
whissskyy
@whissskyy • 17,227 subscribers
Kötü viski yoktur,daha iyisi vardır. 📍 Travel • Whisky • Life 🥃 Whisky lover 🌍 Basel / London /Amsterdam / Berlin/ Budapeşte/Edinburgh/ 🏪 TobaccoCİTY/Adana
Shorts
Videos

Yemin ederim 42 yaşımdan sonra bana gelen güncellemeden sonra bende artık böyleyim. Sonra değiştin diyorlar Elbette değişeceğim. Kimsenin sikik çocukluk travmalarının sonuçlarına ve bedeline ortak olamam. Yallah arif verimli hocama terapiye gidin diyorum kısaca.
whissskyy413,205 просмотров • 6 месяцев назад

Kim demiş Metallica ile rakı içilmez. Nothing else e klarnet solo yapan dayı varol! 😮💨
whissskyy208,729 просмотров • 2 лет назад
1:00
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Hem viski masasında hem yatakta söylenen bir söz bırak! Gelsin bakalım 🎩🖤
whissskyy79,221 просмотров • 2 лет назад

Günün ilk pazar aktivesinin ateşini yaktım. Yaparım bu sporu. 🥰🥰🥰
whissskyy15,328 просмотров • 1 год назад

İyi kötü geçen 10 yıl. Chp de bile olmayan değişim bizde var!! Aklımda kalan daha önce paylaştığım videoları bi arada toplayıp bir anı olarak kalsın istedim. Gerçek dostluklar aslında kavga ile başlarmış! Bizimki de öyle oldu. Kavga değil de o zamanın şartlarında frekans uyuşmazlığı diyelim aslında. Mey ailesine bana sağladıkları destekler için çok teşekkür ederim. Maddox ailesi zaten ailem ben onların en küçük evlatlarıyım Müge ablam hala ekmeğe beni yollar bakkala😂 Tabi sırtımızdan vuranlarda oldu. Dost bildiklerimizin aslında dost olmadığını basamak olarak gördüğünü de zaman gelince öğrendik! Aş ekmek paylaştıklarımızın koşulsuz destek verdiklerimizin hainlikleri bize çok şey öğretti. Asla durunuşumdan taviz vermedim. 3 kuruş için kimsenin önünde el pençe durmadım. Tarih dostlukları yazdığı gibi ihanetleri de yazıyor olacak!! Tadilat sürecini dün itibariyle başlattık. 10 yıl oldu bu sene dedim ya. Yeni konsept ve yeni nesil modern bir dizaynla sektörümüze öncülük etmeye devam edeceğiz. “Ben içki satmıyorum bilgi satıyorum” Kurallarıyla yolumuza devam edeceğiz. Tadilat sürecinde elbette ufak tefek aksaklıklarımız olacak. Şimdiden özürlerimi sunarım. Gergin de olabilirim ha altan alın az🫢 #houseofwhisky olarak #aslapesetme diye diye geldik bugünlere. @tobaccocity__ viski dükkanından öte🥃 Vermiş olduğunuz destekler için teşekkür ederim. Özellikle belli başlı kişileri yazam Teoman Hunal 🥃 Viski Gurme Meleklerin Payı - Dr. Burkay Adalığ @suhuletkantonyan @karayagmur orhan küçük 枝@函館釣り・🌸 serkan solmazer Levent Komur Semih BiloCan.saydam @mugetureci @burakjohnt Her platformda bana desteklerinizi esirgemediğiniz için sonsuz teşekkürler.
whissskyy17,462 просмотров • 3 лет назад
Больше нет контента для загрузки