊 ايران اينترنشنال

16,139 Aufrufe

Videos

Gmod_irian's profile picture

🚨مراد ویسی! حیا کن. آقای مراد ویسی، شما در ۹ دی‌ماه ۱۴۰۴ و در لایو یوتیوب شخصی خود گفتید: «مردم ایران در قیام ۱۴۰۱ انتظار داشتند اپوزیسیون با هم متحد باشد. نشد! آن فرصت از دست رفت.» «مردم ایران اپوزیسیون و کسانی را که دنبال اختلاف بروند، نمی‌بخشند.» آقای ویسی، کمی شرم و حیا هم چیز خوبیست! مگر مردم یادشان می‌رود شما مزدبگیر اینترنشنالید؟ مگر مردم نمی‌دانند نان روز و عیش شب شما را اینترنشنال تامین می‌کند؟ مگر مردم دسیسه های اینترنشنال را فراموش می‌کنند؟ آن فرصتی که می‌گویید، به‌دست استمرارطلبان و رسانهٔ آن‌ها، اینترنشنال، و در مرکز آن، خودِ شما، از دست رفت. بله آقای ویسی! مردم، نقش اینترنشنال را در تحریف رسانه‌ای اعتراضات ۱۴۰۱ در تمام موارد زیر هرگز فراموش نخواهند کرد: 🔴آمارسازی مؤسسهٔ «گمان» به سفارش اینترنشنال در سال ۱۴۰۱ که فهرستی از چهره‌های کاملاً بی‌ربطی مانند علینژاد و اسماعیلیون را در کنار شاهزاده، با عنوان «رهبران دلخواه مردم»، معرفی کرد. 🔴در اوج اعتراضات ۱۴۰۱، اینترنشنال و شخص مراد ویسی بزرگ‌ترین نقش را در پروژهٔ رهبرسازی از علینژاد و اسماعیلیون ایفا کرد. شخص شما در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ روز پس از آغاز اعتراضات ۱۴۰۱) مصاحبه‌ای اختصاصی با علینژاد انجام دادید و عملاً نقش «پایهٔ میکروفن» را بازی کردید تا او خود را به‌عنوان رهبر اعتراضات جا بزند. حامد اسماعیلیون نیز تنها با حمایت شما و اینترنشنال، یک‌شبه ادعای رهبری کرد. شخص شما با تمام قوا برای تبدیل اسماعیلیون به رهبر تلاش کردید: همین شما، آقای ویسی! شخص شما بودید که در مهرماه ۱۴۰۱ با انتشار تصویری از اسماعیلیون در برلین نوشتید: «شما هم در این تصویر یک زلنسکی می‌بینید؟» و همین شما بودید که دهم مهر ۱۴۰۱ در توییتر نوشتتید: «یک کلمه، یک کامنت از شما دربارهٔ حامد اسماعیلیون…» و اولین پاسخ را عمار ملکی داد: «واسلَو هاول ایران». 🔴اینترنشنال با تحریف تصویری راهپیمایی‌ها و تمرکز بر پرچم‌ها و نمادهای فرعیِ در اقلیت، تلاش کرد تصویر اتحاد ملی را مخدوش کند و القا کند که اساساً هیچ اتحادی وجود ندارد. 🔴اینترنشنال با پروموت روزانهٔ عبدالله مهتدی به‌عنوان نماد تجزیه‌طلبی، در آن بزنگاه حساس، آگاهانه به نگرانی از تجزیهٔ ایران پس از جمهوری اسلامی دامن زد. 🔴اینترنشنال با تمرکز پوششی و تصویری بر برهنگی و تصاویر انحرافی، کوشید این ترس را در جامعه القا کند که «حجاب اختیاری» مترادف با برهنگی، بی‌بندوباری و فروپاشی ارزش‌هایی است که بخش سنتی جامعه را هدف قرار می‌دهد. 🔴پروژهٔ «جوانان محلات» که با اطلاعات غلط و بازی‌های امنیتی، بی‌اعتمادی در اطلاع‌رسانی میدانی را تشدید کرد. حالا شما دقیقا برای چه کسی خط‌ ونشان می‌کشید؟؟؟ در لایو ۹ دی‌ماه ۱۴۰۴ و در ادامهٔ صحبت‌هایتان گفتید: «تأکید شاهزاده بر اتحاد است؛ پس اگر طرفدار شاهزاده هستید، حرف او اتحاد است، نه اختلاف.» این در حالی است که اینترنشنال پس از شکست دسیسهٔ جرج‌تاون، تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا القا کند شاهزاده رضا پهلوی عامل شکست ائتلاف و مسبب تفرقه در اپوزیسیون است. بلافاصله پس از آنکه حامد اسماعیلیون اعلام کرد از ائتلاف جدا شده، اینترنشنال در برنامهٔ «چشم‌انداز» تریبونی اختصاصی در اختیار او گذاشت تا مدعی شود دلیل این جدایی، «رفتارهای غیردموکراتیک» شاهزاده و «تحمیل نظر» او بوده است. یک سال پس از فروپاشی این به‌اصطلاح ائتلاف نیز، اینترنشنال بار دیگر نقش «پایهٔ میکروفن» را برای علینژاد ایفا کرد تا او مستقیماً شاهزاده را عامل تفرقه و فردی «غیرپاسخگو» معرفی کند و حتی ادعا کند که از سوی نزدیکان شاهزاده تهدید به قتل شده است. چطور شده که تأکید شاهزاده بر اتحاد به ابزاری برای تهدید تبدیل می‌شود، در حالی که همین اینترنشنال تا همین چندی پیش، شاهزاده را عامل تفرقه معرفی می‌کرد؟ آقای ویسی، مردم همکاری شما با اینترنشنال را هرگز فراموش نمی‌کنند! Morad Vaisi ايران اينترنشنال

