GDimitriadis's banner
GDimitriadis's profile picture

GDimitriadis

@grigoris_d25,991 subscribers

Shorts

Ευχαριστώ τον σύλλογο «Η Πίστη» για την τιμητική διάκριση. Κάνω το χρέος μου. Όσο ο Θεός με έχει όρθιο, θα συνεχίσω να βοηθάω.

Ευχαριστώ τον σύλλογο «Η Πίστη» για την τιμητική διάκριση. Κάνω το χρέος μου. Όσο ο Θεός με έχει όρθιο, θα συνεχίσω να βοηθάω.

11,521 просмотров

Innovate or you die. Στην εποχή του AI, η στασιμότητα δεν είναι επιλογή. Ευχαριστώ το Cyber Greece για την ευκαιρία να μιλήσω στο Panel "AI Users, New Risks, Old Laws: Is Cyber Regulation Falling Behind?”.

Innovate or you die. Στην εποχή του AI, η στασιμότητα δεν είναι επιλογή. Ευχαριστώ το Cyber Greece για την ευκαιρία να μιλήσω στο Panel "AI Users, New Risks, Old Laws: Is Cyber Regulation Falling Behind?”.

12,276 просмотров

Ευχαριστώ θερμά τον Δημοκρατικό Συναγερμό για την τιμή και την πρόσκληση να παρευρεθώ στην εκδήλωση για την επέτειο των 49 χρόνων από την ίδρυση του κόμματος. Ως Νεοδημοκράτης και Έλληνας πάντα θα είμαι δίπλα σας. #Κύπρος #Ελλάδα #ΔΗΣΥ #ΝΔ

Ευχαριστώ θερμά τον Δημοκρατικό Συναγερμό για την τιμή και την πρόσκληση να παρευρεθώ στην εκδήλωση για την επέτειο των 49 χρόνων από την ίδρυση του κόμματος. Ως Νεοδημοκράτης και Έλληνας πάντα θα είμαι δίπλα σας. #Κύπρος #Ελλάδα #ΔΗΣΥ #ΝΔ

12,889 просмотров

Videos

grigoris_d's profile picture

Στην κοπή πίτας της ΔΕΕΠ Εύβοιας. «Τι είναι η Νέα Δημοκρατία; Είναι μια μεγάλη οικογένεια. Τι είναι επίσης η Νέα Δημοκρατία; Είναι το μόνο κόμμα που είναι πενήντα χρόνια σε υψηλές θέσεις στην επιλογή του κόσμου. Γιατί συμβαίνει αυτό; Αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε εδώ όλοι εμείς σήμερα, είναι ένα παράδειγμα. Όλες οι γενιές, όλοι αγωνιζόμαστε, όλοι προσπαθούμε και πάνω από όλα, είμαστε μια μεγάλη οικογένεια, η οποία πάντα βοηθάει ο ένας τον άλλον. Με τον κύριο Καραγκούνη είχα εξαιρετική συνεργασία όλα τα χρόνια, γίναμε φίλοι. Με τη Σοφία τη Βούλτεψη τα έφερε η ζωή, κάποτε ο παππούς μου, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, και ο πατέρας της, ο Γιάννης Βούλτεψης, ήταν όχι μόνο πολύ στενοί συνεργάτες, αλλά και πολύ φίλοι. Ο παππούς μου μου έλεγε πάντα: «Δεν πας πουθενά στη ζωή χωρίς τους φίλους σου. Δεν πουλάς ποτέ τους φίλους σου. Με τους φίλους σου θα τερματίζεις». Και τώρα τα έφερε η ζωή να συνεχίζουμε, η Σοφία κι εγώ, να κάνουμε τους αγώνες που κάνανε οι προηγούμενοι και να προχωράμε και στην επόμενη γενιά, γιατί είναι εδώ κι ο γιος της κυρίας Βούλτεψη και να συνεχίζουμε. Θέλω να πω δηλαδή, ότι εδώ υπάρχει μια σοβαρή νοοτροπία. Οργανισμός που δεν εξελίσσεται, που δεν προοδεύει, που δεν προσπαθεί να μεγαλώνει, όλα αυτά. Αυτός ο οργανισμός θα πεθάνει. Εμείς είμαστε οι μόνοι που καταφέρνουμε κάθε φορά να εξελισσόμαστε και να βελτιωνόμαστε. Κι αυτό ξεκινάει γιατί έχουμε τις σωστές αξίες και προσπαθούμε. Κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Σε ό,τι με αφορά, θα είμαι πάντα δίπλα σας. Με οποιαδήποτε ιδιότητα, δεν έχει να κάνει. Είμαι εδώ για να βοηθάω. Το έχω δείξει, το έδειξα κι όταν υπηρέτησα την κυβέρνηση, το έδειξα και πριν όταν ήμασταν αντιπολίτευση και θα συνεχίσω όσο έχω δυνάμεις και όσο είμαι όρθιος. Αυτό που κάνετε είναι ιερό, είναι δύσκολο. Αφήνετε τις δουλειές σας και τρέχετε για την παράταξη. Αυτή η παράταξη κρατάει τη χώρα. Εύχομαι σε όλους υγεία, καλή χρονιά, να είστε όλοι γεροί. Καλή δύναμη!»

