Mustafa Tanyeri's banner
Mustafa Tanyeri's profile picture

Mustafa Tanyeri

@TanyeriMustafa62,467 subscribers

Founder of the 🌍's first political social platform: 📍POLITICCA📍 https://t.co/TVtI4i0lLQ Editor-in-Chief @theelectionpost.com

Shorts

Esrar içmeyi birçok eyalette serbest bıraktılar ama şu videodaki gibi bir cigaralığı içen kişi birkaç saat kendine gelemez. Serbest olmalı mı olmamalı mı diye düşününce, vallahi yasaklanması daha iyi diye düşünüyorum şahsen. Bunu içmenin kafa yapmaktan başka bir faydası olmadığı gibi, alışan için zararları çok fazla. Mesela New York sokaklarindaki artık tek baskın koku, bu rahatsiz edici esrar kokusu. Otomobilin içinden bile hissedilen keskin bir koku her yeri kaplamış vaziyette. "Ben alışmam, arada içerim" diyenlerin yüzde doksanı bu sözlerini tutamaz kesinlikle.

Esrar içmeyi birçok eyalette serbest bıraktılar ama şu videodaki gibi bir cigaralığı içen kişi birkaç saat kendine gelemez. Serbest olmalı mı olmamalı mı diye düşününce, vallahi yasaklanması daha iyi diye düşünüyorum şahsen. Bunu içmenin kafa yapmaktan başka bir faydası olmadığı gibi, alışan için zararları çok fazla. Mesela New York sokaklarindaki artık tek baskın koku, bu rahatsiz edici esrar kokusu. Otomobilin içinden bile hissedilen keskin bir koku her yeri kaplamış vaziyette. "Ben alışmam, arada içerim" diyenlerin yüzde doksanı bu sözlerini tutamaz kesinlikle.

916,707 görüntüleme

Rusya'nın nükleer gücünün arkasındaki beyin takımı, gizlice çalıştıkları evden çıkıp, markete votka almaya giderken ilk defa görüntülendi. Videoyu çeken kişinin "Privet, dediğiniz kadar güçlü müyüz?" sorusuna "Ver yetkiyi, gör etkiyi" diyerek, kahkahalarla cevap verdiler.

Rusya'nın nükleer gücünün arkasındaki beyin takımı, gizlice çalıştıkları evden çıkıp, markete votka almaya giderken ilk defa görüntülendi. Videoyu çeken kişinin "Privet, dediğiniz kadar güçlü müyüz?" sorusuna "Ver yetkiyi, gör etkiyi" diyerek, kahkahalarla cevap verdiler.

106,249 görüntüleme

Türk Ordusunda Tümamiralliğe kadar yükselmiş birisi, açıkça Lenin olmasaydı, Türk Kurtuluş Savaşı olmazdı diyor; hiçbir Atatürkçü de kalkıp "Sen ne diyorsun kardeşim" diye ayağa fırlamıyor. Bir milletin topyekün ölüm kalım mücadelesini, siktiri boktan bir komünistin varlığına bağlıyor. "Olmasaydın, olmazdık" diyor. Bunun gibi adamlara emanet etmişiz Donanmamızı bir zamanlar. Vah vah...

Türk Ordusunda Tümamiralliğe kadar yükselmiş birisi, açıkça Lenin olmasaydı, Türk Kurtuluş Savaşı olmazdı diyor; hiçbir Atatürkçü de kalkıp "Sen ne diyorsun kardeşim" diye ayağa fırlamıyor. Bir milletin topyekün ölüm kalım mücadelesini, siktiri boktan bir komünistin varlığına bağlıyor. "Olmasaydın, olmazdık" diyor. Bunun gibi adamlara emanet etmişiz Donanmamızı bir zamanlar. Vah vah...

53,715 görüntüleme

Birçok kez toplum önünde Kuran yakma eylemi yapan, Iraklı Salwan Momika, sığınmacı olarak bulunduğu İsveç'teki evinde, Tik-Tok'tan canlı yayın yaptığı esnada içeri giren kişiler tarafından, vurularak öldürüldü. Ayrıca İsrail yanlısı, Filistin karşıtı eylemlerde de bulunmuştu.

Birçok kez toplum önünde Kuran yakma eylemi yapan, Iraklı Salwan Momika, sığınmacı olarak bulunduğu İsveç'teki evinde, Tik-Tok'tan canlı yayın yaptığı esnada içeri giren kişiler tarafından, vurularak öldürüldü. Ayrıca İsrail yanlısı, Filistin karşıtı eylemlerde de bulunmuştu.

