Restart Israel's banner
Restart Israel's profile picture

Restart Israel

@restart_israel7,785 subscribers

ריסטארט ישראל. אתר המאבק לישראל דמוקרטית, ליברלית ושיוויונית

Shorts

"פרפורי גסיסת הכפירה החילונית" - גראפיטי נאצה חדש וטרי הבוקר על בניין רשת 13 (חודש לאחר ריסוס הגראפיטי המאיים הקודם נגד עיתונאי ערוץ 13 ולמחרת הפלת הצעת החוק של גלעד קריב להגנה על עיתונאים) מעניין איך הפרשן לענייני כלום וכל דבר יצדיק את זה הערב בפריים טיים ובכל ערוצי השידור שלו

"פרפורי גסיסת הכפירה החילונית" - גראפיטי נאצה חדש וטרי הבוקר על בניין רשת 13 (חודש לאחר ריסוס הגראפיטי המאיים הקודם נגד עיתונאי ערוץ 13 ולמחרת הפלת הצעת החוק של גלעד קריב להגנה על עיתונאים) מעניין איך הפרשן לענייני כלום וכל דבר יצדיק את זה הערב בפריים טיים ובכל ערוצי השידור שלו

17,420 Aufrufe

Videos

restart_israel's profile picture

במסגרת ״תמונת המראה״ עכשיו מפיצים כל השופרות את הטיעון המיתמם ״מה הטענות שלכם נגד מרדכי דוד, תראו מה עשיתם לטלי גוטליב והילדה האוטוסיטית שלה!!!!״ ובמציאות: ב20.2.23, (יום שיבוש ראשון) כ-5 צעירים התיישבו מול הדלת של גוטליב. הנה התיעוד וזה התמלול של האירוע: גוטליב: “אין לי בעיה, אתם יכולים להיכנס אליי הביתה… אני עם כותונת אז תשמרו לי על הפרטיות, סליחה” מפגין: “אין בעיה. אני מצלם רק את פנייך, לא את גופך” גוטליב: “זה בסדר. אני מבקשת כי זה חשוף. יש לי רק דבר אחד לבקש מכם. יש לי ילדה אוטיסטית בתפקוד מאוד נמוך, זה ידוע. אני מוציאה אותה למסגרת ב-7:35. אני משאירה לכם את הדלת פתוחה, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים. רק אל תבהילו אותה, כי בשבילה זה יכול להרוס לה התקדמות…” המפגינים: “זה ברור” מפגינה: “אנחנו בעדה” מפגין: “יש מישהו שיכול להוציא אותה למסגרת? גוטליב: “אין לי מישהו, אני גרה לבד. אז רק כשאני יוצאת בשעה 7:35 או 7:37 תהיו בשקט. אתם יכולים להישאר כאן, אין לי בעיה, זו זכותכם להפגין, רק תכבדו אותה” כל המפגינים: “ברור”. >2

Restart Israel

10,964 Aufrufe • vor 4 Monaten