The Yellow and Red Streets's banner
The Yellow and Red Streets's profile picture

The Yellow and Red Streets

@Yellowred_23113,686 subscribers

@GalatasaraySK

Shorts

İlk maçında hata yaptı, büyük takım topçusu değil dediler. İleriye çıktı, burası Konya değil dediler. Gereksiz eleştirilerden yılmadı mücadele etti bu takımın defans hattını 4 sene sırtında taşıdı. Ben son 25 yılda bu kadar az övülen ama bu kadar büyük iş yapan bir oyuncu görmedim. Abdülkerim Bardakçı bu ligin en iyi sol stoperidir. Biraz seri/hızlı olsa bu oyun bilgisiyle, temiz ayağıyla, kuvvetiyle nerelere gelirdi çok merak ediyorum. Ama bu haliyle bile bence Galatasaray'ın efsaneleri arasına adını yazdırdı. Gelmiş geçmiş en iyi yerli 11'de Bülent Korkmaz'ın yanı Abdülkerim Bardakçı'nındır.

İlk maçında hata yaptı, büyük takım topçusu değil dediler. İleriye çıktı, burası Konya değil dediler. Gereksiz eleştirilerden yılmadı mücadele etti bu takımın defans hattını 4 sene sırtında taşıdı. Ben son 25 yılda bu kadar az övülen ama bu kadar büyük iş yapan bir oyuncu görmedim. Abdülkerim Bardakçı bu ligin en iyi sol stoperidir. Biraz seri/hızlı olsa bu oyun bilgisiyle, temiz ayağıyla, kuvvetiyle nerelere gelirdi çok merak ediyorum. Ama bu haliyle bile bence Galatasaray'ın efsaneleri arasına adını yazdırdı. Gelmiş geçmiş en iyi yerli 11'de Bülent Korkmaz'ın yanı Abdülkerim Bardakçı'nındır.

277,773 views

Başakşehir 1-1 Fenerbahçe Dünyanın en büyük Fener düşmanı Felipe Melo'dan selam var.🤣

Başakşehir 1-1 Fenerbahçe Dünyanın en büyük Fener düşmanı Felipe Melo'dan selam var.🤣

