
Tony
@TonyFreeman2015 • 8,906 subscribers
Shahrooz Hosseini Iranian-American Advocate for a secular Democratic #Iran #ShahRezaPahlavi https://t.co/52sGVDflh6
Shorts
Videos

کنسرت شاهین نجفی در واشنگتن دیسی دیشب با پخش تصاویر جاویدنامان راه آزادی #ایران آغاز شد و لحظاتی بعد با ورود اعلیحضرت #رضاشاه_دوم به سالن برای اولینبار شعار #جاوید_شاه در یک فضای عمومی با حضور ایرانیان این منطقه طنینانداز شد. این مهم شاید در اروپا و کانادا و حتی لوسآنجلس امری طبیعی باشه ولی باید در شهر واشنگتن زندگی کرده باشی که بفهمی چه اتفاقی افتاده ؛-) Shahin Najafi 𓃬☼ شاهین جان دیشب تاریخ سازی کردی، دمت گرم #پاينده_ایران #جاوید_شاه
Tony84,625 次观看 • 1 年前

.Hamed SHEIBANYRAD جناب آقای شیبانی راد، بنده به عنوان یک ایرانی، باوجود پیشینه چند هزار ساله نظام پادشاهی در سرزمین ایران و موقعیت جغرافیایی که کشور عزیزمان در آن قرار دارد، نظام #پادشاهی_مشروطه را بهترین نوع حکومت برای آینده #ایران دانسته و #رضاشاه_دوم را پادشاهی قانونی میهنمان دانسته و با همین نام از ایشان یاد میکنم. اما خطاب نام #رهبر_انقلاب_ملی با عنوان اعلیحضرت #رضاشاه_دوم، نه به دلیل عدم باورم به برگزاری انتخابات آزاد است، بلکه به این دلیل است که سلسله پادشاهی #خاندان_ایرانساز_پهلوی هرگز به وسیله مجلس موسسان منقرض نشده و سوگند پادشاهی ایشان در مصر بر اساس #قانون_اساسی_مشروطه به جای خود پابرجا بوده و بنده همانند بسیاری هممیهنان عزیز، ایشان را پادشاه قانونی خود میدانم، اگرچه قطعا حسب الامر ایشان بار دیگر به پای صندوق رای خواهم رفت و هرچه نتیجه آن باشد را میپذیرم. در خاتمه توصیه دوستانهای نیز برای شما دارم. حتی اگر باوری به سامانه پادشاهی و سوگند #رضا_شاه_دوم ندارید، نه شما و نه هیچ فرد دیگری نمیتواند جایگاه ایشان به عنوان [حداقل] ولیعهد قانونی ایران را انکار کند. حال حتی اگر باوری به رعایت پروتکلهای حضور در مقابل ولیعهد قانونی ایران ندارید، ایکاش کمی در صرافت آموختن پروتکلهای مرسوم در گردهمآییهای سیاسی که در آن بسیاری از حاضرین از نظر سنی از شما بزرگتر نیز هستند میبودید و میآموختید که در چنین جمعی دست در جیب نگذارید، درست بایستید و دکمههای کت خود را موقع صحبت کردن ببندید. در عین حال حتی اگر برای خودتان احترامی قائل نیستید، اجازه تخریب نام #ایران_نوین که یادگار جاویدنامانی چون حسنعلی منصور و امیر عباس هویدا است را ندارید. #پاینده_ایران #جاویدشاه
Tony25,804 次观看 • 1 年前

از وقتی این ویدئو رو دیدم خودم ریختم برگام مونده :)))) جاستین کاسترو به مردم کانادا میگه کالاهای آمریکایی رو تحریم کنید و بجای سفر به آمریکا برید تو پارکهای خودمون بگردین:)))) چند بار با ماشین رفتم کانادا، به غیر از رد شدن از مرز و دیدن پرچم کانادا اصلا احساس نکردم که وارد یه کشور دیگه شدم چون ۹۰ درصد تابلوهای توی خیابون برندهای آمریکایی بود، از مکدونالد و استارباکس بگیر تا هوم دیپو و کاسکو ..... این مردک واقعا نمیدونه چی داره میگه ......
Tony16,382 次观看 • 1 年前
没有更多内容可加载