whissskyy's banner
whissskyy's profile picture

whissskyy

@whissskyy17,227 subscribers

Kötü viski yoktur,daha iyisi vardır. 📍 Travel • Whisky • Life 🥃 Whisky lover 🌍 Basel / London /Amsterdam / Berlin/ Budapeşte/Edinburgh/ 🏪 TobaccoCİTY/Adana

Shorts

Adamın Tezgahından geçmeyen kalmamış sanki🤪 Bari cenazede rahat dur arkadaş😁 Rahmetliyi nasıl bilirdiniz!

Adamın Tezgahından geçmeyen kalmamış sanki🤪 Bari cenazede rahat dur arkadaş😁 Rahmetliyi nasıl bilirdiniz!

1,019,320 Aufrufe

Cuma günü Adana’ya gelecek muhteşem 2 liyi alandan alıp rakı içmeye gidişimiz. Sol baştan SUHULET KANTONYAN Ortadaki Semih Sağdaki de ben😂

Cuma günü Adana’ya gelecek muhteşem 2 liyi alandan alıp rakı içmeye gidişimiz. Sol baştan SUHULET KANTONYAN Ortadaki Semih Sağdaki de ben😂

16,439 Aufrufe

Videos

whissskyy's profile picture

Bu şarkı ona gitsin😄😄

whissskyy

197,814 Aufrufe • vor 6 Monaten

Hem viski masasında hem yatakta söylenen bir söz bırak! Gelsin bakalım 🎩🖤
1:00

Sensitive content

This media may contain sensitive content.

whissskyy's profile picture

İyi kötü geçen 10 yıl. Chp de bile olmayan değişim bizde var!! Aklımda kalan daha önce paylaştığım videoları bi arada toplayıp bir anı olarak kalsın istedim. Gerçek dostluklar aslında kavga ile başlarmış! Bizimki de öyle oldu. Kavga değil de o zamanın şartlarında frekans uyuşmazlığı diyelim aslında. Mey ailesine bana sağladıkları destekler için çok teşekkür ederim. Maddox ailesi zaten ailem ben onların en küçük evlatlarıyım Müge ablam hala ekmeğe beni yollar bakkala😂 Tabi sırtımızdan vuranlarda oldu. Dost bildiklerimizin aslında dost olmadığını basamak olarak gördüğünü de zaman gelince öğrendik! Aş ekmek paylaştıklarımızın koşulsuz destek verdiklerimizin hainlikleri bize çok şey öğretti. Asla durunuşumdan taviz vermedim. 3 kuruş için kimsenin önünde el pençe durmadım. Tarih dostlukları yazdığı gibi ihanetleri de yazıyor olacak!! Tadilat sürecini dün itibariyle başlattık. 10 yıl oldu bu sene dedim ya. Yeni konsept ve yeni nesil modern bir dizaynla sektörümüze öncülük etmeye devam edeceğiz. “Ben içki satmıyorum bilgi satıyorum” Kurallarıyla yolumuza devam edeceğiz. Tadilat sürecinde elbette ufak tefek aksaklıklarımız olacak. Şimdiden özürlerimi sunarım. Gergin de olabilirim ha altan alın az🫢 #houseofwhisky olarak #aslapesetme diye diye geldik bugünlere. @tobaccocity__ viski dükkanından öte🥃 Vermiş olduğunuz destekler için teşekkür ederim. Özellikle belli başlı kişileri yazam Teoman Hunal 🥃 Viski Gurme Meleklerin Payı - Dr. Burkay Adalığ @suhuletkantonyan @karayagmur orhan küçük 枝@函館釣り・🌸 serkan solmazer Levent Komur Semih BiloCan.saydam @mugetureci @burakjohnt Her platformda bana desteklerinizi esirgemediğiniz için sonsuz teşekkürler.

whissskyy

17,462 Aufrufe • vor 3 Jahren

Keine weiteren Inhalte verfügbar