
th_eo
@theocha52630506 • 2,190 subscribers
Shorts
Videos

Αυτό ψηφίσατε ρεεεεεεε.......!!!!!!.... ντροπή και αηδία......!!!! #Μπεος #κασσελακης
th_eo119,017 views • 2 years ago

Αγοράστηκαν 1.3 εκ, πριν 3 χρόνια από τον Τζιτζικωστα ...3 ραντάρ ανίχνευσης πυρκαγιάς για το Σέιχ Σού...χωρίς να προβλέψουν ότι χρειάζονται ρεύμα..και τώρα σαπίζουν χωρίς να λειτουργούν...Φυλακή όλοι η ΝΔ...ΑΛΗΤΕΣ...!! #νδ_εγκληματικη_οργανωση #νδ_ξεφτιλες #κυβερνηση_μαφια
th_eo34,470 views • 1 year ago
1:30
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Συγκλονίζουν οι μαθητές του Σουφλίου..... μιλώντας για την φωτιά στον Έβρο.."...λέγανε ότι δεν υπήρχαν θύματα... κι όμως υπήρχαν 20 άτομα....αλλά ήταν αλλοδαποί...και αυτοί ήταν ψυχές...."...γι'αυτό το έγκλημα... γιατί κανείς δεν τιμωρήθηκε...;;; #ΝΔ_ΣΥΜΜΟΡΙΑ #Μητσοτακης
th_eo31,209 views • 1 year ago

Ζούμε στη Χώρα που τα Λαμόγια....και οι Μπλε Ακρίδες κυκλοφορούν με πόρσε....ενώ νέα παιδιά...νικητές Πανελληνίου Πρωταθλήματος....τα παρατάνε γιατί δεν έχουν καμία οικονομική στήριξη....ΑΛΗΤΕΣ...!!! #ΟΠΕΚΕΠΕ #ΝΔ_εκληματικη_οργανωση #νδ_κλεφτες #νδ_ξεφτίλες #ΝΔ_ΣΥΜΜΟΡΙΑ
th_eo22,368 views • 10 months ago

Βγαίνει ένας σοβαρός επιστήμονας..και λέει το εξής απλό.."...τα έλαια σιλικόνης καίγονται εάν πρώτα αεριοποιηθούν..αυτό χρειάζεται χρόνο και όχι 1" που έγινε η έκρηξη.".. κάνοντας στο τέλος τον "δημοσιογράφο" να πει ότι "..τα Τέμπη δεν θα μας αφήσουνε να ησυχάσουμε.".!! #Τεμπη
th_eo26,911 views • 1 year ago

ΩΠΑ..!!!...Ο Μητσοτάκης τα γνώριζε όλα...το 2022 τα ΚΥΔ...του είχαν στείλει επιστολή....και κατήγγειλαν.. ότι την αίτηση της επιδότησης και των πληρωμών...την είχε αναλάβει νεοσύστατη ιδιωτική εταιρεία.. με απευθείας ανάθεση 1.000.000€..ΣΥΜΜΟΡΙΑ..!!! #ΟΠΕΚΕΠΕ #ΝΔ_ξεφτιλες
th_eo20,814 views • 1 year ago

Η Ένωση Συνταξιούχων... έστειλε επιστολή στον Μητσοτάκη...να τους δοθεί επιταγή φτώχειας 500€...τώρα θυμήθηκαν και ότι κατήργησε το δώρο που είχε δώσει ο ΣΥΡΙΖΑ...41% του δώσατε...φάτε κοτόπουλο τώρα....!!!! #Μητσοτάκης #ΝΔ_ξεφτιλες #κυβερνηση_Μητσοτακη #Μητσοτακης_Τελος
th_eo13,438 views • 1 year ago

Ένας άνθρωπος έχασε την ζωή του αβοήθητος στην Θήβα...γιατί το ασθενοφόρο έλειπε στην Λειβαδιά....τι και αν ο Υπουργός πριν 11 ημέρες ..διαβεβαίωνε τον Δήμαρχο Λιβαδειάς...ότι θα του δώσει ασθενοφόρα με προσωπικό...δεν είναι δολοφόνοι....;;;;; #κυβερνηση_Μητσοτακη #νδ_ξεφτίλες
th_eo11,804 views • 1 year ago
No more content to load