
Saha İçi
@SahaiciTV • 13,980 subscribers
Soru ve görüşleriniz için; [email protected] Patreon destekçisi olmak için; https://t.co/jwyRVfumfw
Shorts
Videos

📍TURNUVA’NIN FOTOĞRAFI BU! 🎙️ Sinan Yılmaz: “89. dakikada, sakatlıktan yeni çıkmış Enciso geniş alanda Merih Demiral’ı birebir yakalıyor. Enciso’nun asıl özelliği dar alandaki dribblingleri olmasına rağmen fiziksel üstünlüğü kurup rahat şekilde geçebiliyor. Bu pozisyon bence sadece maçın değil, turnuvanın da özeti. Fiziksel olarak hazır değilseniz ve hazır olmayan oyuncularla devam ederseniz, turnuvanın ikinci maçında tablo böyle ortaya çıkar. Bu kare, yaşananların en net fotoğrafıydı.”
Saha İçi76,221 Aufrufe • vor 4 Tagen

⚡️ Barış Alper’in geleceği çizgide değil, ceza sahasında! 🎙️ Sinan Yılmaz: “Barış’ın geleceğinin daha üst kademeye gitmesi, ikinci forvet rollerini geliştirmesiyle olacak. Osimhen’in yanında sürekli kafa vuruşları yapması, ceza sahasına girmesi lazım. Barış’ın 7-8 tane kafa golü atması lazım.” 🤔 Sizce Barış Alper Yılmaz’ın bir sonraki adımı ne olmalı? sahibinden.com | #işbirliği
Saha İçi55,261 Aufrufe • vor 5 Tagen

🎙️ Sinan Yılmaz: “Bu turnuvanın üstüne bir çatı koyacaksak o da adaletsizlik. Kadro ve forma adaletsizliği hem vicdanları yaraladı hem de bence Montella’nın liderliğini bitirdi. Sorun sadece mağlubiyetler değil, adalet duygusunun yok olmasıydı. Hazır olmayan oyuncularla devam edilirken formayı hak eden isimlere fırsat verilmedi. Bu kadar oyunculara bağımlı bir düzenle liderlikten bahsetmek zor. Montella artık liderlik özelliğini kaybetmiş bir teknik direktör görünümünde.”
Saha İçi25,919 Aufrufe • vor 3 Tagen

🗣️ Kerem Övet: "Temmuz ayında sen 30 milyon euro elinde gidip alamayacağın kaleci sayısı dünya üzerinde o kadar az ki. Yani herkesi alabilirdin. Elinde 30 milyon, gerçekten Maignan'a gitseydin, Maignan'i ikna etseydin 30 milyon euroya Milan sana vermeyecek miydi abi? Ya Strasbourg Petroviç'i vermeyecek miydi?" 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın
Saha İçi1,452,157 Aufrufe • vor 9 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Okan Hoca ellerini açıp Icardi'ye ya niye baskıya gitmiyorsun diyor. Icardi de ben mi diyor. Sonra Okan Hoca'ya dikkat edin, eller burada, ikiye gidin, ikiniz gitmeniz lazım diyor. Icardi de ben değil diyor, öbürü diyor. Sonra Okan Hoca da ellerini açıyor, nasıl değil diye. Bir iki dakika sonra Icardi ile Osimhen'in birbirlerine bir şey anlattıklarını görüyoruz. Bu pozisyon öncesi Davinson Sané'ye vermek istedi, Sané bir an uyudu, yanlış hareketlendi ve arkasından gelen sol bek'i Kocaeli'nin topu aldı. Devamında da bir atak oldu. Sonra Icardi'nin eller yine açık. Icardi ile Sané arasında biraz böyle hareketlerini çok görmeye başladık."
Saha İçi834,516 Aufrufe • vor 7 Monaten

“Bu Yıl Daha Farklı Bir Galatasaray İzlettirmeye Çalışacağız.” 🎙️ İrfan Saraloğlu: “Rakipler artık Galatasaray’ı daha iyi analiz ediyor. Ana oyuncular burada olduğu için eksiklerimiz ve oyun içindeki zaaflarımız görülüyor, ona göre planlar yapılıyor. Biraz değişmek, biraz yenilenmek de bizim elimizde. Küçük dokunuşlarla bu yıl daha farklı bir Galatasaray izlettirmeye çalışacağız.”
Saha İçi107,549 Aufrufe • vor 1 Monat

