
Siavash
@siaBashhh • 21,584 subscribers
Something seems to have gone wrong | همون که همیشه تو ذهنش پرندهای میرقصه
Shorts
Videos

عزیزان، بخش آخر مصاحبهی ترامپ [ش گ خ]:😰 خبرنگار: چرا برای مراسم امضای این توافق صلح با روافض قحبه نمیمونی؟ ترامپ [ش گ خ]: شاید موندم. [با این جملهش گوشت تن شغال طرقبه آب شد] خبرنگار: شاید؟ ترامپ ترامپ [ش گ خ]: آره، شاید. ولی خب، راستش عزیزجان این یه تفاهمنامهست. خیلی هم چیز مهمیه، ولی خب ممکنه از اونجور سندهایی نباشه که منِ رئیسجمهور باید پاش رو امضا کنم. خبرنگار: آیا این قضیه یه جورایی اینطوری نیست که شما معاون اول منزویبهکون رو میفرستید، بعد اگه کارا خوب پیش بره که عالیه و شما بابت فرستادنش مثل یه نابغه به نظر میرسید، اما اگه کارا خراب شه، تقصیر معاون قرمساقه؟ ترامپ ترامپ [ش گ خ]: از این ایده خوشم اومد، آره حتماً چرا که نه؟ اینطوری اگه کارا درست پیش بره، افتخارش رو من به نام خودم میزنم. اگر هم خراب شه، میندازم گردن جیدی منزویبهکون. جیدی بهتره حواست رو جمع کنی. [با خنده] جیدی منزویبهکون همین الان هواپیماشو دور میزنه و از اینجا فرار میکنه. ، آره، از این ایده خوشم میاد. به نظرم ایدهی خوبیه. خیلی ممنون از همگی.
Siavash41,760 görüntüleme • 6 gün önce

عزیزان عزیزان عزیزان، تا میتونید این توئیت عمو مارکلوین رو [توئیت زیر] ریتوئیت، لایک و منشن بذارید که تمام تایملاینهای عالم رو فرا بگیره. نمیدونید عموی عزیزم «مارکلوین» که حتی لقب منصور حلاج زمانه هم حق مطلب رو در خصوص این ابرمرد ادا نمیکنه، دیشب توی برنامهش در فاکسنیوز چه سخنرانی غرا، پرشور و درخشانی در انجام داده،باور نکردنی. بخشهایی از صحبتهای این کاوهی آهنگر آمریکاییها که یک تنه پرچم دفاع از مردم ایران رو دست گرفته: «میخوام با شما دربارهی مردم صحبت کنم، مردم ایران. ۹۲ میلیون نفر که اکثریت قاطع اونها خواهان زندگی در آزادی هستند. میخوام از انسانیت بگم. از ارزشها و باورهای یهودی مسیحی. شاید بعضی از شما امروز به کلیسا یا معبد رفته باشید، یا صرفاً دارای این باورهای اخلاقی باشید. شاید اونها رو یاد گرفته باشید یا به صورت شهودی درکشون میکنید. اینکه تفاوت درست و غلط و خیر و شر رو میدونید. پس میخوام دربارهی دهها میلیون نفر در ایران صحبت کنم که ۴۷ ساله با اونها مثل حیوون رفتار شده. کسانی که زندانی، شکنجه، مورد تجاوز واقع شده و دهها هزار نفرشون به قتل رسیدن. کسانی که به اونها گفته شده چه نوع موسیقی رو میتونن یا نمیتونن گوش بدن. میخوام دربارهی زنان جوان بگم، دختران، خواهران و مادران در ایران که مجبور به پوشندن سر خود هستند و هیچ حقی ندارند، چه برسه به حقوق برابر و در معرض بدترین سوءرفتارها قرار میگیرن. میخوام از جوونا بگم. جوونای ایران که میخوان از جوونیشون لذت ببرند، چیزهای جدید و شاد رو تجربه کنند و یاد بگیرن، اما توسط پلیس مخفی رژیم شیعهسانان رافضی هزارپدر