غزال

41,938 Aufrufe • vor 5 Monaten

Gmod_irian's profile picture

🚨آرش عزیزی با بیش از یک میلیون دلار فاند دولتی آمریکا چه می‌کند؟ 🎥 گزارش پیوست را ببینید! در سال ۲۰۲۳، هم‌زمان با آن‌که بودجه مؤسسه «ابتکار خشونت‌پرهیز برای دموکراسی» (Nonviolent Initiative for Democracy Inc - NID) به حدود ۱ میلیون دلار رسید، آرش عزیزی Arash Azizi آرش عزیزی به عنوان عضو هیأت‌مدیره به این مؤسسه پیوست. در سال ۲۰۲۴، عزیزی به سمت خزانه‌دار مؤسسه NID منصوب شد. مؤسسه NID توسط فاطمه حقیقت‌جو، نماینده سابق مجلس ششم، بنیان‌گذاری شده و همچنان با عنوان مدیر اجرایی هدایت می‌شود. در سال ۲۰۲۳، این مؤسسه نزدیک به ۹۰۰ هزار دلار فاند دولتی آمریکا دریافت کرد. 📌 در همان سال: مؤسسه ۴ پروژه کدگذاری‌شده معرفی کرد: پروژه ۱۲۰، ۱۲۳، ۱۳۱ و «رهبری زنان» اما تمام اعضای هیأت‌مدیره، از جمله عزیزی، در فرم مالیاتی IRS «صفر ساعت کاری» ثبت کردند بیش از ۴۵۱ هزار دلار تحت عنوان «خدمات حرفه‌ای دیگر» خرج شد، بدون ذکر نام دریافت‌کنندگان 🔍 آیا عزیزی و سایر مدیران، دستمزد خود را در همین ردیف‌های مبهم پنهان کرده‌اند؟ --------------------------------------------------------- 🕰️ به عقب برگردیم و نگاهی به مسیر ۵ میلیون دلار فاند دریافتی حقیقت‌جو از ۲۰۱۲ بیندازیم: ۱-فاطمه حقیقت‌جو پس از خروج از ایران در سال ۱۳۸۴، در آمریکا مجموعه‌ای از شرکت‌ها و مؤسسات به ثبت رساند: 🔸 شرکت خصوصی Arteh LLC –سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات (۲۰۱۲) با مشارکت همسر سابقش، محمد تهوری 🔸 هم‌وطن – مؤسسه ثبت‌شده در ماساچوست (کمی بعد از تاسیس منحل شد-جزئیات شفاف نیست) 🔸 NID – مؤسسه اصلی دریافت فاند از ۲۰۱۲ تا امروز، با عنوان «ابتکار خشونت‌پرهیز برای دموکراسی» -------------------------------------------------------- ۲-مؤسسه NID از سال ۲۰۱۲ تا پایان ۲۰۲۳، حدود ۵ میلیون دلار فاند از منابع مختلف آمریکایی دریافت کرده است. 📊 تفکیک سالانه فاندها و پروژه‌ها: ✅ ۲۰۱۲–۲۰۱۴ پروژه «بالاویزیون» فاند دریافتی: ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار ۹۵۶ هزار دلار پرداخت به شرکت بالاترین (مالک: مهدی یحیی‌نژاد) برای پروژه بالاویزیون 🔸 هدف ادعایی: تولید گفت‌وگوهای تعاملی آنلاین برای افزایش آگاهی سیاسی 🔸 ماهیت: استفاده اصلاح‌طلبان از فاند دولت آمریکا برای تولید یک پلتفرم تبلیغاتی انحصار ✅ ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ پروژه یلدا (Yalda Project) فاند دریافتی: ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار 🔸 هدف ادعایی: آموزش زنان برای ایفای نقش رهبری 🔸 ماهیت: تبلیغات برای کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس و شوراهای شهر، با پوشش فمینیستی 🔸 بدون گزارش مشخص از خروجی پروژه ✅ ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ پروژه‌های «شورا» و «همهٔ‌مون» فاند دریافتی: ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار 🔸 هدف ادعایی: ادغام گروه‌های مختلف ایرانی در فرآیند مشاوره برای آینده ایران! 🔸 ماهیت: استفاده از طرح اصلاح طلبان برای بودجه ریزی در شوراهای شهر در قالب مشارکت مدنی 🔸 بدون گزارش مشخص از خروجی پروژه ✅ از ۲۰۲۲ به بعد فاند دریافتی تا آخرین گزارش مالی ثبت‌شده (۲۰۲۳): ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در ۲۰۲۳ آرش عزیزی به هیأت‌مدیره پیوست و به عنوان مدیر اجرایی و خزانه‌دار منصوب شد. 🔻 نتیجه: شفافیت در گزارش‌های مالی به پایین‌ترین حد خود رسید. پروژه‌ها با کدگذاری‌های مبهم (۱۲۰، ۱۲۳، ۱۳۱) بدون توضیح محتوا و مستندات ثبت شده‌اند با وجود بیش از۱ میلیون دلار هزینه برای این پروژه‌ها، هیأت‌مدیره «صفر ساعت کاری در هفته» گزارش داده است. اگر هیأت‌مدیره در هفته صفر ساعت کار کرده، نظارت این حجم از فاند توسط چه کسانی انجام شده؟ برای هیأت‌مدیره هیچ درآمدی ثبت نشده، اما: سال ۲۰۲۲: ۱۳۷ هزار دلار سال ۲۰۲۳: ۴۵۱٬۱۶۲ دلار تحت عنوان «خدمات حرفه‌ای دیگر» ثبت شده‌اند. --------------------------------------------------------- ۳- 🔄 نمایش تحول گفتمانی بر اساس سیاست‌های آمریکا: 🧕🏼کشف حجاب دو ماه پس از شعار «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا»، حقیقت‌جو اعلام کرد که حجاب از سر برمی‌دارد. این اقدام در هماهنگی با سیاست‌های فانددهی دولت آمریکا و تمرکز آن‌ها بر چهره‌های فمینیستی سکولار و به‌ظاهر برانداز انجام شد. 💍 زندگی آزمایشی در گفت‌وگویی در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد که پس از جدایی از محمد تهوری، با مردی در حال «زندگی آزمایشی» است و هنوز ازدواج رسمی نکرده. 🔸 این روایات، بخشی از ساخت برند جدید او با محوریت «زن جسور مستقل» بود. 🫱🏼‍🫲🏽همکاران و نزدیکان 🔹 ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱: اعضای هیأت‌مدیره از اصلاح‌طلبان شناخته‌شده و حامیان مالی لابی رژیم بودند (مثل رامین جهانبگلو، نازی افتخاری) 🔸 تمرکز بر پروژه‌هایی برای انتقال بودجه عمومی از شوراهای شهری ایران به NGOهای وابسته، با پوشش «توانمندسازی زنان» 🔹 پس از ۲۰۲۲: تغییر شعار به «گذار از جمهوری اسلامی» اما همچنان تأکید بر دموکراسی خشونت‌ پرهیز — یعنی سرنگونی نه، تغییر بنیادین نه؛ بلکه تداوم با شعار گذار خشونت پرهیز (مدل تازه ای از سودای قدرت اصلاح‌طلب‌ها) ---------------------------------------------------------- ۴-💰 دارایی‌های فاطمه حقیقت‌جو در آمریکا: فاطمه حقیقت جو در حال حاضر املاک متعددی به نام خود در ماساچوست دارد. ارزش روز املاک ثبت‌شده به نام او بیش از ۳.۲ میلیون دلاراست. ---------------------------------------------------------- 📌 فاطمه حقیقت‌جو که زیر چادر نظام از انجمن‌های اسلامی به مدیر میلیون‌دلاری در آمریکا رسید، نه‌تنها هرگز از ساختار فکری جمهوری اسلامی فاصله نگرفت، بلکه همان گفتمان را با بسته‌بندی جدید برای مصرف فاندهای غربی بازتولید کرد. و برای کسانی چون آرش عزیزی، این بستر هم «امن» است و هم پُر سود. ---------------------------------------------------------- 🎥 برای جزئیات بیشتر و اسناد گزارش زیر را ببینید. با سپاس از Mehrdad که مرا از وجود موسسه NID آگاه کردند. #فاندی_باندی