25,249 views

Videos

Yellowred_2311's profile picture

Teknik Direktörümüz ve oyuncularımızdan maç sonu değerlendirmeleri: Okan Buruk: "Allah'a şükür Kazımcan'ı gözü kör olmadan, 2-3 tane oyuncumun ayağı kırılmadan buradan ayrılıyoruz. Maçın içinde yaşananların en net değerlendirilmelerinin yapılacağına inanıyorum." "Bu maçı FIFA kokartlı bir hakemin yönetmesi lazımdı ama maalesef bu olmadı." "Yasin Kol'la olan kısmı, kulübümüz ve başkanımız gerekli şekilde değerlendirecektir. MHK ve TFF Başkanı'nın bu konuyla ilgili gerçekten en doğru değerlendirmeyi yapacaklarına inanıyorum!" "Taraftarımıza özellikle çağrı yapıyorum. Bugün yaşananları gördükten sonra birbirimize ne kadar destek olmamız gerektiğini ve bundan sonra nasıl bir Galatasaray ortaya çıkaracağımızı herkese göstereceğiz!" "Maçla ilgili değerlendirilecek bir durum yok. Hiç yormayalım! Bugün yaşananları herkes gördü! Kazımcan'ın gözü kör oluyordu, iki oyuncumun ayağı kırılıyordu. Ama kimse unutmasın biz Galatasaray'ız! Buradan özellikle çağrı yapıyorum! Bundan sonra herkese göstereceğiz!" "Ben de Trabzonluyum bu arada. Kim kimle dost, bunu değerlendirecek olan ben değilim. Saha içine odaklanmaya çalışıyorum. Beşiktaş maçı sonrası hakemin kestiği bir atağımız vardı. Arda Kardeşler'in günahı neydi? Hakemlik hayatı bitti. Ama bugün Yasin Kol'un bir derbi aldığını görüyoruz. TFF'nin aldığı kararlara saygı duyuyorum." "Özellikle taraftarımıza çağrı yapmak istiyorum. Galatasaray taraftarı artık uyanıp ayağa kalkması gerekiyor. Bizlerin de uyanıp ayağa kalkmamız gerekiyor! Önümüzdeki haftadan itibaren birlikteliğimizi göstermemiz gerekiyor." Leroy Sane: "Bir beraberlik aldık ama derbide aldık. Deplasmanda aldık. Rakibimize göre bizim için daha iyi bir sonuç. Berabere kalmış olsak da kaybetmedik." "Türkiye'de keyif alıyorum futboldan. Özellikle de kendi sahamızda taraftarlarımızın önünde." Kazımcan Karataş: "Lider gibi sahadaydık. Lider gibi oynadık. Lider dönüyoruz! Sezon sonu da şampiyon biz olacağız!" Uğurcan Çakır: "Oyun bizim kontrolümüz altındaydı. Sonrasında ikinci yarıda Fener etkili olmaya başladı. Çok net fırsat yarattıklarını hatırlamıyorum aslında." "Takım arkadaşlarım çok iyi mücadele ettiler, hepsinin ayaklarına sağlık. Taraftarlarımızın emeklerine sağlık. Lider geldik, lider dönüyoruz ama kazanmaya yakın taraf bizdik aslında." "Lider geldik, lider dönüyoruz. Yenilmemek de önemli. Taraftarlarıma teşekkür ediyorum." Fenerbahçe 1-1 Galatasaray Uğurcan, Davinson Sanchez, Abdülkerim, Kazımcan, Torreira, Lemina, Sara, Sane, Barış Alper, İlkay, Osimhen, Arda, Yunus, Berkan, İcardi, Okan Buruk. 🦁 #FBvGS #GSvFB

The Yellow and Red Streets

180,461 views • 6 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Okan Buruk'un maç sonu açıklamalarından öne çıkanlar: "Lucas Torreira'nın devre arasında ufak bir rahatsızlığı oldu. Bir baygınlık geçirdi." "Rakibimize fırsatlar verdik. Maç bittiğinde çok mutlu değildim. 7/7 yaptık ama bunun mutluluğunu biraz yaşayamadım. Burada tabii ki önemli etkiler var, iki maçı aynı anda düşünüyoruz. Kadroda değişiklikler yaptık. Yunus'un ağrısı vardı, iyi hissetmediği için kullanmadık, Kaan aynı şekilde." "Bir yandan Alanya maçına hazırlanırken bir yandan Liverpool maçına hazırlandık. İki maça aynı anda hazırlanmak zor. Birçok takım bu yerlerde puan kayıpları yapabiliyor aslında. İyi oynamadan kazandık bugün." "Bir sonraki maçta kendi sahasında daha tempolu, daha istekli oynayan bir Galatasaray sahada olacak. Bu konuda kimsenin şüphesi olmasın. Bu zamana kadar her oynadığımız maçı gerçekten domine ederek oynadık, o yüzden yine kendi sahamızda oynayacağımız maçta da kimse bundan şüphe etmesin! Oyuncularımızı en hazır şekilde kullanacağız." (Osimhen için) "Bazen ağrı oluyor. 10 dakika burada oynayabildi. Fiziksel olarak %100 hazır değil tabii ki ama milli takımdan döndüğünden beri hiç takım antrenmanı yapmadı, dün kısa bir bölüm çıktı. Bireysel idman yaptı. Hem ağrı hem fiziksel durumunu değerlendirip sonraki maçta düşüneceğiz." #ALNvGS #uğurcancakır #Lemina #Liverpool #Galatasaray #Singo #Sane #Maestro