بازداشت میشن و بدون محاکمه عمدتاً در خفا اعدام میشن. میخوام دربارهی کسانی در کشور خودمون آمریکا صحبت کنم که خودشون رو لیبرال، فعال حقوق بشر یا مدافع آزادیهای مدنی مینامند، اما کوچکترین اهمیتی به هیچکدوم از اینها نمیدن. قرمساقهایی که اعتراض نمیکنند و نخواهند کرد، چون حزب دموکرات قرمدنگ یا جریان سیاسی که بهش تعلق دارند، مارکسیستها و اسلامگرایان قحبهزاده، اونقدر از آمریکا و اسرائیل متنفرند که ترجیح میدن دهها هزار ایرانی دیگه به شکلی وحشتناک بمیرند، اما شاهد اون نباشند که کشور ما این رژیم حرومزادهی آدمکش رو شکست میده. این جاکشها در خیابونها نیستند. راهپیمایی نمیکنند. رهبران مذهبی کجان؟ بعضیشون هستند، اما بقیهشون کجان قحبهها؟ صداشون رو نمیشنوم. شما میشنوید؟ میخوام از سکوت گروههای موسوم به فمینیست بگم که چنان با چپگرایان افراطی و رادیکال گره خوردن که حتی یک کلمه دربارهی آزار و تجاوز گسترده به زنان و دختران توسط رژیم هزارپدر شیعهسانان رافضی نگفتن. هیچی! میخوام دربارهی کسایی صحبت کنم که میگن تهدید هستهای رژیم قحبهزادهی روافض قریبالوقوع نبود، میگن که این یک جنگ انتخابیه، میگن که این یک جنگ غیرقانونیه و کسشرایی از این دست. این قرمساقهای دیوث ذرهای حتی به اندازهی یک ارزن اهمیت نمیدن که نه تنها در حال کمک کردن و آرامش دادن به این دشمن هولناک هستند، بلکه این دشمن پدرقحبه رو تشویق میکنند تا قتلعام کنه، اعدام کنه، تجاوز کنه، شکنجه کنه و کارهایی رو انجام بده که رژیمهای آدمکش انجام میدن. هیچ چیز، تکرار میکنم هیچ چیز شرافتمندانه یا برحقی در مورد هیچکدوم از این گروههای قحبه یا این افراد سراسر شرارت و تباهی وجود نداره. و در مورد آمریکاییهایی که یا ساکتن یا بدتر از اون، تظاهر میکنن که این نسلکشی در حال اتفاق افتادن نیست، و یا با وجود اینکه میدونن در حال وقوعه، با بیتفاوتی ازش میگذرن. ننگ بر قرمساقهایی که اینطوری فکر میکنن. ننگ بر اون قرمدنگهایی که اعتراض نمیکنند. ننگ بر جاکشایی که اقدام نمیکنند، مخصوصاً اونایی که در جایگاهی هستند که میتونن کاری انجام بدن و نمیدن. …مردم ایران آزادیشون را میخوان و میخوان زندگیشون را پس بگیرن. رژیم آدمکش و تروریست هزارپدر روافض رو بگایید، مردم ایران رو آزاد کنید و به هر نوع تهدید توسعه هستهای و آبگرمکنهای بالستیک در آینده پایان بدید. آیا این اتفاق خوبی برای مردم شریف ایران، برای مردم آمریکا، برای مردم خاورمیانه و کل دنیا نیست؟ ممکنه هزاران دلیل برای کمک نکردن به این مردم و اقدام نکردن وجود داشته باشه و شک ندارم که این دلایل ردیف شده و ارائه شدن. اما یک دلیل وجود دارد که بر همهی اینا برتری داره. دلیلی که از همه اونها مهمتره: انسانیت. ارادهی بشریت. الان اون بهونه رو نداریم. با تکنولوژی مدرن ما میدونیم تو اون کشور چه میگذره. ما کشتار مردم عادی رو در اینترنت دیدیم و نگاه کردن به اونا سخته. بیایید اون اشتباه رو تکرار نکنیم.»
