
İsrafil Polat⚖️
@IsrafilPolat13 • 6,086 subscribers
Dünya boştur.
Shorts
Videos

38 yaşında 1200 kişi emekli olmuş ve 39 yaşındaki video daki hanımefendi. 3000 pirim fark attığım insan benim hakkım senin hakkın değil demesi 9 yıl senden daha fazla prim ödedim dediğimde onu geç kardeşim girişin kaç. İzahı nedir sayın Prof. Dr. Vedat Işıkhan #KademeyiAlacağız
İsrafil Polat⚖️184,739 просмотров • 2 месяцев назад

51 yaşındayım, 9000 prim günüm var. Ama 60 yaşına kadar beklemek zorundayım. Diğer yanda 5.000–6.000 günle 38-43 yaşında emekli olanlar var. Bu nasıl bir adalet, bu nasıl bir vicdan? Prof. Dr. Vedat Işıkhan T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı #KademedenAdaletÇağrısı
İsrafil Polat⚖️62,148 просмотров • 2 месяцев назад

51 yaşındayım, 9000 prim günüm var. Ama 60 yaşına kadar beklemek zorundayım. Diğer yanda 5.000–6.000 günle 38-43 yaşında emekli olanlar var. Bu nasıl bir adalet, bu nasıl bir vicdan? Prof. Dr. Vedat Işıkhan T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı AK Parti MHP CHP 🇹🇷 İYİ Parti #KademeBakanlıkta
İsrafil Polat⚖️28,962 просмотров • 2 месяцев назад

EYT aramda 17 yıl var Aynı yaştayiz 8.9.1999 43 yaş emekli 1 gün sonra 17 yil #2000LeriDuyReis İsrafil Polat Ufuk Özkan Şanlıurfa Milli Eğitim Müdürü Alanya İlk İşe Giriş Tarihimiz Ljubljana Cem Garipoğlu Serhan Türk Paredes Nilperi Şahinkaya İnna Mine Tugay Şampiyonlar
İsrafil Polat⚖️93,154 просмотров • 2 лет назад

EYT yasası çıkmadan önce 56-57-58 şeklinde kademeli yaş şartı ile emekli oluyorlardı, 99 sonrası 60 yaştı. Arada 2 yıl fark vardı Şimdi onlar 43-45 yaşa indiler 99 sonrası 60 yaşta sabit kaldı. 1 7 yıllık uçurumu kademeli emeklilik kapatır. Prof. Dr. Vedat Işıkhan #KademeHemenYasalaşmalı
İsrafil Polat⚖️30,315 просмотров • 1 год назад

Benim yaşım 49 pirimim 8000 e dayanmış buna rağmen 60 yaşında emekli olursun deniliyor. Oysa benden 7-8 yaş küçük insanlar 5975 primle 38 -43 yaşında emekli oldu bumudur. Milyonlarca emekçinin huzuru için Kademeli Emeklik Kul hakkı var Prof. Dr. Vedat Işıkhan #KademeyeAdaletHemenŞimdi
İsrafil Polat⚖️21,589 просмотров • 1 год назад
1:22
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Kul hakkıdır bu büyük bir vebal Nasıl olur. 1999 öncesi 10 gün sgk yaptırmış Pirimi 6000 dahi dolmamış borçlanarak emekli olurken 38-43 yaşında. 8-9-1999 dan 1 gün sonra 1 yıl sonra sgk yaptırmış 8000 pirimi dolmuş 58 .60 yaşında emeklilik Prof. Dr. Vedat Işıkhan #KademeKaradenizde
İsrafil Polat⚖️17,539 просмотров • 1 год назад

Çok büyük bir mağduriyet yaşıyoruz benim primim 7600 buna rağmen 60 yaşında emekli olabilirim benden 7-8 yaş küçük insanlar 5.000 6.000 primle emekli oldu üstelik borçlanarak bankadan kredi çekerek hiç böyle haksızlık olur mu. Adil kademeli bir geçiş #EytninKademesiUnutuldu
İsrafil Polat⚖️21,621 просмотров • 1 год назад

İlk okul sorusu. Ali=8-9-1999 sgk girişli Pirimli 6000 . yaşı 43. Veli.9-9-1999 ssk girişli Pirimi 8000 yaşı 43. Soru: yukarıda Ali ile veli sgk ya emekli olmak için müracaat ediyor Sizce kurum kimi emekli etmelidir? Şimdi soruya cevap bekliyoruz #2000LerinSabrıTaşıyor
İsrafil Polat⚖️20,408 просмотров • 2 лет назад

Kul hakkıdır bu büyük bir vebal Nasıl olur. 1999 öncesi 10 gün sgk yaptırmış Pirimi 6000 dahi dolmamış borçlanarak emekli olurken 38-43 yaşında. 8-9-1999 dan 1 gün sonra 1 yıl sonra sgk yaptırmış 8000 pirimi dolmuş 58 .60 yaşında emeklilik. EMADDER. #EytninKademesiUnutuldu
İsrafil Polat⚖️14,893 просмотров • 1 год назад

Arkadaş 1998 de 10 gün sgk yaptırmış sonra 2005 yılına kadar hiç sgk lı çalışmamış o 43 yaşında emekli oldu 6000 pirimle. Bense 2001 SGK girişliyim 8000 e dayanmış pirimim 60 yaşında emeklilik böyle bir haksızlık nasıl görülmez. AK Parti Recep Tayyip Erdoğan #EytSonrasıKademeHaktır
İsrafil Polat⚖️13,503 просмотров • 1 год назад

Kademe sistemi bir lütuf değil, adil bir hak talebidir! EYT düzenlemesinden sonra 2000-2008 arası sigorta girişliler olarak emeklilik hakkımızı beklerken 17-20 yıl daha çalışmak zorundayız. Hakkımız olan düzenlemeyi istiyoruz. EMEKLİLİKTE ADALET DERNEĞİ ⚖️ #KademeHakDavasıdır
İsrafil Polat⚖️11,502 просмотров • 1 год назад

Arkadaş benden bir gün bir yıl önce işe girmiş o yatırmış 6.000 prim Ben yatırmışım 8000 prim onun bir yıl önce girdiğini görüyorsun da benim 6 yıl yatırdım fazla primi neden görmüyorsunuz. Bunun adına Adalet mi diyorsunuz. AK Parti CHP 🇹🇷 #MuhalefetinGündemiKademe
İsrafil Polat⚖️12,681 просмотров • 1 год назад

Bana 8000 prim ile 60 yaşında emekli olacaksın denilip de 5.000 primi olan insanlara sen bankadan kredi çekerek 5970 prim ile emekli olabilirsin erken yaşta denilmesi ne kadar adaletli Yaklaşık 2000 prim fark ne demektir 6 yıl prim farkı atmama rağmen 27 yıl #KademeyeAcilYasa
İsrafil Polat⚖️12,517 просмотров • 1 год назад

Kul hakkıdır bu büyük bir vebal Nasıl olur. 1999 öncesi 10 gün sgk yaptırmış Pirimi 6000 dahi dolmamış borçlanarak emekli olurken 38-43 yaşında. 8-9-1999 dan 1 gün sonra 1 yıl sonra sgk yaptırmış 8000 pirimi dolmuş 58 .60 yaşında emeklilik. Prof. Dr. Vedat Işıkhan #KademeAcilKomisyona
İsrafil Polat⚖️11,477 просмотров • 1 год назад