The Yellow and Red Streets

131,093 views • 9 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Okan Buruk ve İlkay Gündoğan'ın Union SG maç sonu açıklamaları: Okan Buruk: "Her şeyi hakem bağlamamak gerekiyor. Bizim yanlışlarımızı görmemiz gerekiyor. Çok eksiğe de bağlamamamız gerekiyor." "Çok kolay bir gol yedik. Hepimizin orada olduğu yerde gol yedik." "Kulübeden oyuncu getiremedik. Jakobs'un sakatlığı, kulübede de oyuncumuz yoktu. Çözüm aramaya çalıştık ama hücum anlamında bireysel olarak kreatif işlerde zorlandık. Hücum anlamında daha çok üretebilirdik." "Hakemin rakibe vermediği ikinci sarı karttan kırmızı kart var. Büyük bir hata. İspanya'da zaten çok büyük hakemlerle ilgili durum var. Bugün de bunu gördük. 3-4 defa hücum yaparken oyunu durdurdu. Dediğim gibi; sadece hakemi ve eksikliği söylemiyorum." "Eren'in 4 sene 8 ay önce varsayılan bir durumdan dolayı bugün bir Avrupa maçında yer alamaması, bunun zamanlaması da üzüldüğüm yerlerden biri. Sol bek özellikle kritik bir yerdi. Zamanlaması kötü oldu. Eren'in olduğu senaryoda; başlangıç ve devamı farklı olurdu." "Ismael Jakobs'un ağrıları vardı. Öyle başladı ama alt adalesinde ağrı oldu. Daha kötü olabilir diye kendi çıkmak istedi. Kontrollerini yapacağız. Şanssız bir dönem geçiyoruz ama futbolda bu da oluyor." "Oyunu rakip kaleye yıktığınızda ve rakibin iyi savunma yaptığında, çok kaliteli işler yapan oyuncularınız oyunu çözebilir. Bugün bunda biraz yine zorlandık." "İlk golü atan taraf biz olsaydık bu maçı çok rahat bir şekilde kazanabilirdik." İlkay Gündoğan: "Çok üzücü bir akşam bu akşam. Çok hata yaptık. Hatalı pas yaptık. Fazla kayıp vardı. Eksiklerimiz var bayağı. Benim de eksiklerim var. Onu hızlı şekilde tamamlamam gerekiyor." "Daha iyi olmamızın gerektiğini görmemiz gerekiyor. Çok büyük bir derbi bizi bekliyor. Orada çok daha iyi oyun oynamamız gerekiyor." "Sakatlıktan döndükten sonra kolay değil. Bende de eksikler var. Onları en hızlı şekilde tamamlamam gerekiyor." "Çok eksiğimiz de var. Kendim dahil, ritme giremeyen oyuncular var. Birkaç hafta sahayı görmeyen, yeni yeni başlayan arkadaşlarımız var. En iyi şekilde tamamlamak istiyoruz. Eksiklerimiz inşallah en kısa sürede gelirler." Galatasaray 0-1 Union SG Uğurcan, Sallai, Davinson, Abdülkerim, Jakobs, Torreira, Sara, Sane, İlkay, Barış Alper, Icardi, Arda Ünyay, Osimhen, Lemina, Okan Buruk, Monaco, Kırmızı, Benfica, Ajax, Barcelona, Chelsea. #GSvUSG #UCL