Siavash147,602 görüntüleme • 1 ay önce
4:25
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

عزیزان، وقتی ماههاست از عمو مارکلوین حرف میزنیم از چی حرف میزنیم دقیقاً اینجاست، دیشب ترامپ شیر خدا پستی رو در تروثسوشال منتشر کرد و تأکید کرد امشب حتماً برنامهی عمو مارکلوین رو در فاکسنیوز ببینید، پس قبل از هر چیز اول توییت زیر عمو رو فیو و ریتوییت کنید، و بعد بخشی از سخنرانی بسیار بسیار درخشان عمو مارکلوین، این منصور حلاجزمانه در برنامهی دیشب رو که ترجمه کردم بخونید/ببینید: «عزیزان، در برخورد با رژیم شیعهسانان رافضی، کل قضیه تهش میرسه به سه تا راهکار اصلی: عقب انداختن، مهار کردن، یا شکست دادن. حالا میخوام براتون توضیح بدم که چرا عقب انداختن و مهار کردن در نهایت جواب نمیده. اصلاً هدف ما چیه؟ اینکه برنامه هستهای و غنیسازی روافض قحبه رو عقب بندازیم؟ مهارش کنیم؟ برای یه مدت کوتاه مهارش کنیم؟ برای ۲۰ سال؟ یا واسه همیشه؟ یا اینکه بیایم کلاً کار رو یکسره کنیم و با شکست دادن این رژیم پدرخراب، یعنی نابود کردن و کاییدنش به همه تهدیدهایی که از دلش بیرون میاد پایان بدیم؟ قضیه وقتی جدیتر میشه که رژیمی مثل روافض هزارپدر، بنیادگرایی مذهبی رو با یه ایدئولوژی سیاسی رادیکال ترکیب میکنه. یعنی یه بنیادگرایی مذهبی بینالمللی و انقلابی که معتقدن از طرف الله بهشون دستور داده شده و حکم میکنه که باید هر مانعی رو سر راهشون هست، با هر وسیلهی ممکن یا لازم از بین ببرن. این کسمغزای متوهم باور دارن تنها راهی که باعث ظهور امام دوازدهم میشه و تضمین میکنه که صلح، رفاه و احکام و اصول قرآن به درستی تو کل دنیا اجرا بشه، اینه که برن بقیهی جاها رو فتح کنن و کافرها رو از بین ببرن. چند نفر از شما که الان دارید من رو نگاه میکنید، واقعاً باورتون میشه که یه تیکه کاغذ توافق با شیطان بزرگ یعنی آمریکا، میتونه جلوی این تفکر رو بگیره؟ واقعاً چند نفرتون این رو باور دارید؟ مشکل اصلی دقیقاً همینجاست. علمای پدرقحبهی اسلامی که دربارهی این چیزها نوشتن و مینویسن، امامجمعههایی که هر روز تو مساجدشون این کسشرا رو میگن، و رژیم پدرخراب شیعهسانانرافضی که تمام منابعش رو جمع کرده تا این تفکر رو ترویج بده، قبلاً به ما گفتن و همین الان هم دارن میگن که غرب باید فتح و نابود بشه. کشور ما بزرگترین مانع سر راهشونه و باید از بین بره. اونا اسرائیل رو بزرگترین تهدید فوری خودشون میدونن، چون تو منطقه خاورمیانهست. از همه به قلب انقلاب کیری روافض نزدیکتره و جلوی متحد شدن نیروهای کسکشپدر مسلمان برای اون جهاد انقلابی که فکر میکنن حکم خداست رو گرفته. این رژیم اصلاً داره زندگی میکنه که فتح کنه، نابود کنه و بکشه تا به همون هدفی که بخاطرش به وجود اومده برسه، یعنی تنها دلیل بودنش. اونا هیچوقت به