Σούπερμαριο's banner
Σούπερμαριο's profile picture

Σούπερμαριο

@Marios_D15,562 subscribers

Shorts

Καλησπέρα σε όλους. Επιτέλους είμαστε σπίτι μας. 9 Σεπτεμβρίου ήταν η μέρα που πλημμυρίσαμε και χάσαμε τα πάντα, όλα μας τα ζώα και το σπίτι. Η ζωή μας ξεκίνησε πάλι από το μηδέν. Σήμερα έγινε το πρώτο βήμα και μπήκαμε επιτέλους σπίτι μας. Η χαρά μας απερίγραπτη, όπως η χαρά των μικρών παιδιών όταν παίρνουν το δώρο Χριστουγέννων. Το επόμενο βήμα είναι να πάρουμε πρόβατα, κότες, κουνέλια και μια αγελάδα. Σιγά σιγά θα γίνουν όλα. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους μας βοήθησαν τους τελευταίους 2,5 μήνες. Αρχικά δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το Προσκοπείο του Συκουρίου και τα άτομα που το διευθύνουν. Μας φιλοξένησαν αφιλοκερδώς όλον αυτόν τον καιρό. Ο σύλλογος γυναικών Συκουρίου και αρκετοί κάτοικοι του χωριού, μας βοήθησαν πάρα πολύ τις πρώτες μέρες μετά την πλημμύρα με τρόφιμα και ρούχα. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το ελληνικό Τουίτερ, χωρίς την συνεισφορά σας στον έρανο που έφτιαξα πριν 2 μήνες τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτό. Χάρη σε εσάς καταφέραμε να συμμαζέψουμε το κτήμα, να φτιάξουμε τα ηλεκτρολογικά, τα υδραυλικά και να κάνουμε αρκετές επισκευές στο σπίτι. Πραγματικά ότι και να πω για εσάς είναι λίγο. Σας ευχαριστώ πολύ και να είστε πάντα καλά. Αν σας φέρει ποτέ ο δρόμος Λάρισα στείλτε μου ένα μήνυμα να σας κεράσω έναν καφέ εδώ στο κτήμα. Μακάρι όλοι οι πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας να επιστρέψουν σπίτια τους σύντομα. Σαν το σπίτι σου πουθενά. Υ.Γ Λείπουν αρκετά έπιπλα ακόμη αλλά σιγά σιγά θα το γεμίσουμε πάλι. Μας αρκεί που απόψε θα κοιμηθούμε σπίτι μας ξανά. #Λάρισα #Πλημμύρες

Καλησπέρα σε όλους. Επιτέλους είμαστε σπίτι μας. 9 Σεπτεμβρίου ήταν η μέρα που πλημμυρίσαμε και χάσαμε τα πάντα, όλα μας τα ζώα και το σπίτι. Η ζωή μας ξεκίνησε πάλι από το μηδέν. Σήμερα έγινε το πρώτο βήμα και μπήκαμε επιτέλους σπίτι μας. Η χαρά μας απερίγραπτη, όπως η χαρά των μικρών παιδιών όταν παίρνουν το δώρο Χριστουγέννων. Το επόμενο βήμα είναι να πάρουμε πρόβατα, κότες, κουνέλια και μια αγελάδα. Σιγά σιγά θα γίνουν όλα. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους μας βοήθησαν τους τελευταίους 2,5 μήνες. Αρχικά δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το Προσκοπείο του Συκουρίου και τα άτομα που το διευθύνουν. Μας φιλοξένησαν αφιλοκερδώς όλον αυτόν τον καιρό. Ο σύλλογος γυναικών Συκουρίου και αρκετοί κάτοικοι του χωριού, μας βοήθησαν πάρα πολύ τις πρώτες μέρες μετά την πλημμύρα με τρόφιμα και ρούχα. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το ελληνικό Τουίτερ, χωρίς την συνεισφορά σας στον έρανο που έφτιαξα πριν 2 μήνες τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτό. Χάρη σε εσάς καταφέραμε να συμμαζέψουμε το κτήμα, να φτιάξουμε τα ηλεκτρολογικά, τα υδραυλικά και να κάνουμε αρκετές επισκευές στο σπίτι. Πραγματικά ότι και να πω για εσάς είναι λίγο. Σας ευχαριστώ πολύ και να είστε πάντα καλά. Αν σας φέρει ποτέ ο δρόμος Λάρισα στείλτε μου ένα μήνυμα να σας κεράσω έναν καφέ εδώ στο κτήμα. Μακάρι όλοι οι πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας να επιστρέψουν σπίτια τους σύντομα. Σαν το σπίτι σου πουθενά. Υ.Γ Λείπουν αρκετά έπιπλα ακόμη αλλά σιγά σιγά θα το γεμίσουμε πάλι. Μας αρκεί που απόψε θα κοιμηθούμε σπίτι μας ξανά. #Λάρισα #Πλημμύρες