غزال

61,654 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

🚨افشاگری یک خانواده دادخواه درباره محبوبه رمضانی (مادر پژمان قلی پور) می خواهید بدانید آخر تمام این داستانها (بانوی آوازه خوان، دختر علوم تحقیقات، دختر دفاع شخصی و …) چه می شود؟ نمونه ای از عاقبت جریانهایی که توسط شبکه اینترنشنال،‌ علینژاد، بی بی سی و شبکه مربوطه مهندسی شده اند را ببینید.👇 محبوبه رمضانی، مادر پژمان قلی‌پور، با وجود افشای ماهیت پروژه های «دادخواهی» امثال علینژاد و اسماعیلیون و جدایی دیگر دادخواهان از اینگونه پروژه ها، همچنان با آنها همکاری دارد. محبوبه رمضانی اخیراً قانونی (از فرودگاه با در دست داشتن پاسپورت) از ایران خارج شده و به آلمان رفته. دو روز پیش در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۴، سعید دامور برادر وحید دامور، از کشته شدگان آبان ۹۸ با انتشار ۱۲ ویدیو در صفحه اینستاگرم خود به افشاگری درباره محبوبه رمضانی پرداخت. سعید دامور در این افشاگری به حمله ها، توهین ها، تهدیدها و اتهامات محبوبه رمضانی به خانواده داموراشاره می کند و از همکاری رمضانی با علینژاد و پروژه های او می گوید. سعید دامور از محبوبه رمضانی می پرسد که چطور با ادعای داشتن حکم قضایی توانسته از مرزهای هوایی ایران خارج شود. و چطور با ادعای اینکه همسرش یک کارگر است توانسته هزینه سفر به آلمان را فراهم کند. ببینید شبکه زنجیره ای آپوزیسیون فیک چطور از دادخواهی، مبارزه و احساسات عمیق و خالص، که ریشه در خون و درد ملت دارد، نتیجه کار اینها چیزی نیست جز اختلاف، تضعیف جنبش‌های مردمی و سرخوردگی و ناامیدی ملت. هرجا که پای این شبکه در میان باشد آخرش همین می شود و همین! کلیپ زیر مجموعه ۱۲ ویدیوی منتشر شده توسط سعید دامور در اینستاگرم است. منبع: وحید دامور در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۸ با شلیک ۲ گلوله توسط نیروهای امنیتی نظام کشته شد. #علینژاد_کاسب_خون

غزال

55,935 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

🚨این پست حاوی مدارک دولتی و دادگاه های آمریکاست. 🚨اسپانسر کنسرت فرضی پرستو احمدی با پرونده کلاهبرداری و جعل اسناد اداره مهاجرت در آمریکا، از همکاران موتلفه و همراه و همسو با رژیم بوده و روابط نزدیکی با نهادهای دولتی و تصمیم‌گیرنده‌های آن دارد. پرستو احمدی در پست اینستاگرامی خود، گالری فرش عرسین را به‌عنوان حامی کنسرتش معرفی کرده و از آن قدردانی نمود. فرش عرسین کاملا همراه و همسو با رژیم کار می کند. عرسین از همکاران نزدیک موتلفه اسلامی بوده، جریانی که از حامیان مالی خمینی و وقایع فاجعه‌بار سال ۵۷ محسوب می‌شود. گالری فرش عرسین متعلق به خاندان عرسین، با اصالت تبریزی و سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال در تجارت فرش دستباف است. این تجارت توسط حسین عرسین (وفات ۱۳۹۵) و برادران و پسرانش اداره می‌شد. حسین عرسین عضو هیئت‌مدیره فرش‌های نفیس ایران بود و با شخصیت‌هایی از حزب مؤتلفه اسلامی از جمله اسدالله بادامچیان همکاری داشت. گالری های عرسین توسط ۳ برادر(سعید، عباس و عبدالله) عرسین در تهران و آمریکا اداره می شوند. ساختار و مدیریت گالری عرسین: ایران: عباس عرسین مدیریت ۴ شعبه گالری در تهران را برعهده دارد. آمریکا: شعبه‌های دالاس و هیوستون توسط سعید و عبدالله عرسین اداره می‌شود. ویژگی‌ها و رویکرد گالری: گالری عرسین با نمایش فرش‌های مدرن و حضور بانوان شیک‌پوش، سلبریتی‌ها و برگزاری رویدادهای لوکس، تصویری از سبک زندگی پرزرق‌وبرق ارائه می‌دهد و مشتریان داخلی و بین‌المللی را جذب می‌کند. حمایت‌ها و افتخارات دولتی: عباس عرسین عناوین و جوایزی همچون "معین اقتصادی" "یکصد برند ملی با مسئولیت اجتماعی" و "مدیران برتر" را از وزارتخانه‌های دولت رئیسی دریافت کرده است. گالری عرسین مجوز برگزاری نمایشگاه دائمی در موزه فرش ایران را از عزت‌الله ضرغامی دریافت کرده است. اجازه دعوت از سفرای کشورهای مختلف به گالری عرسین، امتیازی ویژه از سوی رژیم، به این گالری اعطا شده است. عباس عرسین، مقیم ایران، مرتب به آمریکا سفر کرده و در نمایشگاه‌های فرش در شهرهای نیویورک، هالیوود و دالاس حضور دارد. فعالیت‌های تبلیغاتی و ارتباطات: ◀️انحصار بیلبوردهای متحرک در تهران و بنرهای ورودی نمایشگاه فرش. ◀️نمایش محصولات در برنامه تلویزیون صدا و سیما "کتاب باز" و انتشار تصاویر بازدید سلبریتی‌ها در اینستاگرام. تسهیلات خاص از سوی رژیم: گالری عرسین با وجود نمایش زنان بدون حجاب در تبلیغات و فضای عمومی، بدون هیچ محدودیتی فعالیت می‌کند. این در حالی است که بسیاری از کسب‌وکارهای مشابه به دلیل نقض قوانین حجاب اجباری تعطیل شده‌اند. فعالیت‌های گالری عرسین در آمریکا و پرونده جعل و کلاهبرداری سعید عرسین، برادر بزرگ‌تر، در سال ۲۰۰۶ به استخدام شرکت فرش اشلی در تگزاس درآمد و سپس در شراکت با این شرکت، برند فرش عرسین را ثبت کرد. اما در سال ۲۰۱۴، شرکت اشلی شکایتی علیه سعید عرسین در دادگاه منطقه هریس تگزاس ثبت کرد. موارد اتهام سعید عرسین: ◀️انتقال مخفیانه فرش‌های شرکت اشلی به برند شخصی عرسین و استفاده از درآمد فروش برای خرید خانه شخصی. ◀️سوءاستفاده از منابع مالی شرکت برای مقاصد شخصی، شامل برداشت پول نقد در کازینوها. اما مهمتر از همه ارائه اطلاعات جعلی به اداره مهاجرت بود. عرسین با جعل سربرگ و امضای شرکت، نامه‌هایی به اداره مهاجرت ایالات متحده ارسال کرده است تا سفر افراد خاصی را تسهیل کند. این اقدامات بدون اطلاع و موافقت شرکا صورت گرفته و هیچ ارتباطی به فعالیت‌های تجاری شرکت نداشت. عرسین به اتهامات خود اعتراف کرد و در نهایت با شرکت اشلی مصالحه کرد. شرکت‌های ثبت‌شده در آمریکا توسط برادران عرسین: شرکت فرش نفیس عرسین به نام سعید عرسین (تگزاس) گالری عرسین به نام عبدالله عرسین (تگزاس) گالری عرسین به نام سعیدعرسین (کالیفرنیا) شرکت جدید در صنعت سرگرمی به نام North Texas Entertainment توسط عبدالله عرسین James درسپتامبر ۱۴۰۳ درتگزاس ثبت شده. آدرس این شرکت همان آدرس گالری فرش است. عرسین چطور به جایگاه امروز خود دست پیدا کرده؟ به عضویت در موتلفه اسلامی،‌تسهیلات خاص از سوی رژیم و تقلب و کلاهبرداری در آمریکا اشاره کردم اما دردناکتراستفاده از نیروی کار کودک و زنان است. تصاویر منتشرشده در اینستاگرام گالری عرسین نشان‌دهنده استفاده از نیروی کار زنان و کودکان زیر سن قانونی در کارگاه‌های بافت فرش روستایی ایران است. زنان سرپرست خانوار با دستمزدهای بسیار پایین و در شرایط کاری دشوار استخدام می‌شوند. فعالیت‌های گالری عرسین در ایران و آمریکا و حمایت از رویدادهایی چون کنسرت پرستو احمدی، به‌عنوان ابزاری برای تقویت جایگاه این خانواده و پیشبرد اهداف رژیم عمل می‌کند. این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که رژیم به سرکوب مخالفان واقعی ادامه می‌دهد و از نهادهایی چون گالری عرسین برای تبلیغ قدرت خود بهره‌برداری می‌کند. تشویق برای حمایت از کنسرت فرضی می‌تواند بخشی از تاکتیک رژیم برای نشان دادن انعطاف‌پذیری باشد. این اقدام به گالری عرسین کمک می‌کند تا تصویری مدرن و حامی فرهنگ در سطح بین‌المللی ارائه دهد. کلیپ زیر حاوی تصاویری است که ارتباطات فرش عرسین با حکومت را نشان می دهد. 👇 لینک تمام مدارک دادگاه آمریکا و سامانه تجارت های تگزاس و کالیفرنیا در تلگرام

