
הדיגיטאלית
@LTurkishdizi • 6,202 subscribers
חיפאית, ציונית, אופטימיסטית
Shorts
Videos

הבוקר!! חיכה מרדכי דוד לסגן ראש הממשלה יריב לוין בגידופים וקריאות "אשמדאי, אתה אשמדאי!", "המוות על הידיים שלך!". מקור המילה אשמדאי מהשפה הפרסית. הדימיון בין השמאל לאירנים רק הולך וגדל. מוזר שעדיין אין אבטחה על סגן ראש הממשלה ושפרסום לוחית הרישוי שלו מותר בחוק! משטרת ישראל איתמר בן גביר הליכוד *שמה האמיתי של מרדכי דוד הזאת ידוע, ואני אגיש נגדה תלונה במשטרה.
הדיגיטאלית25,376 views • 22 days ago

"אממממ... אני לא יודעת להגיד" אור סיונוב במופע מביך במיוחד: "מאד פשוט, ורי סימפל!", היא אומרת לנווה דרומי בנחרצות, צריך שאחים לנשק יפקחו בקלפיות. נווה דרומי מציעה לה להתקשר למשטרה ואור המומה מהרעיון. אור עונה לנווה, שיש את רועי סטאר ומוסיפה שיש לימין "חמולות" כי מבחינתה הגזענית, הימין זה כפר ערבי אחד קטן. אבל האמת היא הפוכה: כולנו רואים את רועי סטאר מצלם לבד וגם מרדכי דוד פועל בקומץ קטן בכוונה. אז למה אור סיונוב משקרת? כי היא חושבת שכולנו טיפשים. אור סיונוב ממש המומה כשנווה דרומי מזכירה לה שעמי אשד התחבק עם ראשי המחאה בקפלן. אור לא יודעת איך לצאת מזה בצורה מכובדת, אז היא משקרת וטוענת שהיא לא מכירה ולא יודעת. קלאסיקה שמאלנית.
הדיגיטאלית17,991 views • 22 days ago

היועצת המשפטית לממשלה עיכבה הכרזת מלחמה במשך שעות. לכן צהל היה משותק ולא יכל לגייס ו או להפעיל את כל עוצמתו. גלי בהרב דקדקה ודרשה פורום רחב של שרי הממשלה כדי לאשר את המעבר למצב מלחמה. כאילו שלא שמענו את הקולות של הקורבנות שחיכו לצהל לשווא. תמר מחכה לתשובה תמר מאבדת תקווה ועד שהיא רואה קצת אור בקצה המנהרה של השכול, של הכאב הצורב על אחיה שנרצח במתחם המסיבה, היא המומה מכמות חברי הכנסת שעובדים בלכבות אותו, עובדים בלהשתיק את הקול שלה. עבדים בזויים.
הדיגיטאלית15,308 views • 18 days ago

אני לא יודעת אם דדי ברנע פגש את שקמה ברסלר או לא. אני לא יודעת אם המוסד סבל מאותה תסיסה פוליטית שהחריב את השבכ. אני יודעת רק דבר אחד קטן: ינון מגל הוא איש תקשורת מצליח ויש לו מידי יום שעת שידור ברדיו, ושעה וחצי של שידור בטלויזיה. נוסף על זה, למגל יש ערוצי טלגרם וואצאפ ורמקול אדיר לציבור. אז אני לא מבינה למה שינון מגל יתקשר אל טלי גוטליב ויבקש ממנה שתמחק את הפרסום? הרי יש לו 900 ערוצים משלו, בהם הוא יכול היה לפרסם שטלי פירסמה פייק. אז למה במקום לפרסם את האמת שהוא מאמין בה - לפיה לא היתה פגישה בין ראש המוסד ושקמה ברסלר, הוא העדיף להתקשר לטלי ולבקש שתמחק? ניסיון השתקה בקטע רע.
הדיגיטאלית15,714 views • 20 days ago