123,969 Aufrufe

Videos

Marios_D1's profile picture

Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Χθες το βράδυ έγραψα ένα τουιτ χωρίς φώτο ή βίντεο για να σας πω ότι το συνεργείο δεν μπόρεσε να μαζέψει τα ζώα μου μέσα στους στάβλους και αμέσως πετάχτηκαν μερικοί κακοπροαίρετοι να πουν πως τα ζώα έχουν μαζευτεί εδώ και καιρό από τον στρατό κλπ. Θα σας πω κατά λέξη τι μου είπαν χθες τα άτομα από το συνεργείο " ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΖΩΩΝ. " Εβαλα λοιπόν γαλοτσες πριν λίγο και μπήκα μέσα στους στάβλους να βγάλω βίντεο. Αυτά που θα δείτε παρακάτω είναι η πραγματική κατάσταση που επικρατεί σε όλα τα χωριά της Θεσσαλίας που πλημμύρισαν. Δεν ήρθε κανένας στρατός σε εμάς να μαζέψει ζώα. Ούτε σε εμάς αλλά ούτε και σε άλλους κτηνοτρόφους εδώ. Συνεργείο με 2-3 μηχανήματα ήρθαν και δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι τα παιδιά. Ζήτησαν κάποιο καλύτερο μηχάνημα που θα μπορούσε να κάνει δουλειά δεν το βρήκαν οπότε έφυγαν. #Πλημμυρες #Λαρισα

Σούπερμαριο

176,437 Aufrufe • vor 2 Jahren

Marios_D1's profile picture

Καλησπέρα, σύμφωνα με πληροφορίες του ANT1 ο ΕΛΓΑ δεν έχει λεφτά να πληρώσει τις αποζημιώσεις για τις ζημιές που πάθαμε μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι βεβαιωμένες ζημιές που κατέγραψαν οι συνεργάτες του ΕΛΓΑ είναι πολύ μεγαλύτερες από τα λεφτά που έχει ο οργανισμός στο ταμείο άρα οι πληρωμές μπορούν να γίνουν μόνο αν περικοπούν οι αποζημιώσεις, έτσι αποφασίστηκε η οριζόντια περικοπή των αποζημιώσεων κατά 35%. Είχα πει ήδη αρκετές φορές σε παλιότερα τουιτ μου ότι η πρώτη προκαταβολή αποζημιώσεων που πήραμε ήταν ψίχουλα και εκτός πραγματικότητας. Τώρα έρχεται και η περικοπή. Με λίγα λόγια όσοι αγρότες και κτηνοτρόφοι πλημμύρισαν και χάσανε τις περιουσίες τους (χιλιάδες) ας ψάξουν άλλο επάγγελμα καθώς με τα λεφτά που θα πάρουν δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Μαρεσει που στο τέλος ο δημοσιογράφος λέει πως το θέμα είναι "Να βρει τρόπο η κυβέρνηση να τους το πει". Αυτά λοιπόν.. #Πλημμύρες #Θεσσαλία