The Yellow and Red Streets

98,985 views • 6 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Uğurcan Çakır, İlkay Gündoğan ve Mario Lemina'nın maç sonu açıklamaları: ''Skordan ötürü buruk bir sevinç yaşıyoruz Liverpool maçından sonra derbi oynamak bizim için hem iyi hem de kötü oldu. Çok efor harcadık. Zor bir maç oldu. 10 kişi kaldıktan sonra herkes daha çok mücadele etti. Yenilmedik. Geriden gelip öne geçme fırsatımız da vardı. Mutlu değiliz ama yenilmediğimiz için buruk bir sevinç yaşıyoruz." İLKAY GÜNDOĞAN: "1 puandan mutlu olmamız gerekiyor. 55-60 dakikada eksik oynamak kolay değil. Aslında 10 oyuncuyla oynadığımız oyunu 11 kişiyken oynamamız gerekiyordu. İlk 30 dakikada çok sabırsız ve aceleci oynadık. Kolay top kaybıyla zaten 10 kişi kaldık. Golü kalemizde gördüğümüz pozisyonda da hata yaptık. İkinci yarıda iyi oynadığımızı düşünüyorum. 1 puanı fazlasıyla hak ettik. 3 puana daha yakın taraf olduğumuzu düşünüyorum. Kırmızı kart sonrası hocayla hızlıca temas kurduk. Orada bir formasyon değişikliği yaptık." LEMINA: "Ben kendimle ilgili konuşmak istemiyorum. Bugün iyi bir maç çıkardık, özellikle Liverpool maçından sonra... İyi başladık, daha da iyi başlayabilirdik. Liverpool maçının da yorgunluğu oldu. 11'e karşı 10 iyi oynadığımızı düşünüyorum. Yenilgisiz bir şekilde devam ediyoruz. Bana nerede görev verilirse orada oynayıp maksimumu vermek istiyorum. Bugün çok önemli bir oyuncumuz olan Davinson'u kırmızı karttan ötürü kaybettik." #GSvBJK #Galatasaray #OkanBuruk #YasinKol

The Yellow and Red Streets

65,349 views • 8 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Teknik Direktörümüz Okan Buruk ve oyuncularımızdan Roland Sallai, Abdülkerim Bardakçı'nın maç sonu açıklamaları. Okan Buruk: ''Kazanmayı hak etmedik'' "Kabul etmemiz gereken, rakibimizin bizden daha istekli olması. Rakibin, taraftarla birlikte isteğini göstermesi... Biz ise aynı konsantrasyonu ve aynı isteği gösteremedik." "Bazen oyuncularımız önemsemiyor. Bunu da açıkça söyleyeyim. Bu tabii ki teknik heyetin sorunu. Teknik heyetin maça en iyi şekilde hazırlaması gerekiyor oyuncularını. Bu iş benim sorumluluğumda. Dünkü idmanda isteklilerdi ama bugün onu net gösteremedik." "Bireysel yetenekle basit bir gol yedik. Ama bu yeteneklerin çok daha fazlası aslında bizim oyuncularımızda vardı ama üretmekte çok zorlandık. Kötü günümüzdeydik. Başta teknik heyet üzerinden tabii ki." "Fazla maç oynadık. 6 tane üst üste maç, özellikle Avrupa dönüşleri zor oluyor. Bir yandan da tatil öncesi, milli takıma gidecek oyuncular var. Bu maçların konsantrasyonu zor oluyor. Daha iyisini yapmamız gerekiyordu. Hak etmedik. Rakibimizi tebrik etmem gerekiyor." Abdülkerim Bardakcı: "Çok kötü oynadık!" "Hiçbir şey bahane değil. Kazanmamız gerekiyordu. Ama en kısa zamanda eskiye döneceğiz." Roland Sallai: "Hayal kırıklığı yaşıyoruz. 3 puan için gelmiştik. Öğrenmemiz gereken hatalar var. Hala lideriz ve bu şekilde devam etmek istiyoruz." Uğurcan, Jakops, Sanchez, İcardi, Sane, Torreira, Abdülkerim, Osimhen, Barış, Singo, Lemina, Günay, Metehan, Sallai, Sara, Eren, Berkan, Ahmed, Kaan, Yusuf, Arda, Yunus, İlkay. Okan Buruk Dursun Özbek #KSvGS #KOCvGS #Ofsayt

