
TONYUKUK
@tonyukuk222 • 144,778 subscribers
Türk Çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır! https://t.co/NPvzIOAVbN
Videos
1:28
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

■"Abdülhamit’e en yakın adamların yüzde doksanı ya Rumdur, ya Ermeni’dir ya Musevidir." ■"Bizim Muhafazakarların zannettiği bir Abdülhamit yoktur." ■Abdülhamit’in özellikle güvendiği iki ırk vardı: Ermeniler ve Arnavutlar! ■Gerçi, Yahudiler'e karşı da büyük sempatisi olmakla beraber, Ermeni ve Arnavut soylulara karşı vazgeçilmez güvenine sımsıkı bağlı idi. ■Saray bahçesinde çalışan Arnavut bahçıvanların her birine, Osmanlı deyimi ile Müşir , bugünün deyimi ile, en yüksek askeri rütbe olan: Maraşallık, verdi. ■Bunların 6-7 yaşlarındaki erkek çocuklarına da, bugünün Tuğgeneral-Tüm general rütbesi karşılığı olan Paşalık rütbeleri vererek, bu rütbeler üzerinden aylık bağlattırdı.
TONYUKUK202,325 次观看 • 2 年前
3:16
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

33 yıl önce bugün bombalı paketle katledilen, AÜ İlahiyat Fakültesi ilk kadın akademisyeni #BahriyeÜçok’un katledilmeden 2 yıl önce, Kuran’da örtünme ayeti üzerine yaptığı tarihi konuşması; “Madem ki kadınlar iffetlerini koruyabiliyorlar, cariyelik diye bir müessese kalmadığına göre, o zaman tanrının buyruğu yerini bulmuş oluyor” dedi ve şeriatçı cihatcılar tarafından katledildi! Devlet sahip çıkamadı ve Türkiye'de bu hale düştü işte!
TONYUKUK128,512 次观看 • 1 年前
0:57
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

▶CİA eski Türkiye sorumlusu Paul Henze, ABD Dış İşleri Bakanlığına 2016'da şöyle bir rapor veriyor. ▶"Türkiye bu haliyle ABD çıkarlarına hizmet edemez, Başkanlık sistemine geçirilmeli. Çünkü, ülkeyi kuranlar denetim mekanizmasını çok sıkı tutmuşlar. Hükümeti ikna ettiğimizde TBMM, Meclisi ikna ettiğimizde ORDU, Orduyu ikna ettiğimizde YARGI karşımıza dikiliyor. Eğer Amerikan çıkarına göre Türkiye'de bir federasyon kurulacaksa mutlaka, Meclis, Ordu ve Yargıyı devredışı bırakan BAŞKANLIK SİSTEMİ KURULMALIDIR." Bunu hayata geçirmek için önce muhalefet partisi dizayn edildi, sonra Ergenekon tertibiyle Ordu Silivriye tıkılıp Referandumlarla Yargı dizayn edildi ve çakma darbeyle olaganüstü hale geçilip, olaganüstü düzenlemelerle BAŞKANLIK SİSTEMİNE geçildi... ▶Her seferinde dur bakalım daha ne olacak diye diye olan bitene Fransız kalan halkımız, şimdi kiralık ev bulamıyor, emekli sokakta kalıyor, gençler ev bulup evlenemiyor... emeklisi, işsizi, asgari ücretlisi, iha siha yaptılar diye celladına aşık olup her seferinde kandırıldılar.... ▶Lafın tamamı da deliye denir artık....
TONYUKUK113,695 次观看 • 1 年前

■1-Yabancı yatırımcı getireceğiz diyen ekonomistler aslında Dünyayı yöneten Para Baronlarının birer Ekonomik Tetikçiliğini yapmaktadır. ■Borç almak Osmanlıda da bir maarifet haline gelmiş Borç alabilme yeteneği olanlar Sadrazam yapılmaya başlanmıştı. ( Sezai Balcı, Osmanlı ve Rotchisldler Kitabı detayları açıklar) ■Bizde de şu an kim daha iyi borç alabilirse onu seçen bir halk kitlesi oluştu maalesef gerçeğe gözleri kapatılan Ekonomistler hatta uzmanlar çünkü onlar Ekonomi eğitimlerini günümüz Emperyalistlerinin hazırladığı kitaplardan alıyor onların Yayın organlarında Doktora tezlerini yayınlayıp adeta onların sözcüleri gibi hareket etmeye başlıyorlar bir süre sonra...
TONYUKUK129,977 次观看 • 3 年前

■Birinci Dünya Savaşı çıktığında Araplar hukuken Osmanlı devletinin vatandaşıydı. ■Savaşta kendi vatandaşı olduğu devlete karşı düşmanla işbirliği yaparak bağımsızlıklarını elde etmeye çalıştılar. ■Onu da başaramadılar. Manda haline geldiler. Bu savaş hukuku açısından da dinsel açıdan da kabul edilebilir bir durum değildir. ■Arapların vatandaşı olduğu devlete karşı düşmanla işbirliği yaparak cephelerin düşmesini ve hatta savaşın kaybedilmesini sağladığı bu isyan herhangi bir devletin tarihinde yaşansa idi, bu nasıl tanımlanırdı? ■Sorun Arapların bağımsızlık mücadelesine girmesi değil (ki ara ara farklı bölgelerde Arap isyanları yaşanıyordu zaten) İslam'ın düşmanı İngilizlerle işbirliği yaparak İslam'ın bayraktarlığını yapan bir devlete karşı savaşmalarıdır.
TONYUKUK58,374 次观看 • 2 年前

✅Dr R. Kaan Kurtoğlu: 👉Son 22 yılda o kadar büyük bir bozulma var ki... Akp sayesinde ülkenin yarısı, kadınlar, kızlar, gençler dini terk etti. Geçmiş olsun. Siyasal İslam iktidar oldu ama din kaybetti. 👉“Dindar ve kindar nesil yetiştireceğim” diyen AKP’nin iktidarında katiller, sapkınlar, zehir tacirleri, uyuşturucu bağımlıları, suç dosyası kabarık caniler, çeteler, sapkın akımların tesirindeki manyaklar kol geziyor!
TONYUKUK36,887 次观看 • 1 年前

■ Bize bu acı reçete ne zaman yazıldı Ekonomik krizin taşları nasıl döşendi şimdi zaman tünelinde bir yolculuk yapalım; ■Dikkat ederseniz hep karşımıza özelleştirme çıkıyordu o zamanlar sat kurtul ver kurtula geldik! ■Bu dehşet verici dalgalanmalardan birileri çok büyük paralar kazanırken birileri de çok fena tokatlandı olan millete oldu, ülkenin borç batağına sürüklenen gelecek nesillerine oldu! ■2001 yılında Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer ile Bülent Ecevit arasında geçen bir tartışmada Anayasa kitapçığının fırlatılması kapıda bekleyen ekonomik krizi açığa çıkardı! ■Moratoryum ilan etmemek ve çöküşü durdurmak için Türkiye’nin acil dolar bulması gerekiyordu. ■ Elinizde avcunuzda ne varsa özelleştirin satın satın kurtulun moduna getirdiler ülkeyi! Halk buna inandırıldı Liboşlarımız tarafından!
TONYUKUK51,048 次观看 • 3 年前
没有更多内容可加载