Βίκυ's banner
Βίκυ's profile picture

Βίκυ

@w1qRzns6NiIMv9e9,823 subscribers

Μια αστραπή η ζωή μας μα προλαβαίνουμε.Ν.Καζαντζάκης⚡🌿

Shorts

ΝΤΟΛΚΑ ΜΑΡΙΑ:μητέρα της Αναστασίας Παπαγγελή που χάθηκε στα Τέμπη:"Μάνεση,κλείστο το στόμα σου.Δεν είσαι καν άξιος να κάνεις αναφορά στην δίκη και στο πού θα δικαστούν όσοι δολοφόνησαν την Αναστασία Παπαγγελή.Black χιούμορ να κάνεις στα παιδιά σου και όταν μιλάς γι αυτά.Όχι για την Αναστασία μου.Το Ολυμπιακό στάδιο δεν φτάνει για τον πόνο του γονιού.Μην μιλάς...είσαι ΛΙΓΟΣ... 👇👇

ΝΤΟΛΚΑ ΜΑΡΙΑ:μητέρα της Αναστασίας Παπαγγελή που χάθηκε στα Τέμπη:"Μάνεση,κλείστο το στόμα σου.Δεν είσαι καν άξιος να κάνεις αναφορά στην δίκη και στο πού θα δικαστούν όσοι δολοφόνησαν την Αναστασία Παπαγγελή.Black χιούμορ να κάνεις στα παιδιά σου και όταν μιλάς γι αυτά.Όχι για την Αναστασία μου.Το Ολυμπιακό στάδιο δεν φτάνει για τον πόνο του γονιού.Μην μιλάς...είσαι ΛΙΓΟΣ... 👇👇

39,572 次观看

ΝΤΟΛΚΑ ΜΑΡΙΑ:μητέρα της Αναστασίας Παπαγγελή που χάθηκε στα Τέμπη σε μια συγκλονιστική ανάρτηση:"Για τα 18 χρόνια που έκλεισες στα τελευταία σου γενέθλια,για τα χρόνια που δεν σε άφησαν να ζήσεις,για τα χρόνια,τις στιγμές που δεν με άφησαν να ζήσω μαζί σου,για τα στοιχεία που μπάζωσαν και έψαξα χτυπώντας πόρτες να βρω,για τα βίντεο που ένας πραγματογνώμονας της πλάκας τα έκρυψε στο γραφείο του γιατί εκεί τα είχε για να μην το μάθει κανείς,για τον ανακριτή που τον κάλυψε μαζί και όλη την αλήθεια,για την αλήθεια που ξέρω κι ενώ δεν κάηκες αλλά σφαδάζω στο άκουσμα των παιδιών που στα δίπλα από εσένα βαγόνια φώναζαν και ζητούσαν οξυγόνο,για το...baby oil...που οι γελοίοι επικαλούνται πως έκαψε τα παιδιά που ήταν συνεπιβάτες σου-απορώ πόσο κουτή με περνούν και όσοι το επικαλούνται αλλά έχω και δύναμη ψυχής και μυαλό για να καταλάβω πόσο πολύ και γιατί θέλουν να υποστηρίξουν το ψέμα της κυβέρνησης,πολλοί μα πάρα πολλοί λίγοι-,για τον πόνο που μου καίει τα σωθικά μέρα νύχτα,για το πόσο άδικα σε σακάτεψαν τα σίδερα,Αναστασία μου,για τον φόβο που νιώθουν και τους κόβεται η ανάσα στην εικόνα των μανάδων που βγαίνουν μπροστά και δεν κρύβονται πίσω από θέλω του Μητσοτάκη να καλύψει τις βρωμιές που σήκωσε με τις μπουλντόζες του Πανδρεμένου αν και ο σταυρός μου είναι βαρύς και ασήκωτος.Εκεί στην Λάρισα,στην πόλη που σεβάστηκε τους γονείς των Τεμπών την Δευτέρα 23/3/2026,τρία χρόνια και 23 μέρες μετά ήρθε η ώρα που θα μιλήσεις κι εσύ μέσα από τα χείλη και την παρουσία της οικογένειας σου και με μια δυναμική δικηγόρο που θα σε υπερασπιστεί την κ.Ζωή Κωνσταντοπούλου για να μπουν στα μπουντρούμια αυτοί που σε σακάτεψαν και σε δολοφόνησαν.Στην Λάρισα για τα νιάτα που κατακρεούργησαν όλοι όσοι πραγματικά ξέρετε την αλήθεια και την σαπίλα αυτής της κυβέρνησης που μπάζωσε τα νιάτα στα Τέμπη και που ο σαπίλας Καραμανλής κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος.Όλοι στα δικαστήρια όσο αντέχει η ψυχή και η συνείδηση σας για τον ΗΛΙΟ του σπιτιού μου.Ω γλυκύ μου έαρ πως έδυσεν...Αναστασία μου γλυκιά,μου λείπεις"!! 👇👇