75,269 görüntüleme

Sanırım 2004 yılındaki bir söyleşide Trump gelecekteki muhtemel Başkan adaylığı için konuşuyor: "Eğer Başkan adayı olursam, Cumhuriyetçi Parti'den olurum. Çünkü onlar Amerika'daki en aptal seçmen grubu. FOX Haber'de ne izlerse ona inanan bir kitle. Ben yalan söylerim, onlar da yerler. İddiaya girerim, alacağım sonuçlar muhteşem olur." Hayatında söylediği en doğru laf bu adamın. Bu kayıt gerçektir, yapay zeka değil.

Sanırım 2004 yılındaki bir söyleşide Trump gelecekteki muhtemel Başkan adaylığı için konuşuyor: "Eğer Başkan adayı olursam, Cumhuriyetçi Parti'den olurum. Çünkü onlar Amerika'daki en aptal seçmen grubu. FOX Haber'de ne izlerse ona inanan bir kitle. Ben yalan söylerim, onlar da yerler. İddiaya girerim, alacağım sonuçlar muhteşem olur." Hayatında söylediği en doğru laf bu adamın. Bu kayıt gerçektir, yapay zeka değil.

16,427 görüntüleme

"Bilemiyorum Abuzittin; kafam çok karışık. Kime inanacağımı, hangi yöne gideceğimi bilemiyorum artık."

"Bilemiyorum Abuzittin; kafam çok karışık. Kime inanacağımı, hangi yöne gideceğimi bilemiyorum artık."

13,791 görüntüleme

Amerika'da başıboş köpek yok ama, başına buyruk kazlarımız var 😀 Dün de yol istediler, verdik. Yavruları olduğu için yürüyerek geçiyorlar; yoksa devamlı uçarak giderler sağa sola. Erkeğin koruma güdüsüyle ve rehber olarak nasıl öne geçtiği de dikkatlerden kaçmadı tabii.

Amerika'da başıboş köpek yok ama, başına buyruk kazlarımız var 😀 Dün de yol istediler, verdik. Yavruları olduğu için yürüyerek geçiyorlar; yoksa devamlı uçarak giderler sağa sola. Erkeğin koruma güdüsüyle ve rehber olarak nasıl öne geçtiği de dikkatlerden kaçmadı tabii.

10,472 görüntüleme

Videos

TanyeriMustafa's profile picture

Dünyanın gelişmiş hiçbir ülkesinde, sokakta kendi başına dolaşan köpek olmaz. 23 sene önce Amerika'ya geldiğim ilk günden bu yana, sokakta gezen bir tane bile sahipsiz köpek görmedim. Sadece birkaç tane evden kaçmış veya terk edilmiş kedi gördüm ki o da toplam 7-8 filan olmuştur. Eğer sokakta sahipsiz dolaşan bir köpek görülürse, hemen belediye ekipleri gelir, o köpeği toplar ve barınakta sahiplendirme prosedürüne alır. Sahipli bile olsa, bir insana ya da başka bir hayvana saldırıp ciddi yaralanan veya ölüme neden olan köpek sahibinden alınır ve uyutulur, yani itlaf edilir. Sahibi de çok ciddi para cezaları ile karşı karşıya kalır. Bunları; köpekleri, kedileri ve genel manada hayvanları çılgın gibi seven bir ailenin ferdi olarak söylüyorum. Videodaki 2,5 aylık Shiba Inu bebeği Daisy de ailemizin yeni üyesi. Ama sokaklarda köpek olmaz; insanlara saldıran köpekler toplanıp, uyutulur. Diğerleri de kısırlaştırılarak sınırlı alanlarda gözetim altında tutulur. Ama Türkiye'deki sayıya bakarak, kısırlaştırmanın tek başına sorunu çözmeyeceği görülüyor. Yıllarca merkezi hükumetler ve yerel yönetimlerce umursanmamış bu sorun, bugün çok büyük boyutlara varmış durumda. Çocuklar, hatta yetişkinler köpekler tarafından öldürülüyor yahu, bu gelişmiş bir ülkede kabul edilebilir mi? Deli misiniz? Ellerinde taze etlerle "besleme yapıyoruz diye sokağa çıkan, sokak köpeklerinin nüfusunun artmasına katkıda bulunanlar hayvansever değil, psikolojik sorunları apaçık kriminal şahıslardır; hapis dahil ciddi biçimde cezalandırılmaları gerekir. Bu sorunu görmezden gelen hükumeti ve yerel yöneticileri şiddetle kınıyorum. Görevlerini yapmaya davet ediyor ve bu Beşinci Dünya ülkesi görünümünden Türkiye'nin bir an önce kurtarılması çağrısı yapıyorum.

Mustafa Tanyeri

380,328 görüntüleme • 2 yıl önce