
Σούπερμαριο
@Marios_D1 • 5,562 subscribers
Shorts
Videos

Ο πατέρας μου και εγώ χάσαμε τα πάντα χθες το πρωί. 200 πρόβατα, αγελάδες , κουνέλια, κότες, σκυλιά, γατιά, το σπίτι μας. Δεν έμεινε τίποτα.Καταστράφηκε η ζωή μας μέσα σε λεπτά. Όλος ο κάμπος καταστράφηκε, χιλιάδες νεκρά ζώα, χιλιάδες στρέμματα με σοδειές. 1/2 #Λάρισα #πλημμυρες
Σούπερμαριο270,461 views • 2 years ago

Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Χθες το βράδυ έγραψα ένα τουιτ χωρίς φώτο ή βίντεο για να σας πω ότι το συνεργείο δεν μπόρεσε να μαζέψει τα ζώα μου μέσα στους στάβλους και αμέσως πετάχτηκαν μερικοί κακοπροαίρετοι να πουν πως τα ζώα έχουν μαζευτεί εδώ και καιρό από τον στρατό κλπ. Θα σας πω κατά λέξη τι μου είπαν χθες τα άτομα από το συνεργείο " ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΖΩΩΝ. " Εβαλα λοιπόν γαλοτσες πριν λίγο και μπήκα μέσα στους στάβλους να βγάλω βίντεο. Αυτά που θα δείτε παρακάτω είναι η πραγματική κατάσταση που επικρατεί σε όλα τα χωριά της Θεσσαλίας που πλημμύρισαν. Δεν ήρθε κανένας στρατός σε εμάς να μαζέψει ζώα. Ούτε σε εμάς αλλά ούτε και σε άλλους κτηνοτρόφους εδώ. Συνεργείο με 2-3 μηχανήματα ήρθαν και δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι τα παιδιά. Ζήτησαν κάποιο καλύτερο μηχάνημα που θα μπορούσε να κάνει δουλειά δεν το βρήκαν οπότε έφυγαν. #Πλημμυρες #Λαρισα
Σούπερμαριο176,437 views • 2 years ago

Παιδιά βρήκα άτομο με drone και το πετάξαμε σήμερα πάνω απο το Γκεντίκι του Συκουρίου.. Η κατάσταση είναι τραγική. Τα δικά μου ζώα είναι όλα πεθαμένα μέσα στους στάβλους. Ο συγχωριανός που έφερε πάνω απο 700-800 πρόβατα σε εμάς του έχουν μείνει μόνο 1/3 #Λάρισα #πλημμυρες
Σούπερμαριο108,768 views • 2 years ago

Καλησπέρα, σύμφωνα με πληροφορίες του ANT1 ο ΕΛΓΑ δεν έχει λεφτά να πληρώσει τις αποζημιώσεις για τις ζημιές που πάθαμε μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι βεβαιωμένες ζημιές που κατέγραψαν οι συνεργάτες του ΕΛΓΑ είναι πολύ μεγαλύτερες από τα λεφτά που έχει ο οργανισμός στο ταμείο άρα οι πληρωμές μπορούν να γίνουν μόνο αν περικοπούν οι αποζημιώσεις, έτσι αποφασίστηκε η οριζόντια περικοπή των αποζημιώσεων κατά 35%. Είχα πει ήδη αρκετές φορές σε παλιότερα τουιτ μου ότι η πρώτη προκαταβολή αποζημιώσεων που πήραμε ήταν ψίχουλα και εκτός πραγματικότητας. Τώρα έρχεται και η περικοπή. Με λίγα λόγια όσοι αγρότες και κτηνοτρόφοι πλημμύρισαν και χάσανε τις περιουσίες τους (χιλιάδες) ας ψάξουν άλλο επάγγελμα καθώς με τα λεφτά που θα πάρουν δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Μαρεσει που στο τέλος ο δημοσιογράφος λέει πως το θέμα είναι "Να βρει τρόπο η κυβέρνηση να τους το πει". Αυτά λοιπόν.. #Πλημμύρες #Θεσσαλία
Σούπερμαριο87,089 views • 2 years ago