هیچ توافقی که بخواد این انقلابِ به اصطلاح کیری خداییشون رو محدود، مهار یا مدیریت کنه نمیتونن پایبند بمونن. چون از نظر قحبههای رافضی، تن دادن به این کار یعنی نافرمانی از خدا و نابود کردن خودشون. واسه همین شریعت یه راهی رو برای توافقهای فریبکارانه باز کرده تا بتونن ایمان و ایدئولوژیشون رو پیش ببرن و گسترش بدن. اسمش «تقیه» است. قبلاً هم دربارهش صحبت کردیم. تقیه. ای کاش همه تو وزارت امور خارجه، وزارت دفاع، شورای امنیت ملی، همهی سفرا، فرستادههای ویژه و حتی همهی اعضای کنگره از هر دو حزب، مجبور بودن حداقل یه دورهی آموزشی درباره این موضوع بگذرونن. حداقل یه دوره. تقیه این اجازه رو میده که برای کارهایی مثل حفظ امت، دست به فریبکاری، پنهانکاری و اینجور چیزها بزنن. تو قضیهی رژیم شیعهسانان هزارپدر، یعنی حفظ خود انقلاب. هر کاری که لازمه بکن فقط انقلاب باید زنده بمونه و رشد کنه. ختم کلام. خب، حالا همه اینا یعنی چی؟ یعنی اینکه هدف اصلی رژیم شیعهسانان خدعهزادهی رافضی، فقط و فقط بقا و زنده موندنه. ممکنه تو جنگهای نظامی رو ببازه، ممکنه زیرساختهای نظامی و صنعتیش رو از دست بده، حتی ممکنه رهبران رده اول و رده دومش حذف بشن، اما ساختار این رژیم مادرخراب همون ایدئولوژیشه. همون انقلابه. این یعنی اون ساختار بنیادین سیاسی، مذهبی و حاکمیتی انقلاب کیری اسلامی زنده میمونه. درست مثل کمونیستهای چین…»
Siavash74,102 görüntüleme • 23 gün önce

عزیزان، وقتی از عمو «مارکروبیو» حرف میزنیم، در واقع داریم از این تفاوتهاش با سایر موجودات عالم حرف میزنیم، شما ببین تنها کسیه که اینطور کنجکاوانه و با شوق و ذوق به سقف تزئینات تالار بزرگ خلق کشور قرمدنگ چین نگاه میکنه و اشاره میکنه بقیه هم ببینن، چین قرمساقی که در سال ۲۰۲۰ دو بار عمو مارک روبیو رو که در اون زمان سناتور جمهوریخواه ایالت فلوریدا بود رو تحریم کرد، [ممنوعیت ورود خودش و خانوادهاش به چین و هنگکنگ و مسدود کردن داراییهای احتمالی در چین که البته عمو هیچ دارایی در چین نداشت] سر چی؟ چون عموی آگاه و اندیشمندم، این محمدعلیفروغی زمانهی آمریکاییها، از چین قرمساق در قضیهی سینکیانگ و اویغورها و هنگکنگانتقاد شدید کرده بود.
Siavash116,777 görüntüleme • 1 ay önce

اسکرول کردن ۲۸ هزار و ۳۰۰ کامنت این پست علی کریمی، منو یاد پدر مادرهایی میندازه که یکییکی اون کیسههای سیاه رو باز میکردن بلکه پیکر عزیزشون رو پیدا کنن. هر نفس ما، ما ۹۰ میلیون ایرانی به امید روز انتقام از قاتلین شما میره و میاد، و آزادی ایران که آرزوی تکتک شما بود.
Siavash103,418 görüntüleme • 4 ay önce

قربون اونلهجهی قشنگ و شیرینت برم کاکو که به این واضحی و روشنی شرایط رو توضیح میدی 🕊️✌🏻🫶🏻
Siavash23,860 görüntüleme • 3 ay önce
Daha fazla içerik yok.