🗣️ Sinan Yılmaz: "Galatasaray'ın futbolcularına bir bakalım. Jakobs ve Singo Fransa Lig 1'den, Davinson Premier Lig'den, Lucas Torreira Serie A'dan ki Premier Lig bir öncesi, Mario Lemina Premier Lig, Sallai Bundesliga, Sané Bundesliga, Victor Osimhen yine Serie A. Yani neredeyse tüm yabancılar 5 büyük Lig'den. Fenerbahçe'ye bakıyoruz. Nene Avusturya Ligi, Talisca Arabistan Ligi, Brown Belçika Ligi, Oosterwolde Hollanda Ligi, Szymanski Hollanda Ligi. Hollanda ve Belçika'da güzel tempolu, iyi ligler ama 6. 7. 8. 9. ligler. Biz yabancıların tamamını 5 büyük Lig'den almak gibi önemli bir iş yaptık orada."
Saha İçi589,302 Aufrufe • vor 7 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Ben Saint Gilloise maçı %80-90 bizde diyorum, 3 puan Saint Gilloise diyorum. Monaco da ortada diyorum 1 puan, 12-13 puan yapıyor. Atletico Madrid maçı bu sefer %40 biziz, %60 Atletico gibi geliyor. O da 1 puana yakın. Oradan da 14 olabilir. City maçı %80 onlar, %20 biz gibi bir durum. 13-14 puanlar da olabilir. O beraberliklerden biri galibiyet olursa 15 de olabilir. 15 yeter mi ilk 8'e bilmiyorum tabii, zor. Ama şu performansla giderken neden olmasını da diyor insan."
Saha İçi459,449 Aufrufe • vor 7 Monaten

🗣️ Hasan Hüseyin Alimoğlu: "Barış Alper Yılmaz beni de ciddi hayal kırıklığına uğrattı. Tartamamış meseleyi. Senin elinde rest kartı yok ki. 3 yıllık kontratın var. 3 yıllık kontratı imzalamışsın. Ne bir serbest kalma madden var, ne bir çıkış madden var. 12 gün kalmış şampiyonlar ligine, teklif gelen yer Neom, taraftar senin arkanda değil, yaptığım paylaşımdan dolayı. Çünkü kulübe diyorsun ki siz bana söz verdiniz. Benim şartlarıma bırakın diyorsun. Menajerin işin içerisine giriyor. Saçma sapan açıklamalar yapıyor. Hiçbir şart senin lehine değilken, sen de yaptığın bütün hamlelerle kozları Galatasaray'a verdin." 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın!
Saha İçi591,932 Aufrufe • vor 10 Monaten

🗣️ Kora: "Hayatımda böyle bir şey görmedim. 40 dakika Galatasaray'a faul yapılmamış. İnanılmaz, bir masa tenisi oynamış rakip. Sahanın her yerinde hakem vardı." 🗣️ Hasan Hüseyin Alimoğlu: "Skriniar'ın Sara'ya çok net bir faulu var, devamında da bir bileşik bir hareket var. Bir yerden sonra bu faullere müsaade etti, bu da Galatasaray'ın baskı yemesine yol açtı. Kazımcan'a atılan çakmak biraz yukarıya gelse bugün bambaşka şeyler konuşuyorduk. Gözüne gelse çok farklı şeyler konuşuyoruz."
Saha İçi380,169 Aufrufe • vor 6 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "En büyük yanlış da şurada yapılıyor Fenerbahçe'de. 'Galatasaray'ı geçelim. Galatasaray'ın kimle adı geçiyorsa onu alalım Galatasaray'ın planını bozalım. Ederson gibi. '20 mi veriyorlar Osimhen'e? Siz de 25 verin Duran'a. Alın bu Duran'ı.' Hep bir Galatasaray'dan bir feyz alma, Galatasaray'dan bir özenme durumu. Aynı tongoya Beşiktaş da düştü. Icardi şov yapınca, 'aa öyle mi? Serie A'nın başka gol kuralı kim var? Immobile, alalım.' Olmuyor. Galatasaray'ı taklit ederek Galatasaray'ı geçemiyorsun. Fenerbahçe Galatasaray'ı geçmek için Galatasaray'ı taklit etmektense kendine ve taraftarına yeniden motive olabilecek bir yol çizmeliydi Fenerbahçe yönetimi." 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın
Saha İçi499,666 Aufrufe • vor 9 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Kura'dan 24 saat önce Singo'yu bitirdiğin için bugün Monaco'ya 5 milyon euro fazla ödemek zorunda değilsin. Ve Dursun Özbek'le Ali Koç arasındaki en büyük fark şu. Galatasaray'ın Singo'yu bu şekilde Monaco'yla eşleşmeden bir gün önce alıp, Kerem Aktürkoğlu'nu da Benfica'nın Nice'i elemesini bekledikten sonra alamayan Ali Koç arasında çok güzel bir başarı, çok güzel bir başkanlık farkı var." 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın
Saha İçi492,907 Aufrufe • vor 10 Monaten