غزال

46,543 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

برای درک بهتر پروژه آپوزیسیون سازی حتما این مستند را ببینید. تولید آپوزیسیون و فعالان مصنوعی، صنعتی پر هزینه اما سودآور است. فعالان مصنوعی از میان افراد خاصی انتخاب می شوند. پیشینه، وضعیت و تمایلات آنها باید برای قالب زنی و ایفای نقش طولانی مدت مناسب باشد. در یک مطالعه موردی که نتایجش را به صورت یک کلیپ مستند به اشتراک می گذارم مراحل زیر در پروسه تولید فعال مصنوعی را با ارائه شواهد و مدارک بررسی کرده ام: ۱- انتخاب سوژه ۲- تبدیل سوژه به چهره ۳- معرفی و پروموت چهره به عنوان فعال ضد حکومت ۴- بهره برداری از فعال مصنوعی فوق در جهت مصادره، تحریف و تخریب جنبش های ضد حکومتی گرچه علیرضا آخوندی موضوع تمرکز در این مطالعه موردی است اما الگوی تولید و بهره برداری سیستماتیک از فعالان فیک که مخصوصا در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ نقش تخریبی ایفا کردند کم و بیش مشترک است. این مستند شامل ۳ فصل است: ۱- پیشینه (دقیقه ۱ تا ۴:۴۲)-سابقه فعالیت های علیرضا آخوندی تا پیش از اعتراضات ۱۴۰۱ ۲- جذب و تربیت (دقیقه ۴:۴۵ تا ۱۲:۵۸)-علیرضا آخوندی چطور به عنوان مخالف حکومت معرفی شد و چه عواملی به سرعت از او چهره سازی کردند ۳- بهره برداری (دقیقه ۱۳ تا ۱۷)- بررسی اقدامات پارلمان سوئد در جهت تروریستی شناختن سپاه و نقش آخوندی در این اقدامات لینک مدارک اشاره شده در این مستند:

غزال

50,479 Aufrufe • vor 2 Jahren

Gmod_irian's profile picture

برای مهره سازی از علینژاد سالها هزینه کردند و دقیقا برای امروز. در این فایل صوتی به بررسی اتفاقات ، تاریخ ها و روند بیش از ده سال برنامه ریزی برای نفو‌ذ درآپوزیسیون به وسیله مهره سازی هدفمند از علینژاد پرداختم. خلاصه این فایل را در متن زیر بخوانید. از سال ۲۰۰۸ اخبار مربوط به ماهیت نایاک بعنوان لابی جمهوری اسلامی شروع به بیرون آمدن کرد. افشای نایاک به عقیده من در پی اختلافات جناحی و درون نظامی به بیرون و رسانه ها درز کرد. به هر حال با قدرت گرفتن پروژه افشای نایاک، لزوم تولید پروژه جدید و غلط انداز برای نفوذ در آپوزیسیون که کاملا در شکل و شمایل مخالفت رادیکالی با جمهوری اسلامی معرفی بشه به شدت احساس شد. کامبیز فروهر و علی نژاد از سمپاتهای ظریف و روحانی بودند. فروهر با نایاک میپرید و به شام روحانی در نیویورک میرفت. سال ۲۰۱۸ با قطعیت خروج ترامپ از برجام، خانم و آقای برجامی هم یک شبه رخت نوی براندازی به تن کردند و به خانم و آقای تحریمیان تغییر موضع فرمودند. آمریکا با امضای ترامپ درمی ۲۰۱۸ از برجام خارج شدو کامبیز فروهر از شغل تمام وقت خودش در بلومبرگ استعفا داد و به عنوان مشاور تحریم ها در تیم تنک های شروع به فعالیت نیمه وقت کرد. مشخصا نیاز بود فروهر وقتش را برای پروژه ای بزرگ آزاد کند. تریتا پارسی طبق آنچه اعلام شد آگست ۲۰۱۸ از نایاک جدا شد. فروهر و علینژاد به شدت سعی کردند رد پای اصلاحات و نایاک را از گذشته اینترنتی خود پاک کنند تا جایی که علینژاد حساب توییتری خود را بست و حساب جدیدی باز کرد. ۴ فوریه ۲۰۱۹ عکس علینژاد شانه به شانه پمپئو که مواضع جنگ طلبانه و فشار حداکثری نسبت به جمهوری اسلامی دارد، وایرال وواکنش برانگیز شد. در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۹، ساعت ۸ شب به وقت تهران با یک توفان توییتری،#NIACLobbies4Mullahs ترند شد. (پیشنهاد میکنم سری به این هشتگ بزنید) بیشترین کسانی این هشتگ را تبلیغ و از ترند شدنش ابراز شادمانی کردند تیم علینژاد از جمله شیما بابایی و همسرش داریوش زند، محمد مظفری و ایوار فرهادی بودند علینژاد ارتباط خودش و فروهر با نایاک رو با وجود عکسها و توییت ها و پیامهای موجود با وقاحت کتمان کرده است. ۳ ماه بعد کلیپی از تماس علینژاد با برادرش علیرضا که ابراز نگرانی از بازداشت احتمالی خود می کرد پخش شد. او از علینژاد خواست که درصورت بازداشت شدنش موضوع رو رسانه ای کند. کمی بعد و در سپتامبر ۲۰۱۹ خبر بازداشت علیرضا علینژاد رسانه ای شد و علینژاد از دستگیری و عدم اطلاع خانواده از اوضاع برادرش خبر داد. بیانیه های نهادهای نزدیک به علینژاد مثل عفو بین الملل و حقوق بشر ایران هم در محکومیت این بازداشت منتشر شد. ۲ ماه بعد از بازداشت برادرش و درحالیکه اعلام شده بود هنوز خبری از اوضاعش در زندان شنیده نشده .علینژاد پرونده غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری بر علیه جمهوری اسلامی و برای درد و رنج حاصل از این دستگیری در دادگاه عالی امریکا باز میکنه. کدام یک از ما در اوج بیخبری از سلامت و وضعیت عزیز بازداشت شده مان، پرونده غرامتخواهی ۵۰۰ میلیون دلاری بر علیه نظام باز میکنیم ؟ آیا با همه شنیده ها از رفتارهای داخل زندان که خود علینژاد هم مثلا برای افشای آنها فعالیت میکند، احتمال خطرات مضاعف در پی خشم نظام برای عزیز دربندمان نمی دهیم؟ مگر اینکه اطمینان داشته باشیم به هیچ وجه جای نگرانی نیست ۱۳ جولای ۲۰۲۱ علی نژاد اعلام کرد که توطئه سپاه برای ربایش و انتقالش از منهتن با قایق موتوری به ونزويلا خنثی شده. ایران اینترنشنال وارتباطات فروهر با زنجیره روزنامه ای نیویورک ،اخبار توطئه آدمربایی را به شدت پورموت کردند. یک سال بعد با خبردستگیری مهدی یف این چرخه تکرار شد. البته جنگهای زرگری علینژاد و نوچه‌هایش با رای دهنده ها و نایاک مثل حرکت مصنوعی سام رجبی در دفتر نایاک به این ادعا نه تنها کمکی نکرد بلکه به آن ضربه هم زد. دروغها، ضد و نقیض ها و شخصیت هیستریک علینژاد هر روز بیشتر نمایان شد تا نفرت از علینژاد بین ایرانیان به بالاترین حد خود رسید. علینژاد برای مردم نیامده بود و حمایت مردم را نیاز نداشت. نوچه های صادراتی را برایش خریدند. فالوورهای پاچه گیربرایش تولید کردند. و ده ها جایزه به او دادند که قبلا وجود نداشت. در این سالها، یک مترسک مخالف نظام ساختند که فیک بودن را فریاد می زند اما پروپاگاندای عوام فریبانه ای که هزینه اش شد کمک کرد تا گندش حداقل در دولت بایدن در نیاید. پروژه علینژاد سازی دقیقا برای چنین روزی طراحی و اجرا شد. روزی که توانست در بزنگاه حساس نفوذ کند. و حداقل باعث تاخیر یک حرکت موثر شود. چه نفوذی نظام، چه آدم آمریکا، علینژاد باید دستش را از ایران کوتاه کند. آگاهی مسوولیت دارد. مسوولانه رفتار کنیم و به زمینش بزنیم.

