انا بقالي فترة مبعلقش على اي حاجة تخص الكرة في مصر بسبب القرف وقلة القيمة الي في المنظومة رغم اني متابع كل التفاصيل! لكن مع عدم احترامي ليك يا صالح: امام عاشور كان في الزمالك وبيسمع الكلام سنين وبيقول نعم وحاضر وبياخد بالجزمة ومبيفتحش بقه كان معاه برضه الجعان ابن الجعان وأشرف بن شرقي بياخدوا فلوس قد فلوسه ٢٠ مرة حرفياً وميقدرش يفتح بقه ومستواه الفني قد الي في الأهلي ١٠ مرات على الأقل وبرضه ميقدرش يفتح بقه. فمتجيش تقولي مدرسة مختلفة وكلام فارغ انت نفسك يا صالح عملت اوسخ من الي هو عمله في الأهلي وفضلت متلقح فيه سنين ومحدش قدر عليك! اعقلوا كده وبلاش اصنام العجوة المعفنة الي بتدلسوا بيها