ΝΤΟΛΚΑ ΜΑΡΙΑ:μητέρα της Αναστασίας Παπαγγελή που χάθηκε στα Τέμπη σε μια συγκλονιστική ανάρτηση:"Για τα 18 χρόνια που έκλεισες στα τελευταία σου γενέθλια,για τα χρόνια που δεν σε άφησαν να ζήσεις,για τα χρόνια,τις στιγμές που δεν με άφησαν να ζήσω μαζί σου,για τα στοιχεία που μπάζωσαν και έψαξα χτυπώντας πόρτες να βρω,για τα βίντεο που ένας πραγματογνώμονας της πλάκας τα έκρυψε στο γραφείο του γιατί εκεί τα είχε για να μην το μάθει κανείς,για τον ανακριτή που τον κάλυψε μαζί και όλη την αλήθεια,για την αλήθεια που ξέρω κι ενώ δεν κάηκες αλλά σφαδάζω στο άκουσμα των παιδιών που στα δίπλα από εσένα βαγόνια φώναζαν και ζητούσαν οξυγόνο,για το...baby oil...που οι γελοίοι επικαλούνται πως έκαψε τα παιδιά που ήταν συνεπιβάτες σου-απορώ πόσο κουτή με περνούν και όσοι το επικαλούνται αλλά έχω και δύναμη ψυχής και μυαλό για να καταλάβω πόσο πολύ και γιατί θέλουν να υποστηρίξουν το ψέμα της κυβέρνησης,πολλοί μα πάρα πολλοί λίγοι-,για τον πόνο που μου καίει τα σωθικά μέρα νύχτα,για το πόσο άδικα σε σακάτεψαν τα σίδερα,Αναστασία μου,για τον φόβο που νιώθουν και τους κόβεται η ανάσα στην εικόνα των μανάδων που βγαίνουν μπροστά και δεν κρύβονται πίσω από θέλω του Μητσοτάκη να καλύψει τις βρωμιές που σήκωσε με τις μπουλντόζες του Πανδρεμένου αν και ο σταυρός μου είναι βαρύς και ασήκωτος.Εκεί στην Λάρισα,στην πόλη που σεβάστηκε τους γονείς των Τεμπών την Δευτέρα 23/3/2026,τρία χρόνια και 23 μέρες μετά ήρθε η ώρα που θα μιλήσεις κι εσύ μέσα από τα χείλη και την παρουσία της οικογένειας σου και με μια δυναμική δικηγόρο που θα σε υπερασπιστεί την κ.Ζωή Κωνσταντοπούλου για να μπουν στα μπουντρούμια αυτοί που σε σακάτεψαν και σε δολοφόνησαν.Στην Λάρισα για τα νιάτα που κατακρεούργησαν όλοι όσοι πραγματικά ξέρετε την αλήθεια και την σαπίλα αυτής της κυβέρνησης που μπάζωσε τα νιάτα στα Τέμπη και που ο σαπίλας Καραμανλής κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος.Όλοι στα δικαστήρια όσο αντέχει η ψυχή και η συνείδηση σας για τον ΗΛΙΟ του σπιτιού μου.Ω γλυκύ μου έαρ πως έδυσεν...Αναστασία μου γλυκιά,μου λείπεις"!! 👇👇

39,941 次观看

ΕΥΔΟΚΙΑ ΤΣΑΓΚΛΗ:επιζήσασα στα Τέμπη:"Η δικαστική και εκτελεστική εξουσία δεν είναι σε καμία περίπτωση ανεξάρτητες.Ή θα ξεσηκωθούμε ή θα υποδουλωθούμε οριστικά"!! Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ... #τεμπη_εγκλημα 👇👇

ΕΥΔΟΚΙΑ ΤΣΑΓΚΛΗ:επιζήσασα στα Τέμπη:"Η δικαστική και εκτελεστική εξουσία δεν είναι σε καμία περίπτωση ανεξάρτητες.Ή θα ξεσηκωθούμε ή θα υποδουλωθούμε οριστικά"!! Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ... #τεμπη_εγκλημα 👇👇

37,175 次观看

2018..."Θα κάνω αυτό που ήθελα να κάνω εδώ και δώδεκα χρόνια.Το άρθρο 86 περί ευθύνης υπουργών θα αλλάξει και τα πολιτικά πρόσωπα δεν θα έχουν αυτή την σκανδαλωδώς ευνοϊκή μεταχείριση που έχουν σήμερα"... Όταν η ψευτιά έχει ονοματεπώνυμο... Να τον χαίρεστε όσοι τον ψηφίσατε... 👇👇

2018..."Θα κάνω αυτό που ήθελα να κάνω εδώ και δώδεκα χρόνια.Το άρθρο 86 περί ευθύνης υπουργών θα αλλάξει και τα πολιτικά πρόσωπα δεν θα έχουν αυτή την σκανδαλωδώς ευνοϊκή μεταχείριση που έχουν σήμερα"... Όταν η ψευτιά έχει ονοματεπώνυμο... Να τον χαίρεστε όσοι τον ψηφίσατε... 👇👇

32,282 次观看

Και η ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ στο Σύνταγμα για την επέτειο μνήμης τριών χρόνων από το έγκλημα στα Τέμπη ζητά ΔΙΚΑΙΩΣΗ των 57 θυμάτων και των οικογενειών τους... ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ... 👇👇