Σαν σήμερα... Ακολουθεί μεγαλούτσικο κείμενο. 9 Σεπτεμβρίου 2023.. Πέρασε κίολας ένας ολόκληρος χρόνος απο τότε που είδαμε την περιουσία μας να καταστρέφεται και να πνίγεται μέσα σε 10 λεπτά τα μεσάνυχτα. Με τις παντόφλες και πιτζάμες. Αφήσαμε πίσω μια ολόκληρη περιουσία και το χειρότερο ήταν ότι πραγματικά δεν μπορούσαμε να κάνουμε απολύτως τίποτα. Το πρωί μόλις φώτισε λίγο ο ουρανός είδαμε μια απέραντη λίμνη, το νερό είχε φτάσει περίπου 3 μέτρα και σε εκείνο το σημείο πλέον ''εξατμίστηκε'' κάθε ελπίδα που είχαμε μήπως σωθούν τα ζώα . Απο εκεί και πέρα το απόλυτο 0. Σκέψου να έχεις χάσει το σπίτι σου και την περιουσία σου με αυτόν τον τρόπο, τόσο ξαφνικά και απότομα και μετά απελπισία, δεν έχεις ίδεα για το που να πας να μείνεις και πως να το διαχειριστείς. 7 το πρωί πάμε στο πιο κοντινό χωριό (Συκούριο) να πάρουμε λίγο νερό και κάτι να φάμε απο τον φούρνο και μόλις μας είδε η κοπέλα με τα ρούχα μούσκεμα γεμάτα λάσπη μέχρι την μέση, αμέσως άρχισε να ρωτάει τι έγινε και πως μπορεί να βοηθήσει. Σε μόλις λίγες ώρες είχε κινητοποιηθεί ένα ολόκληρο χωριό για να μας βοηθήσει. Στην αρχή μας άνοιξαν το προσκοπείο του χωριού για να μέινουμε. Μετά για μια ολόκληρη εβδομάδα, απο το πρώι μέχρι το βράδυ περνούσαν απο εκεί δεκάδες κάτοικοι με τον καθένα να βοηθάει όπως μπορεί. Άλλος κάλτσες, άλλος μπλούζες, άλλος ρούχα, οι γυναίκες του χωριού φαγητό που μαγείρευαν οι ίδιες και άλλα πολλά. Μικροί και μεγάλοι, όλοι άγνωστοι. Πραγματικά είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Μας φιλοξένησαν 3 ολόκληρους μήνες εκεί μέχρι να επιστρέψουμε πίσω. Πως επιστρέψαμε πίσω μέσα σε 3 μήνες; Χάρη σε εσάς. Μόλις ανέβασα την ιστορία εδώ στο τουίτερ.γρ, αμέσως το ελληνικό τουίτερ κινητοποιήθηκε να μας βοηθήσει με κάθε τρόπο, μαζέψατε χρήματα για τον έρανο, μαζέψατε έπιπλα, ρούχα, σεντόνια, κουβέρτες και 100αδες άτομα στέλνανε μηνύματα κάθε μέρα και μας έδιναν κουράγιο να μην τα παρατήσουμε και να αντέξουμε. Τα μηνύματα σας έδιναν παρηγοριά στους γονείς μου για τους οποίους αυτά τα ζώα ήταν όλη τους η ζωή. Σήμερα, ακριβώς ένα χρόνο μετά, έχουμε πάλι το σπίτι μας και τα ζώα μας, προφανώς λιγότερα απο ότι είχαμε πριν, αλλά κάτι είναι και αυτό. Όλα αυτά χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια απο το κράτος και την πολιτεία. Όλα αυτά χάρη σε εσάς. Χάρη στην αλληλεγγύη απλών ανθρώπων. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους ανθρώπους και εύχομαι όσοι χάσανε τα πάντα στις πλημμύρες και σε άλλες παρόμοιες καταστροφές να σταθούν ξανά στα πόδια τους όπως εμείς.
Σούπερμαριο27,602 views • 1 year ago
No more content to load