The Yellow and Red Streets

49,659 views • 7 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Leroy Sane Alman Kicker dergisine konuştu. 04.11.2025 Leroy Sane: "Galatasaray, dünya çapında tanınan, büyük planları olan büyük bir kulüp" ''Şehir çok büyük, çok fazla hareket var. Taraftar kültürü benzersiz, çok keyifli ve heyecan verici. Taraftarların burada futbolu bu kadar sevmesi ve yaşaması harika. Ama trafik çok yoğun!'' "Henüz tam potansiyelimi gösterdiğimi düşünmüyorum. Alışma süreci yaşadım, takım arkadaşlarımı ve oyun tarzımızı tanımam gerekiyordu. Takımdaki ve kulüpteki aile ortamı. Herkes çok yardımcı, birbirine destek oluyor. Bu, alışma sürecimi kolaylaştırdı. Galatasaray taraftarlarının bana olan sevgisini sahadaki performansımla geri vermek istiyorum. Taraftarlarımız harika, onlara bir şeyler geri vermek istiyorum." "Türkiye'de gerçekten çok özel bir durum var. Mesela sokakta yürürken ya da bir restorana gittiğimde, insanlar beni gördüklerinde sanki dünya duruyor gibi oluyor. Ve ilginç olan şu ki, ertesi gün beni tekrar görseler bile, ilk günkü gibi aynı şekilde tepki veriyorlar. Sanırım diğer ülkelerde, insanlar birini tanıyınca ya da sık sık görünce buna alışıyorlar, tepkileri azalıyor. Ama burada öyle değil; bence onlar için bu, ne kadar sık görseler de bir rüya gibi. Bu da her şeyi daha da özel kılıyor. Yani gerçekten çok yoğun bir ilgi var, ama tabii ki bunu görmek de çok güzel." ''İlkay Gündoğan'ın hâlâ nasıl oynadığını izlerseniz, sanki hiç yaşlanmamış gibi. Dünya Kupası onun için hâlâ bir seçenek mi, değil mi, bilmiyorum. Ona sormalıyım, bu konuyu onunla henüz hiç konuşmadım.'' #KONSANTRASYON #AJAvGS #UCL

The Yellow and Red Streets

19,384 views • 7 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Okan Buruk: "Çok iyi bir takıma karşı, formda bir takıma karşı oynadık. Oyuncu değişikliklerimizi önceden planladığımız gibi yaptık. Gökdeniz ve Ahmed Kutucu'ya giren kramplar sonrasında onları değiştirmek zorunda kaldık." "Ahmed Kutucu'yu kutlamak istiyorum. Çok çalışıyor. Hep o çalışma isteğini gösteriyor. Günay önemli kurtarışlar yaptı. Gökdeniz çabaladı. Arda - Kazımcan gibi oyuncularımız da iyi bir sınav verdiler." "Başakşehir maçından Kasımpaşa maçına kadar olan aramız kısa tabii ki, üç günlük. Bu maçta rotasyon nedenlerimizden biri de buydu. Dinlendireceğiz oyuncularımızı, son maça hazırlayacağız. Kazanıp puan farkını arttırmak istiyoruz." "Transfer dönemi kadro yapısı konusunda önemli bir ders aldık. Üst üste yaklaşık 8-9 oyuncumuzun eksilmesi, bizim için ders oldu. Bunu daha önceki yıllarda zaman zaman yaşamıştık. Bu olabiliyor." "Bazen sosyal medyada oyuncularımızın üzerine çok fazla gidildiğini görüyorum. Hepsi iyi niyetle bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ahmed Kutucu için özellikle çok sevindim. İnşallah bundan sonra da aynı devam eder." "Herkesin sağlam olduğunda kim oynayacak şeyi var, çok elit oyuncular kadroda bulunuyor. Orada zorlandığınız yerde bazen de herkes aynı anda olmayabiliyor. Dünyada birçok takımın başına geliyor. Sadece biz değiliz. Doğru ve yanlış eleştirildğimiz yerler var, kadro yapısıyla ilgili 'Neyi daha iyi yapabilirdik?' dediğimiz yerler var." "Şampiyonlar Ligi yeni formatında 28 Ocak'a kadar kadromuzu korumak zorundayız. Bu kadro yapısını koruyarak oraya çıkmamız lazım. Transfer dönemi başladıktan sonra transferleri yapmayı düşüneceğiz ama orada oynatamadığımız için transferleri, bir bakımdan Şampiyonlar Ligi kadrosunda kim olacak, onunla ilgili karar vermemiz gerekiyor. Oyuncularla ilgili vereceğimiz kararlar 28 Ocak'ı bulması gerekiyor. Birçok takım da bunu söylüyor bu transfer döneminde sorduğunuz oyuncular... Bazen oyuncularla görüşüyorsunuz. Takımlar, 'Biz 28 Ocak'ı beklemek zorundayız' diyor." Galatasaray 1-0 Başakşehir Günay, Sallai, Arda, Abdülkerim, Kazımcan, İlkay, Sara, Sane, Gökdeniz, Ahmed, Maestro Icardi, Barış, Sanchez, Yunus, Torreira. #GSvİBFK