غزال

56,737 Aufrufe • vor 3 Jahren

Gmod_irian's profile picture

🚨United4Iran: Huge Funding, Unmeasurable Achievements, and a Questionable Agenda The federal funding freeze for organizations like United4Iran (U4I) is a great first step. U4I has received millions in U.S. taxpayer dollars over the years—a staggering $17 million to advocate for Tech Freedom and Human Rights in Iran— in return? Unmeasurable achievements and no tangible results. U4I, founded under the Obama-Clinton era, has been a political tool, pushing a narrative that benefits the Islamic regime’s interests while doing little to improve the situation for Iranians or American security. Reza Aslan, a key figure behind promoting U4I, has been outspoken in his anti-Trump rhetoric, calling him a racist fascist psychopath. This aligns with U4I’s broader agenda of promoting warmer relations with Tehran, directly opposing Trump’s max pressure. Desmond Tutu, a well-known anti-Semitic figure, and U2—the band that famously sent the “You are Fired” message to Trump during the 2016 campaign—have further distorted U4I's supposed mission. Firuzeh Mahmoudi, the leader of U4I, has been a pro-IR talks advocate, consistently opposing Republican initiatives like the Maximum Pressure campaign. Mahmoudi’s position makes it clear: She is more aligned with pushing the interests of the regime ruling Iran, than ensuring the safety and prosperity of the American people. As highlighted in the below clip, the coalition that helped establish U4I and similar organizations reveals a shady agenda. Organizations like U4I, were founded with political motivations, obscuring their true intentions behind claims of human rights advocacy, and ultimately using U.S. taxpayer money to promote a certain political party’s agenda rather than advancing American interests. #FundingFreeze Department of Government Efficiency Department of State Marco Rubio Donald J. Trump Elon Musk

غزال

28,484 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

❌کالا: پهلوی ستیزی 🏬فروشنده: کامبیز غفوری 🤑خریدار: نظام و یارانش (بی‌شرمان و خجالتی ها) کامبیز غفوری که عنوان «روزنامه نگار و تحلیلگر!» را یدک می‌کشد سال ۲۰۲۲ یک شرکت مدیای خصوصی در فنلاند به ثبت رسانده و فعالیت آنرا ​​تولید و فروش محتوا،‌ مستند و رصد رویدادهای بین المللی معرفی کرده. نام این شرکت کامبیزغفوری مدیا یا به اختصار KGM ثبت شده. نوع شرکت مسئولیت محدود است و ساختار آن را ۲ نفر تشکیل می دهند. کامبیز غفوری مدیر عامل و مریم غفوری رییس هیات مدیره. این شرکت هیچ کارمندی ندارد. در سال اول فعالیت (۲۰۲۲)، شرکت KGM Media توانست حدود ۱۰۵ هزار یورو درآمد ثبت کند. سال بعد، یعنی ۲۰۲۳، درآمدش به ۱۳۶ هزار یورو رسید. و در ۲۰۲۴ نیز رقم درآمد به ۱۵۷ هزار یورو افزایش یافت و در نهایت شرکت حدود ۶ هزار یورو سود خالص اعلام کرد. در مجموع ۳ سال فعالیت شرکت کامبیز غفوری ۴۰۰ هزار یورو (معادل ۴۷۰ هزار دلار) درآمد داشته. اما کامبیز غفوری در این سالها چه تولید کرده و مهمتر اینکه مشتری این کالا که بوده؟ بی‌شک در دو سال اخیر تمرکز کامبیز غفوری بر علیه ملیگرایی و ضد سامانه پادشاهی بوده که چون این فعالیت‌ها کاملا سوگیرانه و فاقد محتوای تحلیلی و مستدل بودند و در قالب حمله های شخصی و کش مکشهای سخیف در فضای مجازی و رسانه ها ارائه شده باید در یک کلام این تمرکز را پهلوی ستیزی معرفی کرد. مشخصا باید به حجم گسترده فعالیت‌های پهلوی ستیزانه کامبیز غفوری در یک سال گذشته اشاره کرد که نشان از سفارش یک مشتری خاص دارد. خواست مشتری و خریدار است که نوع کالا را تعیین می‌کند. و اما خریدار‼️‼️‼️⁉️ تنها جایی که هم ظرفیت مالی برای چنین خاصه خرجی‌هایی دارد و هم خضعبلات تولیدی کامبیز غفوری به کارش آمده یک نام بیشتر به ذهن نمی‌آید 👉 ایران‌اینترنشنال؛ شبکه‌ای از بنجل‌ها با بودجه‌های کلان که به‌نظر می‌رسد خریدار اصلی این کالای بنجل باشد. مدارک شرکت کامبیز غفوری مدیا در کانال تلگرام Kambiz Ghafouri