שיקרתם לנו? יכול להיות שכל השנים שיקרתם לציבור הישראלי במספר העזתים האמיתי? במשך שנים זיבלתם על 2.2 מיליון, על 2.5 מיליון, אפילו אמרתם שברפיח עצמה גרים 1.4 מיליון... ומה אנחנו מגלים לפתע פתאום? שגם כשצהל יושב על 60% משטח הרצועה - העזתים עושים שם מרתון. לא צפיפות של מיליונים ולא פיתה. ראש הממשלה אומר, שבקרוב, נראה את עזה מצטמקת ל-30% משטח הרצועה שהיה לה ב-7 באוקטובר. מצור הדוק מכל כיוון יבשל את העזתים שנוטים ממילא לאחווה ואהבה בקהילה! עוד יותר טוב ועוד יותר טוב ועוד יותר טוב
הדיגיטאלית21,967 views • 1 month ago

אם עופר וינטר שאינו חשוד כתומך נתניהו החליט להגיב על התגובה של איזנקוט - זה אומר לי המון על הפער החריף בין המציאות ובין הסיפור שמנליס ניסה לספר. וינטר מעביר את העדות שלו האישית באופן חד משמעי: נתניהו לא פחד ונתניהו הוא זה שרצה לפעול. מנליס, קצין מודיעין בעברו, חשב לשתול אמינות בנרטיב השקרי בעזרת שמות של מבצעים חסויים. כי ככה זה בשמאל - המטרה מקדשת את האמצעים ולעזאזל עם בטחון ישראל. ישר! הבנתי למה אני אצביע נתניהו .
הדיגיטאלית12,279 views • 23 days ago

שישה מסוקים יש ליחידה האווירית של המשטרה. הם הפרו את הוראת חיל האוויר ונכנסו לשטח האווירי של העוטף ועבדו שם במשך חמישה ימים. בזכותם, יש לנו תיעוד מצולם של ה-7 באוקטובר. תיעוד שחיל האוויר חייב לנו, ועשה הכל כדי למנוע מאיתנו. אני רוצה לעכב את תשומת ליבכם על הפריימים הבאים. 1/4 🧵
הדיגיטאלית44,844 views • 4 months ago

זאת פרשה חמורה. ארנון בר דוד ואשתו נעצרו. ראינו בזעזוע את אחד הנחקרים מתאבד! אבל אז התחילו לקרות "ניסים": ארנון בר דוד שוחרר ממעצר. הוא חזר לעבוד בהסתדרות. בר דוד הבטיח שבמידה ויוגש נגדו כתב-אישום, הוא יתפטר. מה?? איך זה יכול להיות? יש מצב שבר דוד לא מקבל כתב-אישום?? בום! אחים לנשק מצטרפים להסתדרות. עכשיו אנחנו מבינים את הניסים. עכשיו מובן מה קרה בחצי השנה שעברה מאז המעצרים המטורפים בהסתדרות. ההסתדרות עוברת שינויים בהנהלה. וועדי העובדים עומדים להשתנות. שביתת הסתדרות הולכת להיראות אחרת לגמרי ממה שהכרנו. בוקר טוב ישראל ☕️
הדיגיטאלית24,241 views • 1 month ago

הימין יותר מידי עסוק בצחוקים, וזה בסדר, אני גם כן אוהב את הצחוקים, הכל בסדר, אבל, מאחורי הצחוקים יש פה אירוע מפחיד." דוד פטר בא והתיישב בכסא של הפרופסור משה כהן אליה, ומה הוא עושה כבר בפאנל הראשון? מסביר לינון מה הוא עושה לא נכון. אי-אפשר לשקם תודעת עבד עם סם צחוק המצב מפחיד הרבה יותר ממה שהוא מצחיק. אני לא יודעת אם ינון יביא את פטר שוב😳
הדיגיטאלית18,557 views • 1 month ago

