Izreen's banner
Izreen's profile picture

Izreen

@iweenshares2,790 subscribers

while u here check my highlights gais 🥳

Shorts

Ni kalau masuk squid game ni awal2 dah arwah 😌

Sensitive content

Ni kalau masuk squid game ni awal2 dah arwah 😌

4,873,544 次观看

Okay ni kalau ada satu; jimat duit pakai sabun buku je sebab sabun liquid mahal🙂

Okay ni kalau ada satu; jimat duit pakai sabun buku je sebab sabun liquid mahal🙂

1,686,951 次观看

Pergh kettlebell training ni kalau buat betul2 sehari 100 kali hayun je. Sebulan dah kurus 🫡

Pergh kettlebell training ni kalau buat betul2 sehari 100 kali hayun je. Sebulan dah kurus 🫡

1,318,531 次观看

Very very hijabi friendly hoodie 😚 Style ni buat pakai p tengok late night movie 😎

Very very hijabi friendly hoodie 😚 Style ni buat pakai p tengok late night movie 😎

835,774 次观看

Saya pun nak umur 48 tahun nanti kulit licin tegang macam auntie 🥹

Saya pun nak umur 48 tahun nanti kulit licin tegang macam auntie 🥹

925,511 次观看

Omg such a perfect gift?!? Someone tolong hadiahkan i this blanket pwish. Cute gilaaaaa lipat2 jadi bouquet of flowers 💐💐💐

Omg such a perfect gift?!? Someone tolong hadiahkan i this blanket pwish. Cute gilaaaaa lipat2 jadi bouquet of flowers 💐💐💐

764,451 次观看

Penting rupanya pakai lip spf tauu. From abang bibir hitam tu abang bibir pinkish real quick 😭 Ada harapan guys nak pinkkan bibir.

Penting rupanya pakai lip spf tauu. From abang bibir hitam tu abang bibir pinkish real quick 😭 Ada harapan guys nak pinkkan bibir.

783,366 次观看

What a huge difference wei muka dia first day and last day consume supplement bella hadid ni 😳 Serious beza ketara gila glowing habis her face

What a huge difference wei muka dia first day and last day consume supplement bella hadid ni 😳 Serious beza ketara gila glowing habis her face

777,128 次观看

Satu-satunya mask yang kena pakai satu malam. Pagi baru bukak 😨 So glowing terus cantiks muka esoknya ya. Macam nak satu je buat pakai malam raya🤨

Satu-satunya mask yang kena pakai satu malam. Pagi baru bukak 😨 So glowing terus cantiks muka esoknya ya. Macam nak satu je buat pakai malam raya🤨

613,666 次观看

Ada beza guys muka dia first day and last day consume supplement bella hadid ni 😳 Serious beza ketara gila glowing habis her face. Boleh notice her face texture also improve

Ada beza guys muka dia first day and last day consume supplement bella hadid ni 😳 Serious beza ketara gila glowing habis her face. Boleh notice her face texture also improve

620,257 次观看

Impressive nak mampoih! sapu benda ni dekat cermin kereta and redah la hujan dengan bergaya 😆 Hujan lebat gila semalam; husband tak on wiper pun takpe no problemmmm

Impressive nak mampoih! sapu benda ni dekat cermin kereta and redah la hujan dengan bergaya 😆 Hujan lebat gila semalam; husband tak on wiper pun takpe no problemmmm

668,472 次观看

Menyirap wei kain dah lipat kemas cantik orang tarik baju gitu je; tak reti tarik elok2. Dah sepah balik 😇 Good idea jugak letak dalam bekas camtu. Kemas tersusun sikit dalam almari kan

Menyirap wei kain dah lipat kemas cantik orang tarik baju gitu je; tak reti tarik elok2. Dah sepah balik 😇 Good idea jugak letak dalam bekas camtu. Kemas tersusun sikit dalam almari kan

614,534 次观看

Amboi ramai borong keropok ni sampai 4-5 bungkus terus atas flight air asia Teringin pulak aku nak rasa betei ke sedap sangat tu 😆 siap ada dip tu saya fomo 🌚

Amboi ramai borong keropok ni sampai 4-5 bungkus terus atas flight air asia Teringin pulak aku nak rasa betei ke sedap sangat tu 😆 siap ada dip tu saya fomo 🌚

635,014 次观看

Menarik pulak tengok bekal macam ni. Senang nak bawak macam ni. Tak la risau kuah tertumpah ke apa. Yg penting nasi kekal panas sampai lunch 🥳

Menarik pulak tengok bekal macam ni. Senang nak bawak macam ni. Tak la risau kuah tertumpah ke apa. Yg penting nasi kekal panas sampai lunch 🥳

555,155 次观看

Nah recipe sukiya sauce guna bahan simple je😌 Kalau craving sangat malas beratur buat je diy sendiri kat rumah 😋

Nah recipe sukiya sauce guna bahan simple je😌 Kalau craving sangat malas beratur buat je diy sendiri kat rumah 😋

514,816 次观看

This meja makan would fit so perfectly dekat rumah comel macam studio kan Sesuai ni untuk rumah orang bujang / couple baru kawen 🤔

This meja makan would fit so perfectly dekat rumah comel macam studio kan Sesuai ni untuk rumah orang bujang / couple baru kawen 🤔

504,648 次观看

Power ada orang jual mesin untuk bakers kuih raya siapkan tart nenas dengan cepat dan lebih laju I love technology 👏🏻

Power ada orang jual mesin untuk bakers kuih raya siapkan tart nenas dengan cepat dan lebih laju I love technology 👏🏻

415,891 次观看

Jap best eh ada tilam travel baby macam nurin guna ni. Atleast dalam flight takla lenguh pangku baby 5 jam 😅Tapi one seat for baby tau🥰

Jap best eh ada tilam travel baby macam nurin guna ni. Atleast dalam flight takla lenguh pangku baby 5 jam 😅Tapi one seat for baby tau🥰

393,080 次观看

Videos