قلب هر انسان عاقلی از دیدن این صحنه به درد میاد فقط شکایت شما رو به صاحب الزمان میشه کرد والسلام
37,078 次观看
انصافا این تصاویر اگه تو ایران بود الان فواحش ززآ خودشو جر نداده بودن؟ رشیدپور پروفایلشو مشکی نمیکرد؟ برهانی در حقوق جزا دنبال ماده تبصره نمیگشت؟ امیرتنها و فرهاد فودی جلسه عذرخواهی از زن بچه بغل راه نمینداختن؟ سس تپلی در رسای زن داری پدرش شاهنامه نمیسرود؟