סושיאל // תקשורת // סטודנט לפכ״מ | כל הציוצים על דעתי בלבד
Shorts
לפני 7 שנים בערך נסעתי באוטו עם אבא שלי. שידרת עם ניצן הורוביץ בגל״צ את התכנית ״מצד שני. ואמרת שלא צריך לעשות מצעד גאווה בירושלים, 3 שנים אחרי שבמצעד שהייתי בו רצחו את שירה בנקי, ואחרי שיצאתי מהארון להורים שלי. אני שונא אותך מאז ובבקשה אל תשתמש בקהילה הגאה כתירוץ לפשיזם ❤️
51,342 次观看
מביך: נתניהו טען במליאה שאריסטו היה המורה של אפלטון 💀