GDimitriadis

14,741 просмотров • 4 месяцев назад

grigoris_d's profile picture

Στην κοπή πίτας της ΔΕΕΠ Ηλείας «Καλησπέρα σε όλους. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ πέρα. Θέλω να μιλήσω και να πω κάτι πολύ πρακτικό, το οποίο το λέω παντού. Για την αξία της οργάνωσης και γιατί είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνουμε σήμερα εδώ πέρα. Η οργάνωση σε ένα κόμμα σαν τη Νέα Δημοκρατία προσθέτει ποσοστά στο τελικό εκλογικό αποτέλεσμα, τα οποία δεν αποτυπώνονται στις δημοσκοπήσεις. Είναι αδύνατον να μετρηθούν τεχνικά. Για αυτό, αυτό που κάνουμε είναι πάρα πολύ σημαντικό. Από εδώ βγαίνουν οι εκλογικοί αντιπρόσωποι, από εδώ βγαίνουν οι άνθρωποι που φοράνε τις κονκάρδες, από εδώ βγαίνουν αυτοί που μοιάζουν φυλλάδια, από εδώ βγαίνουν αυτοί που τηλεφωνούν στον κόσμο. Από εδώ γίνεται όλη η δουλειά. Σε αυτόν τον τομέα για την Ηλεία δεν ανησυχώ, γιατί είναι σε πολύ καλά χέρια. Με κάποιους από εσάς έχω σχέσεις που είναι από τα χρόνια του παππού μου, του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη κι αυτό είναι πολύ συγκινητικό. Κύριε Επίτροπε, γνωριζόμαστε από τότε που ήμουν εγώ παιδί κι εσύ ήσουν στο διπλωματικό σώμα. Υπηρετούσες τη χώρα από τότε και τη συμβουλή σου την αποζητώ πάντα. Κωνσταντίνε Κυρανάκη, είμαστε μαζί τόσα χρόνια. Κοινοί αγώνες από τη ΔΑΠ, από την ΟΝΝΕΔ, μετά στις εσωκομματικές και τώρα σε καμαρώνω αναπληρωτή Υπουργό σε ένα πολύ δύσκολο υπουργείο και είμαι περήφανος που σε βλέπω να τα πηγαίνεις καλά και να υπηρετείς την πατρίδα σου. Ανδρέα Νικολακόπουλε, θυμάμαι την αγωνία, που ερχόσουν πάντα στο Μαξίμου για τα θέματα της Ηλείας. Κι αυτό είναι συγκινητικό. Σε ό,τι με αφορά, είμαι στρατιώτης της παράταξης και τίποτα παραπάνω. Είμαι εθελοντής. Δεν σκοπεύω να πολιτευτώ το 2027, δεν έχω καμία προσωπική ατζέντα. Είμαι εδώ μόνο για να βοηθάω. Αυτό έκανα πάντα κι αυτό θα κάνω μέχρι τέλους. Όσα χρόνια μου δίνει ο Θεός δύναμη, θα είμαι κοντά σας και θα βοηθάω. Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, καλή δύναμη και καλούς αγώνες».

GDimitriadis

12,236 просмотров • 4 месяцев назад

Больше нет контента для загрузки