غزال

18,598 Aufrufe • vor 10 Monaten

Gmod_irian's profile picture

🚨گزارش تصویری: بنگاه آمارسازی گمان سازنده اعداد و ارقام دلخواه برای پروژه‌هایی که نیاز به "پشتیبانی آماری" دارند تا به نهادهای تأمین بودجه و افکار عمومی فروخته شوند! در گزارش تصویری زیر، با ارائه اسناد و شواهد نشان داده‌ام که مؤسسه گمان متعلق به عمار ملکی در چرخه بازتولید فاند و فساد، نقش "عددساز" را بازی می‌کند. گمان از فاندخوران پول می‌گیرد و به نفعشان آمارسازی می‌کند. 📎 در این گزارش می‌بینید: ۱. مدارک ثبت و گزارش اعتباری مؤسسه گمان در هلند ۲. منابع مالی و پشتیبانی گمان: عمار ملکی با سفارش نهادها و افرادی چون لادن برومند، ایران‌اینترنشنال، صدای آمریکا، و آژانس رسانه‌های جهانی آمریکا (USAGM)، آمار و ارقامی تولید می‌کند که دقیقاً با روایت‌های از پیش تعیین‌شده تطابق دارند. ۳. چرخه فساد و تعارض منافع در تأمین مالی و پشتیبانی از گمان: ◀️آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا (USAID) بودجه‌ای تحت عنوان «حمایت از دموکراسی در ایران» تخصیص می‌دهد. ◀️این بودجه از طریق واسطه‌هایی چون لادن برومند، بنیادهای زنجیره‌ای حقوق بشری (مانند هرانا، بنیاد حقوق بشر ایران، اتحاد برای ایران)، صدای آمریکا، ایران‌اینترنشنال و USAGM به مؤسسه گمان (عمار ملکی) می‌رسد. ◀️ عمار ملکی نیز به سفارش آن‌ها، آمارهایی تولید می‌کند که خروجی دلخواه حامیان مالی را ارائه دهد؛ مانند این ادعا که مردم ایران خواهان ائتلاف فلان چهره‌ها هستند، یا اینکه VOA و ایران‌اینترنشنال بیشترین اعتبار را نزد مردم دارند. ◀️سپس این آمارها در گزارش‌های بازگشتی به USAID و وزارت خارجه آمریکا درج می‌شود تا نشان دهند که پروژه "موثر" بوده است. این گزارش‌ها به کنگره آمریکا ارائه می‌شوند تا بودجه سالانه تمدید و تأیید شود. 📌 نکته کلیدی: تاریخ انتشار این گزارش‌ها و اتفاقاتی که بلافاصله پس از آن‌ها رخ می‌دهد، کاملاً معنادار است. 🎭 نقش گمان در دسیسه جورج‌تاون: چند روز پیش از رونمایی از دسیسه «ائتلاف جورج‌تاون»، گمان گزارشی ساختگی منتشر کرد که به سفارش ایران‌اینترنشنال تهیه شده بود. این گزارش، که بر اساس آماری ساختگی درباره درصد محبوبیت چهره‌های موسوم به «اپوزیسیون» در کنار شاهزاده رضا پهلوی تهیه شده بود، مدعی شد: ۸۵٪ از مردم ایران خواهان ائتلاف اپوزیسیون هستند و حتی رأی داده‌اند چه کسانی در این ائتلاف باشند! در این گزارش، محبوبیت واقعی شاهزاده رضا پهلوی به‌عنوان طعمه استفاده شد تا یک ائتلاف جعلی و بی‌خاصیت به‌عنوان "خواست مردم" جا زده شود. در نهایت، افرادی مانند مسیح علینژاد، عبدالله مهتدی، حامد اسماعیلیون و نازنین بنیادی به‌عنوان نمایندگان این ائتلاف در مراسم جورج‌تاون ظاهر شدند. 📉 گمان و عددسازی به نفع رسانه‌های ایران‌ستیز (اینترنشنال و صدای آمریکا): پس از افشای رسوایی «جورج‌تاون» و روشن شدن ماهیت واقعی اینترنشنال و مهره‌هایش (اسماعیلیون، مهتدی، علینژاد و بنیادی)، گمان طبق معمول مأمور شد تا فضا را با آمار جعلی مدیریت کند. در گزارش تابستان ۱۴۰۲خود، گمان ایران‌اینترنشنال را معتبرترین و پرمخاطب‌ترین رسانه نزد مردم ایران معرفی کرد! این در حالی بود که مخاطبان اینترنشنال به‌شدت کاهش یافته بودند و #بایکوت_اینترنشنال در شبکه‌های اجتماعی ترند شده بود. جالب‌تر آنکه عمار ملکی ادعا کرد برنامه "تبلت" مسیح علینژاد یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های VOA بوده! ملکی در حالی تلاش می‌کرد اینترنشنال را احیا کند که خودش بلندگوی رسمی این رسانه است و به‌صورت مرتب به عنوان کارشناس در برنامه‌های آن دعوت می‌شود تا از آمار ساختگی خود دفاع کند. 🌀 گمان در خدمت گفتمان جعلی و مبهم «گذار خشونت‌پرهیز»: در جدیدترین گزارش، گمان ادعا کرده که طی دو سال اخیر: حمایت مردم از براندازی به‌عنوان پیش‌شرط تغییر از ۶۱٪ به ۳۵٪ کاهش یافته! در عوض، از رشد مفهومی مبهم به نام: گذار ساختاری و خشونت‌پرهیز از جمهوری اسلامی خبر داده است. با اضافه کردن طرفداران اصلاحات به این ترکیب ساختگی، آماری مهندسی شده ارائه شده تا نمایش دهند که «اپوزیسیون خاکستری» از براندازان پیشی گرفته است. 💰 نتیجه: فاندخورها با آمار ساختگی عمار ملکی، تمدید فاندها را تضمین می‌کنند و سهم خود را دریافت می‌کنند. در این مافیای فاسد، پول، آمار، رسانه و نفوذ در خدمت حفظ ظاهر یک آپوزیسیون جعلی و قابل‌کنترل هستند؛ آپوزیسیونی که در نهایت، به بقای جمهوری اسلامی کمک کرده است. GAMAAN - گَمان