🗣️ Hasan Hüseyin Alimoğlu: "Galatasaray'da bence yapılmış en iyi transfer Sane. Bayern'den alıyorsun, Arsenal istiyor, henüz 30 değil. Sneijder aldığında biraz daha düşmüştü, gelen en iyi oyuncu diye verildi o. Hayır abi, farklı şeyler. Yoksa Drogba baktığında daha büyük futbolcu. Ama erken gelmesi, aldığında Arsenal istiyor, Bayern sözleşme uzatmak istiyor, Suudi Arabistan istiyor, sen alıyorsun. Ve hala Alman milli. O anlamda düşündüğünde ben yapılmış en iyi transfer olduğunu düşünüyorum Leroy Sane'nin."
Saha İçi280,363 Aufrufe • vor 5 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: “Kulübün 30 milyon bonservis istiyor, sen gelmişsin 31 yaşına… Hepsinden önemlisi benim regista ihtiyacım yok ki! Galatasaray zaten kulüp tarihinin en yüksek bonservis bedelini vererek Championship’in en iyi registasını aldı. Hakan Çalhanoğlu istiyor diye Osimhen transferini bırak, kaleci transferini bırak, hadi bakalım Hakan’ı getireceğiz… Bu çok şımarık bir bakış açısı.”
Saha İçi530,519 Aufrufe • vor 11 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Bu maç saha içi üzerinden okunacak bir maç değil. Bu maç Galatasaray'ın sabotaja uğradığı, bir maşa tarafından sabote edildiği bir maç. Maşa Yasin Kol, TFF başkanı'nın kolu. Geçen sene Alanyaspor deplasmanından başlayarak Galatasaray'ın bütün zorlu deplasmanlarına, puan kaybetme ihtimali olan bütün maçlara büyük bir şevkle Yasin Kol atanıyor. O da atamalara karşılık verebilmek adına her seferinde elini yükseltiyor, her seferinde ben böyle güzel maşayım diyor, siz elinizi yakmayın, ben yakarım diyor Galatasaray'ı. Ve Galatasaray yöneticileri de büyük bir acziyet içerisinde bu eyleme, bu sabotajlara geçen senenin ikinci yarısından beri dur diyemiyor. Şimdi yıllar sonra VAR da gelmişken yeniden, böyle bir hortlak gibi böyle bir şeyin hortlaması, Yasin Kol'un bir derbiyi bu şekilde yönetmesi Galatasaray yönetimleri açısından son derece acziyet içinde olunan bir durum. Ve Galatasaray'ın geçen sene kendi sahasında olan maça yabancı hakem atanırken Fenerbahçe derbisinde Yasin Kol dışında bir hakem atatamaması da, geçen seneki Alanya deplasmanından sonra Galatasaray'a karşı agresif sert hakem tutumunun övülmesi, buralardan Galatasaray yönetiminin hala hiçbir şey yapamıyor olması zaten buraya gelineceğinin bir göstergesiydi."
Saha İçi251,899 Aufrufe • vor 6 Monaten