הוא לא חזר בגלל הטסט לאוטו. הפרופסור חזר בגלל הפרופסור לימור סמימיאן-דרש ויערה זרד. הן כתבו את האמת בדיוק כירורגי, ואני אקצרר ברשותם: "עכשיו כשיוצאים לעצמאות, כמה מילים למחנה הליכודי מסורתי שקולו מושתק." "הימין הזה מבין, שאם לא יהיה פה מהלך אמיתי להגן על נתניהו ועל שלטון הימין הנבחר מפני הדיקטטורה, לא תהיה לנו ריבונות לעולם. תהיינה תוצאות הבחירות אשר תהיינה. כי מי ששומר באמת על ריבונותנו על הארץ ועל ריבונות העם במשטר הנוכחי במדינת ישראל – זה המחנה הליכודי שלנו. ובראשו, עומד בנימין נתניהו." תודה לכן גיבורות שלי Yaara Zered יערה זרד לימור סמימיאן דרש על מהלך אמיץ שמחייב את אנשי ערוץ 14 להסתכל טוב-טוב במראה. אי אפשר להיות רק בלון ולהציף נושאים (נבחרים, בפחדנות) וחייבים גם לעשות. לנקוט עמדה או להתמסמס.
הדיגיטאלית18,903 views • 2 months ago

אזל לי הדם מהפנים, קפאתי. לפני 3 שנים ראיתי את הקטע הזה, מייד כשהעלו אותו ליוטיוב ב-22/3/23. זה היה החודש שיואב גלנט הודיע לאויב במסיבת עיתונאים כי "מקור עוצמתו של צהל נחלש". החודש שבו הבנקים שבתו ומנכלי הקניונים כולל ויזל, הבעלים של רשת פוקס-ללין ועוד, סגרו את החנויות כמחאה על הצבעת הרוב בקלפי. "הפורום הכלכלי של ישראל" שם תמונה של הרצי הלוי על כל העתונים בישראל. בלילה ההוא, לפני כמעט 3 שנים, התקשרתי לחבר טוב ושאלתי אותו: מה ראיתי עכשיו?? הוא הכיר את "פורום קפה שפירא" (עו"ד זהבה גור ושפי פז בין היתר), אבל לא ראה את הקטע הזה של עו"ד אילן ציאון. אז הוא הרגיע אותי, כמו שחברים טובים עושים, ואמר לי שאולי זה קצת הגזמה כדי לקרוא לציבור הימני להתעורר. היום, ברור לי שכל מילה שאמר ציאון בלילה ההוא, היא האמת העצובה.
הדיגיטאלית30,568 views • 4 months ago

פייק לוסי אהריש, ישבה בבית עם אמא ואבא, כולם מושפלי עיניים, כי לוסי אומרת את האמת המבישה והמבזה של הדת שלה. היא אומרת שגם אם תתחתן ולמשך שנה היא תחווה ירח דבש, הרי שזאת רק שאלה של זמן עד ש"הוא ירביץ אותי - לי", ופתאום "כבר לא מתאים שאני אעבוד". אף מוסלמי, משתפת לוסי של אז, לא רוצה להתחתן איתה. היא כבר "סחורה פגומה" שטעמה את טעם החופש ולא מתאימה לגבר מוסלמי. דת האלימות וההשפלה אינשאלללההה!
הדיגיטאלית29,068 views • 4 months ago

לרגל ההתרעה שאף גנרל לא נתן, כבר ב-4 באוקטובר אהרון חליווה ירד לחופשה באילת. הסתדר לו על הדרך לעצור במתקן צהלי, שם ניסו לבלבל לו את המוח עם עזה-שמזה. חליווה לא התבלבל לרגע, וכמו שעשה בתפקידיו הקודמים - זילזל בפקודיו והתנהל בהפקרות מוחלטת עד שבסוף החליט לכבות לגמרי את הנייד הצהלי. כל שדירת הפיקוד הבכירה ואף המטכלית הכירה יופי את מסמך חומת יריחו - כולם כולל אייל זמיר שהיה מפקד פיקוד דרום כשהמסמך נוצר! איכשהו, אף לא אחד טרח לדרוש תחקיר סביב הטיפול במסמך המודיעיני הקריטי הזה. קורבנות הטבח שילמו בחייהם את הפנסיה התקציבית של דור שלם של גנרלים שבורים, משובטים, מצחקקים וחלולים.
הדיגיטאלית27,129 views • 6 months ago