Hola Renfe Rodalies Catalunya per què a pantalles posa que el tren arriba a Sants i passa per Catalunya si les obres fan que hagis de baixar a Sant Andreu? Per què informeu tan malament? Per què paguem quasi 9 euros per fer un trajecte d’hora i mitja de peu?