🗣️ Hüseyin Kıyıcı : "Ben 10 dakika koreografi izliyorsam benim yaptığım şeyleri de aynı şekilde göreceğim. Faullerde başkasına çat çat çalıyorsanız, derbilerde etken kılıyorsanız avantajı ben de aynısını istiyorum. Çünkü bu ligin sahibi benim, talibi değilim, sahibiyim. 3 yıl şampiyonum abi. En çok taraftar olan benim. En çok dekoder satan benim. En çok ses çıkartan benim. Şampiyonlar Ligi'de oynayan takım benim. En çok yıldızlarının değer hacmi olan benim."
Saha İçi249,077 Aufrufe • vor 6 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz "Neymiş, Uğurcan Galatasaray'a geldiği için Milli takım kalesi'ne geçmiş. Ya Mart'ta neredeydi?Nerenin kalecisiydi? Euro 2021'de kimin kalecisiydi? Trabzonspor'un kalecisi değil miydi o zaman? Bir de ilk 4 hafta Trabzon'un kalecisiydi yine. İlk 4 haftanın da en iyi kalecilerinden biri. Sonraki 4 hafta 4-8 arasında Galatasaray'ın kalecisi. Orada da Alanya maçı var. Yani ligin açık farkla şu anda ilk 8 haftanın MVP'si." 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın
Saha İçi298,230 Aufrufe • vor 8 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Ön alan baskısı Galatasaray'ın vazgeçmemesi gereken bir şey. Ama Galatasaray bu kadar önem addettiği bir konuda John Arias'ı beğenmiyor, Ritsu Doan'ı beğenmiyor, kalitesiz buluyor. Sürekli Ziyech beğeniyor, Sane beğeniyor, Zaha beğeniyor. Hoca bu kadar pres hocası ama hep bu adamları beğeniyor mesela. Ya hocam niye en iyi presciyi almıyorsun? Madem 30 milyon Singo'ya verebilecek paran var. Madem bu paraları veriyorsun ya şu Doaan'ı Frankfurt'taki biz almış olsaydık mesela aynı paraları alındı. Ya Rashica'dan bile bu kadar verim aldı. Ya Rashica normal şartlar altında Sané'yle kıyaslanabilecek futbolcu mu? Ama ondan verim alabiliyorsun. O çünkü senin oyununu oynatıyor." #işbirliği 📲 Saha İçi içerikleri için kanalımızı takip etmeyi unutmayın
Saha İçi302,560 Aufrufe • vor 8 Monaten

🗣️ Nargiz: "Galatasaray sanki Sané'yi top geldiğinde 10 kişiyi falan çalımlayacak bir oyuncu gibi konumlamaya çalışıyor. Enteresan bir Sané'den beklenti var. İyi değil, tamam. Ama ya bu adamdan da ne bekliyoruz biz gerçekten ben onu anlamıyorum. 'Bu bir şeyler yapar zaten, 5 kişiyi çalımlar', ya böyle bir şey yok. Yani senin onunla mutlaka yardımlaşmaya gelmen lazım. Üçgenleri oluşturman lazım. Yani Almanya'da kullanıldığı gibi kullanılmıyor."
Saha İçi242,628 Aufrufe • vor 7 Monaten

🗣️ Sinan Yılmaz: "Maçın 55. dakikasından sonra 90 + 5'e kadar, Fenerbahçe golü bulana kadar Fenerbahçe'nin yaptığı faul 0, Galatasaray'ın da 11. Bu çok büyük bir rezillikti. 50-55'den sonra maçın tek kale oynanmasını sağlayan, bir sürü pozisyonda faul çalmayan, bir sürü pozisyonda faul yokken Galatasaray aleyhine faul çalan Yasin Kol Galatasaray'ın 45 dakika boyunca baskı yemesinin bir numaralı problemiydi. Barış Alper, Osimhen ileride top tutamıyor, her yaptıkları harekete faul çalıyor, defalarca hatalı faul çalındı kendileri için. Fenerbahçe savunmacıları oyunculara faul yapıyor, o faulleri çalsa Galatasaray duran toplar kazanacak, baskıyı kıracak baskıyı kırmasına izin vermiyor, kasten bilinçli bir şekilde Fenerbahçe'nin son 40 dakikayı Galatasaray yarı sahasında oynamasının bir numaralı etkisi Yasin Koldu. Messi'yi transfer etsem bu kadar etki edemezdi son 40. 12. adam diyoruz ya 12. adam ama Messi'den bile büyük 12. adam. Semedo Barış Alper'e el ense yapmışken ve Barış Semedo'ya dokunmuyorken Barış aleyhine faul çaldı."
Saha İçi230,295 Aufrufe • vor 6 Monaten