Asude o kadar güzel söyledi ki.. “Nursema ilk defa kendi olma şansını yakaladı..” ve kendi kişiliğinin altında her zaman eleştirdiği Pembe yatıyor.. her kız içinde annesini taşıyor.. #kizilcikşerbeti
266,278 Aufrufe
ya bu nursema’ya noluyo ya.. pembe gibi tavılar bağırıp çağırmalar.. babasına gelince bi laf edemedi suçun yok falan diyo ne saçma salak trip tavır bunlar ya.. firaz’ı da kaçırcak zaten 1-2 bölüme belli.. #KızılcıkŞerbeti