
iranianpapii3🦋پاپیون
@iranianpapppi3 • 55,396 subscribers
بِمیرَم بنامُ نَمانَم به نَنگ
Shorts
Videos

این "جوجه افشاگر" سالهاست که از ساس/واجا خبرای سوخته میگیره و این وسط اخبار درست و غلط رو باهم قاطی میکنه و مثلا افشاگری میکنه هدف سیستم امنیتی رژیم هم ازین حرکت اینه که به امثال این تولهسپاهی کردیت بدن تا سر بزنگاه ازشون در جهت منحرف کردن انقلاب ملت و خواست و اراده مردم استفاده کنن دیدن همین یه دونه ویدئو که توش داره معترضین رو اغتشاشگر نامگذاری میکنه و مبارزین رو مستحق دستگیری و بازداشت و برخورد امنیتی میدونه(همون چیزیکه رهبر محبوب مفعولش صبح تا شب بلغور میکنه) کافیه تا بفهمید با چه لجن هزار پدری طرف هستید #امین_فردین #توله_سپاهی
iranianpapii3🦋پاپیون144,716 Aufrufe • vor 4 Monaten

اون ویدئویی که این بیشرف بیهویت به #فردوسی_بزرگ توهین کرده، تازه کامل پخش نشده و گویا در ادامهٔ این اجرای سخیف به #خیام_نیشابوری دیگر چهره فرهیخته کشور هم توهین کرده پس از دیدن بخش دوم توهینهای این "ملیجک کریهالمنظر" دیگه تردیدی باقی نمیمونه که این متن رو کاملا عامدانه و با هدف تخریب کلامی چهرههای باستانی ایران نوشتن فراموش نکنید این بیوطنهای کثیف همونایی هستن که با برخورد اولین موشک اسرائیل وسط لاپاشون، دستهجمعی ملیگرا شده بودن و تو محرم "ایایران" میخوندن!
iranianpapii3🦋پاپیون158,392 Aufrufe • vor 10 Monaten

جناب آغای داکتر #محمدعلی_اکبری هستن! مدعی انرژی درمانی و گردانندهٔ اصلی شبکهٔ ماهوارهای "علیاکبری تیوی" مقیم استانبول و تورنتو خونشور و حامی علنی جلاد تهران هر چند که چند روز پیش حساب اینستاگرامشون رو حسابی پاکسازی کردن اما سابقهٔ کثیفش در حافظه و آرشیو خائنان به مردم ایران ثبت شده #خامنهای_جنایتکار
iranianpapii3🦋پاپیون30,492 Aufrufe • vor 4 Monaten

کسی این #بزکوهی_خائن رو میشناسه؟ بیشرف مدام فریاد میزنه: "با افتخار جدائیطلبم!" امثال این لکاته بیوطن که مشخصه چجوری پاشون به اروپا میرسه، دارن تمام تلاششونو میکنن تا برای اروپاییا اینطور جا بندازن که ایرانیا همه از کشورشون بیزارن و خواستار جدایی هستن در صورتیکه تمام فعالان سیاسی دنیا میدونن که اینا یه گروهک تروریستی خیلی کوچیکن و طول عمرشون درست تا روزیه که پول برای اجاره کردنشون وجود داشته باشه! #جاویدشاه #از_خیابان_بگو
iranianpapii3🦋پاپیون39,916 Aufrufe • vor 9 Monaten
0:25
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

امشب؛ استکهلم-سوئد راهپیمایی پرشور ایرانیان به گفتهٔ دوست عزیزم که در راهپیمایی حضور داشته و این فیلم رو برام ارسال کرده، پلیس اون منطقه اعلام کرده حدودا ۱۵هزار نفر در تجمع حضور داشتن همونطور که تو فیلم میبینید و میشنوید تمام جمعیت یکصدا نام پادشاه در تبعیدمون و تنها نماینده ما مردم ایران در مجامع بینالمللی رو صدا میزنن "فدای قدمهای تکتکتون هموطنان بامعرفت و عزیزم" #جاویدشاه #انقلاب_شیروخورشید #KingRezaPahlavi
iranianpapii3🦋پاپیون20,876 Aufrufe • vor 4 Monaten

در مملکتی که دستگاه پلید قضائیش و ارگانهای فاسد نظامیش پر شدن از قُضات و وکلای بیاخلاق و مأموران و نظامیان شرور و باجخور، وجود این نیروهای شریف، درستکار و باوجدان، یک غنیمت بزرگ محسوب میشه "دمتگرم شیر پسر لر" مردم ایران این شجاعت تو رو هر گز فراموش نخواهند کرد و تا ابد آغوششان بهروی بزرگمردان میهندوستی همچون تو باز خواهد بود پ.ن: درد و بلات بخوره تو سر اون #علیرضا_بیرانوند لمپن بیسواد که فقط نام و لقب لر رو یدک میکشه ولیکن بویی از اصالت لرهای پاکنهاد و نجیب و وطنپرستمون نبرده #علی_محمودی #سرگرد_علی_محمودی_بیرانوند
iranianpapii3🦋پاپیون21,530 Aufrufe • vor 11 Monaten

عمو شهرام عزیز؛ این اشتباه رو میذاریم پای رذالت علی ضیاء و همچنین دلتنگیهای شما که شاید فکر میکردید این مصاحبه میتونه راهی باشه برای ارتباط با هموطنانتون این کلیپ شما هم مهر باطلی بود بر مصاحبهای که محرز و مسلمه در اون از شما سوءاستفاده شده! شما بیش از ۶۰سال برای #هنر این مملکت زحمت کشیدی و با یک مصاحبه برای ما تموم نمیشی اما بعنوان یه دوست که سالها ازت کوچیکتره و دوستت داره و غمتو میخوره از شما درخواست میکنم که دیگه ازین اشتباهات نکنی #شهرام_شب_پره
iranianpapii3🦋پاپیون17,304 Aufrufe • vor 10 Monaten
Keine weiteren Inhalte verfügbar