The Yellow and Red Streets

11,585 views • 6 months ago

Yellowred_2311's profile picture

Okan Buruk ve oyuncularımızın maç sonu açıklamaları. Okan Buruk: "Kötü bir zeminde oynadık. Zeminin kötülüğü, oyuncuların kalitesini kullanmalarını bazı pozisyonlarda engelledi. Güzel, rahat bir galibiyet aldık." "Trabzonspor yine güçlü şekilde geliyor, arkadan Fenerbahçe güçlü şekilde geliyor. Kasımpaşa maçıyla birlikte ilk devreyi lider olarak kapatıp yolumuza devam etmek istiyoruz." "Güzel bir galibiyet oldu. Her oyuncu için gol atmak önemli tabii ki. Yunus uzun süre sonra ilk 11 başladı, Icardi girdikten sonra iyi oynadı ve golle bitirdi. Tüm takım, genel olarak iyiydi. Oyuncularıma teşekkür ederim." "Mauro Icardi bizim kaptanımız! Bizim için çok değerli. Önemli bir gol sayısında, çok fazla spekülasyon ediliyor. Biz ona çok güveniyoruz! Galatasaray için çok önemli ve değerli!" "Aşkın Olayım çalarken, taraftarımız onu söylerken Icardi'nin gol atması çok güzel oldu." "Sürpriz bir kura tarihi oldu. Çok sürpriz şekilde bu hafta içine maçlar kondu. Perşembe - Pazar üst üste. Nedenini anlamıyorum. Nedenini anlamak istiyorum. Neden üst üste maçlar konuldu? Tabii ki kötü niyet aramıyorum yanlış anlaşılmasın. Başakşehir'in de günü değiştirme isteği var bu arada. Belki başvuru yapıp tarihlerin değişmesini dileyeceğiz!" Yunus Akgün: "Takımımızı kutluyorum. Bizi yalnız bırakmayan taraftarımıza teşekkür ederiz. Ayrıca bizimle bugün olamayan Abdullah Kavukcu ağabeyimize galibiyeti armağan ediyoruz!" "Sane ile iletişimimiz çok iyi. Takıma çok kakı sağlıyor." "Ağrılarım için Yener İnce'ye fizyolarımıza teşekkür ederim. Ağrılarım var. Tam %100 değilim. Ağrılarım yok diyemem var ama elimden geleni yapıyorum." Arda Ünyay: "Okan hocam sağ olsun, bana yine güvendi. Burası Galatasaray! Bunun farkındayım. Çok büyük camiadayız. Eleştiriler oluyor farkındayım, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Umarım Galatasaray camiasına layık bir oyuncu olacağım." Roland Sallai: "Yine şampiyon olmak istiyoruz. Galip geldiğimiz için mutluyuz. İşim bu, takım için çalışmayı seviyorum." Kazımcan Karataş: "Kendimi hep hazır tuttum, mentalimi ve fiziğimi güçlendirdim. Hocamın şans vermesiyle beraber içimdeki gerçek Kazımcan’ı ortaya çıkardım. Mental anlamda Barış ağabeyim bana çok yardımcı oldu." MAÇ SONUCU: Antalyaspor 1-4 Galatasaray Günay, Jakobs, Sanhcez, Sallai, Sane, Yunus, İlkay, Torreira, Abdülkerim, Osimhen, Barış, İcardi, Sara, Arda, Ahmed. #ANTvGS #ÇürükPortakal

The Yellow and Red Streets

10,562 views • 6 months ago

No more content to load