غزال

22,840 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

♨️🚨افشای مدارک فساد گسترده موسسه هرانا که گروه سازمانهای حقوق بشری را برای همیشه رسوا می کند🚨 1⃣بخش اول: فعالیت های متقلبانه کیوان رفیعی مدیر هرانا که تا امروز از چشم ناظران مالیاتی و دادگستری آمریکا پنهان مانده اند. ۱- کیوان رفیعی-ورود به آمریکا-خرید ملک و تاسیس هرانا نام کیوان رفیعی و بازداشت های کوتاه مدت او بین سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸در ایران چندباری رسانه ای شده بود. سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) رفیعی همراه جمال حسینی بعدها به صورتی مشکوکی در ترکیه جان سپرد و مهدی خدایی ، موجودیت مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران (هرانا) را اعلام کردند. کیوان رفیعی سال ۲۰۰۸ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و ژانویه ۲۰۱۰ به عنوان یک پناهنده سیاسی وارد ایالت ویرجینای آمریکا شد. ۱۰ ماه بعد و در اکتبر ۲۰۱۰ کیوان رفیعی عمارتی اشرافی به وسعت ۸۰۰ متر مربع با چشم‌انداز ۱۱ هکتار جنگل و منظره‌ای از کوه‌های بلو ریج را به قیمت ۱ میلیون دلار در ویرجینا با پول نقد خریداری کرد. یک پناهنده سیاسی، آن هم در نخستین سال حضورش در آمریکا، چطور می‌تواند یک ملک لوکس در ویرجینیا را تمام نقد بخرد؟ رفیعی سال ۲۰۱۱ یک شرکت تجاری به نام فارساب Farsab LLC با فعالیت تعریف نشده در ویرجینیا به ثبت رساند. آدرسی که زمان ثبت ارائه داد آدرس ملک مذکور بود. همان سال، او سازمان "فعالان حقوق بشر در ایران (HRAI)" را در ویرجینیا ثبت کرد و موفق شد از دولت آمریکا برای آن بودجه بگیرد. هنگام ثبت اولیه موسسه در کمیسیون شرکت‌های ایالتی ویرجینیا کیوان رفیعی به عنوان مدیر عامل، احمد باطبی به عنوان نایب رییس و *شاهین سریری به عنوان مدیر اداری معرفی شدند. *در بخش دوم به طور مفصل درباره شاهین سریری توضیح خواهم داد. باطبی بعد از حدود ۲ سال موسسه را ترک کرد. سریری تا ۲۰۱۶ در مدارک ثبت شرکت به عنوان مدیر اداری معرفی شد. در مدارک مالیاتی موسسه از ابتدا تنها نام کیوان رفیعی به عنوان تنها کارمند رسمی و مدیر موسسه ثبت شده و هیچ نام با سمت دیگری در این مدارک دیده نمی شود. در جون ۲۰۱۲ رفیعی ملک خود را از مالکیت شخصی به مالکیت توسط شرکت "Farsab LLC" منتقل کرد. فارساب همان شرکتی است که رفیعی سال ۲۰۱۱ ثبت کرد. این شرکت با فعالیت تعریف نشده ثبت شده است و قطعا تنها یک شرکت پوششی است که ممکن است برای پوشش دارایی ها، فرارهای مالیاتی یا پولشویی مورد استفاده قرار گرفته باشد. شرکت فارساب به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ به‌طور خودکار منحل شد. ۲- فروش ملک به یک عضو لابی مجاهدین خلق در آمریکا. در سال ۲۰۱۵، Farsab LLC (کیوان رفیعی) ملکی را که ۱ میلیون دلار خریده بود، به قیمت ۸۳۵,۰۰۰ دلار ( ۲۴۰هزار دلار کمتر از قیمت خرید) به شرکت Hurley1 LLC فروخت. درصورتیکه در سال ۲۰۱۵ ارزش ملک در آن منطقه دست کم ۲۰٪ نسبت به ۲۰۱۰ افزایش داشت. شرکت Hurley1 LLC این مبلغ را با پول نقد پرداخت کرد. شرکت Hurley1 LLC به نام *پرهام ملیحی عضو سازمان مجاهدین در آمریکا ثبت شده. *در بخش دوم به طور مفصل درباره پرهام ملیحی توضیح خواهم داد. ۳- بازداشت، دادگاه و زندان کیوان رفیعی مدیر موسسه حقوق بشری، مجرم سابقه داریست که برای ضرب و شتم زنان و حیوانات به دوسال زندان محکوم شد و همچنان از دولت آمریکا برای فعالیت های حقوق بشر انه فاند دریافت کرد. در تابستان ۲۰۱۲، پلیس لیزبورگ ویرجینیا کیوان رفیعی را به اتهام آدم‌ربایی، خشونت خانگی، استفاده از اسلحه، و حیوان‌آزاری دستگیر کرد. رفیعی در داخل خودروی در حال حرکت با دوست‌دخترش مشاجره کرد، او را مورد ضرب و شتم قرار داد، اسلحه‌ای به سمتش نشانه گرفت، تهدیدش کرد و برای ایجاد وحشت به خارج از خودرو شلیک کرد. دوست دختر رفیعی در جریان این مشاجره زخمی شد. رفیعی به سگ کوچولوی دوست دخترش هم مشت زد و او را مصدوم کرد. یکی از ساکنان محل موضوع را به پلیس گزارش داد. پلیس در محل حاضر شد و رفیعی را دستگیر کرد.ارفیعی بدون وثیقه در بازداشت نگه داشته شد. او در دادگاه تمام جرائم را پذیرفت و به تحمل ۲ سال حبس و پس از اتمام حبس ۲ سال آزادی مشروط محکوم کرد. ۴-دروغ و تقلب در گزارش های مالیاتی هرانا که از دید ناظران مالیاتی پنهان مانده بود با وجود اینکه رفیعی از زمان بازداشت تا ۹ آوریل ۲۰۱۴ را در حبس گذراند، در مدارک مالیاتی موسسه هرانا مربوط به سالهای ۲۰۱۲-۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ که به IRS گزارش شده، نام کیوان رفیعی به عنوان مدیر کل و تنها کارمند هرانا با ادعای ۴۰ساعت کار در هفته ثبت شده است. کیوان رفیعی از جولای ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۱۴ در زندان بود اما برای تمام این مدت با ادعای کار تمام وقت از دولت آمریکا فاند گرفت. در آرشیو هرانا اعلامیه ای مبنی بر استعفای رفیعی از هرانا و اداره موسسه توسط شورای رهبری (بدون ذکر نام) منتشر شد. اما در هنگام تنظیم و ثبت مدارک مالیاتی به دولت این اطلاعات مخفی ماند. 🚩با توجه به تمام موارد فوق گزارش تخلفات کیوان رفیعی را با تمام مدارک به مراجع قانونی ارسال کردم❗️ فهرست تقلب های کیوان رفیعی که به مراجع گزارش کردم : ⚫️گزارش دروغین به IRS – ثبت نام او به عنوان مدیر فعال با ۴۰ ساعت کار در هفته در سازمان HRAI طی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، در حالی که در زندان بود. ⚫️عدم شفافیت مالی در هرانا ۲۰۱۲: ۶۳,۱۷۸ دلار هزینه‌های نامشخص، از جمله ۲۴,۰۰۰ دلار تحت عنوان "سایر هزینه‌ها" بدون توضیح. ۲۰۱۳: ۶۷,۰۰۰ دلار هزینه‌های مشکوک، از جمله ۳۱,۱۸۷ دلار برای "خدمات" بدون ارائه جزئیات. ⚫️پولشویی و انتقال دارایی‌ها ۲۰۱۰: خرید ملک ۱,۰۷۵,۰۰۰ دلاری نقدی در ویرجینیا توسط یک پناهنده. ۲۰۱۱ ثبت شرکت پوششی Farsab LLC با فعالیت تعریف نشده. ۲۰۱۲: انتقال ملک به Farsab LLC برای فرار مالیاتی ۲۰۱۵: فروش زیر قیمت ملک (۸۳۵,۰۰۰ دلار پول نقد) به Hurley1 LLC، متعلق به پرهام ملیحی (عضو لابی مجاهدین در آمریکا) با سابقه فساد مالی. ⚫️دریافت بودجه دولتی آمریکا با وجود سابقه کیفری کیوان رفیعی با وجود محکومیت به جرم آدم‌ربایی، خشونت خانگی، استفاده از اسلحه، و حیوان‌آزاری، همچنان از بودجه دولت آمریکا برای فعالیت‌های حقوق بشری تأمین مالی شده است. این نشان‌دهنده نقص نظارتی در تخصیص بودجه‌های فدرال به سازمان‌های غیردولتی است. به زودی بخش دوم را منتشر خواهم کرد مدارک مربوط به این افشاگری را در کلیپ زیر ببینید! #فاند_گیت