Και η ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ στο Σύνταγμα για την επέτειο μνήμης τριών χρόνων από το έγκλημα στα Τέμπη ζητά ΔΙΚΑΙΩΣΗ των 57 θυμάτων και των οικογενειών τους... ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ... 👇👇

13,871 次观看

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΜΙΧΟΣ... ΣΥΝΤΑΓΜΑ 22 Μάρτη στις 15.00... ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ... 👇👇

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΜΙΧΟΣ... ΣΥΝΤΑΓΜΑ 22 Μάρτη στις 15.00... ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ... 👇👇

22,300 次观看

ΗΡΩ:"Συμμετέχω και εγώ την Παρασκευή στην απεργία της 28ης Φεβρουαρίου για τα Τέμπη μαζί με το Πανελλήνιο Σωματείο Ελλήνων Τραγουδιστών(ΠΣΕΤ). Θα είμαστε όλοι εκεί"!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!! #τεμπη_εγκλημα #Δεν_Έχω_Οξυγόνο 👇👇

ΗΡΩ:"Συμμετέχω και εγώ την Παρασκευή στην απεργία της 28ης Φεβρουαρίου για τα Τέμπη μαζί με το Πανελλήνιο Σωματείο Ελλήνων Τραγουδιστών(ΠΣΕΤ). Θα είμαστε όλοι εκεί"!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!! #τεμπη_εγκλημα #Δεν_Έχω_Οξυγόνο 👇👇

18,646 次观看

Videos

w1qRzns6NiIMv9e's profile picture

Βόμβα Ψαρόπουλου(πατέρας της Μάρθης που χάθηκε στα Τέμπη) στην εκπομπή της Γιάμαλη:"Έχουμε ντοκουμέντα από το μπάζωμα που δεν βρίσκονται στην δικογραφία.Αφορά κυρίως οπτικό υλικό που τραβούσε ο εκπρόσωπος της εταιρίας που πραγματοποίησε το μπάζωμα και το ξεμπάζωμα,είναι στην κατοχή μας τρία χρόνια μετά και το οποίο δεν υπάρχει στην δικογραφία του μπαζώματος,δεν υπάρχει στην δικογραφία του Τριαντόπουλου.Και κατά σύμπτωση η ανάκριση του κ.Τριαντόπουλου ολοκληρώθηκε στον Άρειο Πάγο πριν από ελάχιστες μέρες.Επίσης για να καταλάβει ο κόσμος αυτό υπήρχε από τις 6 και 7 του μηνός Μαρτίου και τελικά εμείς μετά κόπων και βασάνων,μετά από τις διάφορες παλινωδίες που έγιναν στην συγκεκριμένη δίκη μάς χορηγήθηκε στις 4 Απριλίου δηλαδή έναν μήνα μετά.Υπάρχει αυτό το υλικό,όντως υπάρχει και μάλιστα θα ήθελα να δω ποια θα είναι η αντίδραση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και των τοπικών εισαγγελικών αρχών για το συγκεκριμένο ζήτημα"!! 👇👇

Βίκυ

19,969 次观看 • 2 个月前

w1qRzns6NiIMv9e's profile picture

ΚΑΝΑΚΗΣ απαντά στον Κωστή Χατζηδάκη:"Εσείς πάθατε ζημιά από την ιστορία των Τεμπών?Εσείς?Από όλη την Ελλάδα αυτοί που έπαθαν ζημιά είστε εσείς?Διαστροφή,που δεν ξέρω αν αυτή η λέξη αρκεί,είναι κάτι άλλο,είναι αρρώστεια,είναι ακραία αλλοτρίωση,σκέφτεσαι μόνο με πολιτική σκοπιμότητα,ο εγκέφαλος σου λειτουργεί μόνο μέσα στο πλαίσιο του κόμματος,της σκοπιμότητας που έχει το κόμμα και παύεις πλέον να είσαι άνθρωπος,δεν μπορείς να σκεφτείς ανθρώπινα.Γιατί αν παραμένεις έστω και λίγο άνθρωπος,αν στο μυαλό και στην καρδιά σου δεν έχουν μαυρίσει τα πάντα δεν είναι ποτέ δυνατόν να βγεις και να πεις ότι εμείς πάθαμε ζημιά από τα Τέμπη εννοώντας ότι σας στοίχισαν πολιτικά οι 57 άνθρωποι που πέθαναν εκεί.Δεν είναι δυνατόν,είστε βαθιά άρρωστοι,έχετε πάψει πλέον να λειτουργείτε σαν κανονικοί άνθρωποι.Να είσαι ο υπεύθυνος για αυτούς τους θανάτους και να μετράς,να"εξαργυρώνεις"αυτούς τους θανάτους ότι σου στοίχισαν,ότι έπεσαν τα ποσοστά του κόμματος σου.Και να το λες αυτό,να το αρθρώνεις όχι μόνο μέσα σε μια ιδιωτική συζήτηση που ούτε καν εκεί θα έπρεπε να το πεις αλλά να βγαίνεις δημόσια και να το λες"!! 👇👇

Βίκυ

29,918 次观看 • 4 个月前