Σούπερμαριο

87,089 Aufrufe • vor 2 Jahren

Marios_D1's profile picture

Σαν σήμερα... Ακολουθεί μεγαλούτσικο κείμενο. 9 Σεπτεμβρίου 2023.. Πέρασε κίολας ένας ολόκληρος χρόνος απο τότε που είδαμε την περιουσία μας να καταστρέφεται και να πνίγεται μέσα σε 10 λεπτά τα μεσάνυχτα. Με τις παντόφλες και πιτζάμες. Αφήσαμε πίσω μια ολόκληρη περιουσία και το χειρότερο ήταν ότι πραγματικά δεν μπορούσαμε να κάνουμε απολύτως τίποτα. Το πρωί μόλις φώτισε λίγο ο ουρανός είδαμε μια απέραντη λίμνη, το νερό είχε φτάσει περίπου 3 μέτρα και σε εκείνο το σημείο πλέον ''εξατμίστηκε'' κάθε ελπίδα που είχαμε μήπως σωθούν τα ζώα . Απο εκεί και πέρα το απόλυτο 0. Σκέψου να έχεις χάσει το σπίτι σου και την περιουσία σου με αυτόν τον τρόπο, τόσο ξαφνικά και απότομα και μετά απελπισία, δεν έχεις ίδεα για το που να πας να μείνεις και πως να το διαχειριστείς. 7 το πρωί πάμε στο πιο κοντινό χωριό (Συκούριο) να πάρουμε λίγο νερό και κάτι να φάμε απο τον φούρνο και μόλις μας είδε η κοπέλα με τα ρούχα μούσκεμα γεμάτα λάσπη μέχρι την μέση, αμέσως άρχισε να ρωτάει τι έγινε και πως μπορεί να βοηθήσει. Σε μόλις λίγες ώρες είχε κινητοποιηθεί ένα ολόκληρο χωριό για να μας βοηθήσει. Στην αρχή μας άνοιξαν το προσκοπείο του χωριού για να μέινουμε. Μετά για μια ολόκληρη εβδομάδα, απο το πρώι μέχρι το βράδυ περνούσαν απο εκεί δεκάδες κάτοικοι με τον καθένα να βοηθάει όπως μπορεί. Άλλος κάλτσες, άλλος μπλούζες, άλλος ρούχα, οι γυναίκες του χωριού φαγητό που μαγείρευαν οι ίδιες και άλλα πολλά. Μικροί και μεγάλοι, όλοι άγνωστοι. Πραγματικά είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Μας φιλοξένησαν 3 ολόκληρους μήνες εκεί μέχρι να επιστρέψουμε πίσω. Πως επιστρέψαμε πίσω μέσα σε 3 μήνες; Χάρη σε εσάς. Μόλις ανέβασα την ιστορία εδώ στο τουίτερ.γρ, αμέσως το ελληνικό τουίτερ κινητοποιήθηκε να μας βοηθήσει με κάθε τρόπο, μαζέψατε χρήματα για τον έρανο, μαζέψατε έπιπλα, ρούχα, σεντόνια, κουβέρτες και 100αδες άτομα στέλνανε μηνύματα κάθε μέρα και μας έδιναν κουράγιο να μην τα παρατήσουμε και να αντέξουμε. Τα μηνύματα σας έδιναν παρηγοριά στους γονείς μου για τους οποίους αυτά τα ζώα ήταν όλη τους η ζωή. Σήμερα, ακριβώς ένα χρόνο μετά, έχουμε πάλι το σπίτι μας και τα ζώα μας, προφανώς λιγότερα απο ότι είχαμε πριν, αλλά κάτι είναι και αυτό. Όλα αυτά χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια απο το κράτος και την πολιτεία. Όλα αυτά χάρη σε εσάς. Χάρη στην αλληλεγγύη απλών ανθρώπων. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους ανθρώπους και εύχομαι όσοι χάσανε τα πάντα στις πλημμύρες και σε άλλες παρόμοιες καταστροφές να σταθούν ξανά στα πόδια τους όπως εμείς.

Σούπερμαριο

27,602 Aufrufe • vor 1 Jahr

Keine weiteren Inhalte verfügbar