غزال

22,924 Aufrufe • vor 1 Jahr

Gmod_irian's profile picture

🚫مختصری در باب سیّدِ انقلاب: سارا سادات سید قاسمی پور معروف به « سارا سید»! ساکن کالیفرنیا متولد دیماه ۱۳۶۴ در ایران ۱۶ ساله بود که ایران را به مقصد انگلستان ترک کرد. درانگلستان در رشته حقوق تحصیل کرد و به مدت ۳ سال درعفو بین الملل و ۸ ماه در سازمان ملل به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کرد. خود را وکیل سابق حقوق بشر معرفی می کند. در رزومه اش نوشته که از مهر ۱۳۹۱ تا مرداد ۱۳۹۲ به عنوان مجری و مدیر تولید محتوی در Marjan Television Network (مالک تلویزیون منوتو) فعالیت کرده.( ۲۰۱۲-۲۰۱۳) در سال ۱۳۹۲ شرکت Syko Media را در بریتانیا ثبت کرد.(۲۰۱۳) درباره فعالیت Syko Media در رزومه سید اینطور آمده: «انجام تحقیقات بازاریابی برای افزایش دسترسی مخاطبان ایرانی به مدیای بین المللی، علیرغم قوانین سانسور داخلی و تحریم‌ها» سید، تحت عنوان کارآفرین، یک شرکت غیرفعال به نام Sepidar هم در بریتانیا ثبت کرد. *شرکت ها غیر فعال در انگلستان یکی از روش های اخذ اقامت دائم در این کشور از طریق کارآفرینی است. ۲۰۱۶ به آمریکا نقل مکان کرد. در آمریکا فعالیت در رشته حقوق را رها کرد و تصمیم گرفت بازیگری و تهیه کنندگی را دنبال کند. کارنامه هنری: تله تاتر دروغ ۱۲ (ساخته سیاوش صبا، استودیوی منوتو) ۲ فیلم سینمایی و یک سریال ۱۲ قسمتی با متوسط رتبه بندی ۵/۱۰ توسط منتقدان. او برادری ۳۴ ساله به نام سید امیرعلی سید قاسمی پور دارد که ساکن کالیفرنیاست. کسب و کار تمام وقت سید از پاییز ۲۰۲۲= شرکت در مصاحبه ها و نشست های زن زندگی آزادی. سویه سیاسی: بابا چپول اوباما مال بایدن مال ستوده مال و رونقی مال! کامنت یک کاربر زیر یکی از پستهای اینستاگرمی سیّد، گویای تمام داستان است. «سارا خانم، من به عنوان یک هموطن شما ازتون یک سوال داشتم، امیدوارم که بتونم ازتون جواب بگیرم. شما و دوست‌ها و اقوامتون هم در ایران زندگی بینهایت تجملاتی داشتید و( و دارید) هم در خارج از ایران. میشه لطف کنید برای ما ایرانی ها شفاف سازی کنید کمی در مورد اینکه به چه صورت خودتون و برادرتون اقامت گرفتید و مخارج این همه امکانات شما از چه منبعی در میامده؟» انقلابیون فلّه ای نظیر سیّد، در مرحله تولید انبوه قرار دارند و به زودی به بازار عرضه خواهند شد. انقلاب سیّدی را در Walmart، Target و Costco نزدیک به محل سکونت خود جستجو کنید. کلیپ را ببینید⬇️

غزال

36,629 Aufrufe • vor 2 Jahren

Gmod_irian's profile picture

📣 هشدار❗️جمهوری اسلامی در تلاش برای احیای فاندهاست. کلیپ زیر برشی از یک گزارش تصویری است که تلویزیون جمهوری اسلامی چند روز پیش با اشاره به تحقیقات و‌ روشنگری‌های من پخش کرد. اما هدف رژیم از این اقدام چیست؟ می‌دانیم که شمار زیادی از سازمان‌ها، گروه‌ها و افرادی که در حوزه حقوق بشر فعال‌اند یا در دانشگاه‌ها و اتاق‌های فکر کار می‌کنند وظیفه لابیگری برای جمهوری اسلامی را نیز بر عهده دارند. به‌عنوان مثال سه روز پیش سندی را منتشر کردم که نشان می‌داد‌ فاند خواهران برومند توسط دفتری که در مذاکرات بین آمریکا و رژیم نقشی فعال بر عهده داشت تضمین شد. یا عباس امانت که در ظاهر دانشگاهی و متعلق به جامعه بهاییان است، اما چند ماه پیش در نیویورک با مسعود پزشکیان دیدار کرد و گزارش آن را در بی‌بی‌سی فارسی منتشر شد. جمهوری اسلامی از تعلیق فاندها ناراضی است، چون این تصمیم ترامپ باعث اختلال در شبکه‌های «حقوق بشری» شده که در نهایت به نفع رژیم کار می‌کنند، به‌ویژه حالا که دغدغه اصلی نظام رسیدن به توافق با دولت ترامپ است. فراموش نکنیم که در بحبوحه مذاکرات برجام، همین فعالان حقوق بشر و رسانه‌های فاندبگیر مثل ایران‌وایر، صدای آمریکا و رادیو فردا برای ظریف و تیم مذاکره‌کننده هورا می‌کشیدند. حالا رژیم تلاش دارد با بی‌اعتبار کردن روشنگری‌های من، از افشای این واقعیت جلوگیری کند. چگونه؟ با القای این فکر موذیانه به افکار عمومی که «روشنگری‌های غزال مدیریان هماهنگ با دستگاه‌های امنیتی رژیم است». رژیم با این کار به سازمان‌های فاسد حقوق بشری و اپوزیسیون فیک پاس گل می‌دهد تا در خارج از کشور همین روایت را تکرار کنند و با بدنام کردن من، از پاسخگویی فرار کنند. نمونه بارز این هماهنگی، حملات امثال لادن بازرگان است که منتقدانشان را «سطلی - سپاهی» خطاب می‌کنند تا بحث را منحرف کنند مریم معمارصادقی که باوجود رسوایی پروژه ایران دیس‌اینفو و قطع فاندش در ۲۰۱۹، همچنان اقدام ترامپ را به فعالیت‌های لابی جمهوری اسلامی نسبت می‌دهد. افشین افشین‌جم، پدر نازنین افشین‌جم، از آغاز فعالیت من در تمام پلتفرم‌ها، برای دفاع از مسیح علینژاد، مرا به‌عنوان مأمور اطلاعات رژیم معرفی کرده است. یکی از حقوق‌بگیران بنیاد برومند نیز مدت‌ها به فعالان حقوق بشر پیام می‌داد و بدون هیچ سندی، مرا وابسته به جریان‌های امنیتی جمهوری اسلامی معرفی می‌کرد. 📌و اما نکته پایانی: مبارزه اصلی من با جمهوری اسلامی، منبع اصلی سیه‌روزی ایران و ایرانی بوده و خواهد بود. اما این مبارزه فقط به افشای جنایت‌های سران رژیم و سپاه محدود نمی‌شود. مردم باید بیش از این درباره خیانت‌های لابی‌ها و اپوزیسیون دست‌ساز رژیم بدانند—افراد و سازمان‌هایی که طی دهه‌ها با مصادره مبارزات مردم، در مسیر آزادی اختلال ایجاد کرده‌اند. این روشنگری‌ها بخشی از مبارزه علیه حکومت اسلامی است. هرچه آگاهی عمومی بیشتر شود، احتمال فریب و انحراف کمتر خواهد شد. #آگاهی_بیداری

غزال

16,290 Aufrufe • vor 1 Jahr